Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Γένοβα: “Επανάσταση” η υποθαλάσσια μεγα-σήραγγα 1 δισ. ευρώ

Σε ένα φιλόδοξο έργο υποδομής, η Ευρώπη ετοιμάζεται να κατασκευάσει τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια μεγα-σήραγγα σε ολόκληρη την ήπειρο, η οποία θα συνδέει δύο σημεία της πόλης της Γένοβας στην Ιταλία στο συνολικό μήκος της λιμενικής ζώνης. Αυτή η μνημειώδης κατασκευή όχι μόνο θα προσφέρει μια άνευ προηγουμένου σύνδεση μεταξύ των δύο σημείων της πόλης, αλλά υπόσχεται και μια σειρά από πλεονεκτήματα για τους πολίτες της.

Η υποθαλάσσια μεγα-σήραγγα της Γένοβας δεν θα φέρει μόνο επανάσταση στις μεταφορές στην περιοχή, αλλά θα σηματοδοτήσει επίσης την έναρξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπλασης. Το έργο αυτό δεν προσφέρει μόνο λύση στα προβλήματα συμφόρησης και κυκλοφορίας, αλλά ανοίγει και νέες ευκαιρίες οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης για την πόλη και τους κατοίκους της.

Εκτός από τη βελτίωση της κινητικότητας και της συνδεσιμότητας, η υποθαλάσσια σήραγγα της Γένοβας υπόσχεται να ενισχύσει τη λιμενική δραστηριότητα και να διευκολύνει το εμπόριο, ενισχύοντας έτσι την τοπική και περιφερειακή οικονομία. Αυτή η υπερσύγχρονη υποδομή αναμένεται επίσης να προωθήσει τη δημιουργία θέσεων εργασίας και τις επενδύσεις σε βασικούς τομείς, ενισχύοντας την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα της περιοχής.

Μόλις ολοκληρωθεί, το φιλόδοξο αυτό έργο δεν θα βελτιώσει μόνο την κινητικότητα των ανθρώπων και των εμπορευμάτων, αλλά θα έχει επίσης μετασχηματιστικό αντίκτυπο στο αστικό περιβάλλον, καθώς θα ανοίξει χώρο για έως και 10 εκτάρια νέων χώρων πρασίνου.

Οι περιοχές αυτές όχι μόνο θα παρέχουν μια πράσινη ανάπαυλα μέσα στο αστικό τοπίο, αλλά θα προάγουν επίσης την υγεία και την ευημερία των κατοίκων, παρέχοντας χώρους αναψυχής.

Ανακατασκευή της οδογέφυρας Morandi στη Γένοβα μετά το τραγικό δυστύχημα του 2018

Την ανακατασκευή της οδογέφυρας Morandi, η οποία κατέρρευσε με τραγικό τρόπο το 2018, σηματοδοτώντας μία από τις πιο σκοτεινές στιγμές στην ιστορία της Γένοβας, διευθύνει ο ιταλικός παραχωρησιούχος Autostrade per l’Italia (Aspi). Το έργο αυτό αντιπροσωπεύει όχι μόνο τη φυσική ανακατασκευή μιας ζωτικής σημασίας δομής, αλλά και τη δέσμευση για την ασφάλεια και την ευημερία των πολιτών.

Αυτό το φιλόδοξο έργο υπερβαίνει την απλή αποκατάσταση των χαμένων υποδομών -στοχεύει επίσης να αποτίσει φόρο τιμής στις 43 ζωές που χάθηκαν στην καταστροφή. Το έργο αποζημίωσης δεν περιορίζεται μόνο στη φυσική ανακατασκευή της γέφυρας, αλλά επικεντρώνεται επίσης στην επούλωση των συναισθηματικών πληγών μιας κοινότητας που έμεινε απομονωμένη και εκτοπισμένη.

Αυτό το κρίσιμο βήμα στον δρόμο προς την ανάκαμψη για την πόλη της Γένοβας περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από την απλή ανοικοδόμηση των κατασκευών που υπέστησαν ζημιές από την καταστροφή. Επιδιώκει επίσης να αναζωογονήσει τον δεσμό μεταξύ των κατοίκων και του περιβάλλοντός τους, προωθώντας την αλληλεγγύη και τη συνεργασία της κοινότητας.

Οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες της υποδομής

Το έργο κατασκευής σήραγγας στη Γένοβα, το οποίο θα καλύπτει μήκος 3,4 χιλιομέτρων, θα συνδέει ζωτικά τη δυτική και την ανατολική πλευρά της πόλης, λειτουργώντας σε σημαντικό βάθος 45 μέτρων υπόγεια, ξεπερνώντας σε μέγεθος πόλεις και κράτη όπως το Μονακό, το Λιχτενστάιν και το Βατικανό.

Η υλοποίηση αυτού του έργου υπόσχεται επίσης να δημιουργήσει περισσότερες από 5.000 πρόσθετες θέσεις εργασίας, γεγονός που αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την τοπική οικονομία. Αξιοσημείωτα μεγάλη, η σήραγγα θα έχει εκτιμώμενη διάμετρο εντυπωσιακών 16 μέτρων, γεγονός που την καθιστά την τέταρτη μεγαλύτερη του είδους της στον κόσμο. Το φιλόδοξο εγχείρημα θα απαιτήσει σημαντικές επενδύσεις, με προβλεπόμενο συνολικό κόστος 1 δισ. ευρώ.

Μόλις η σήραγγα τεθεί σε λειτουργία, αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα, καθώς προβλέπεται να εξοικονομήσει στους πολίτες περισσότερες από ένα εκατομμύριο ώρες χρόνου μετακίνησης ετησίως. Επιπλέον, από περιβαλλοντικής άποψης, αναμένεται ευεργετική επίδραση, καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν σημαντικά σε σύγκριση με τις οδικές μεταφορές.

Όπως είδατε, αυτό το μεγαλεπήβολο κατασκευαστικό έργο στην Ευρώπη έχει όλα τα φόντα να εκπλήξει τον κόσμο, με το μέγεθος χωρών όπως το Βατικανό ή το Μονακό, επίσης στην ίδια ήπειρο. Αυτό που πολλοί έχουν χαρακτηρίσει αστική κερδοσκοπία θα είναι μια πρόκληση πολιτικής μηχανικής, που θα συντομεύσει τους χρόνους μεταφοράς και, κατά συνέπεια, θα μειώσει τη ρύπανση που προκαλούν τα αυτοκίνητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!