Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

“Παιχνίδι” μίμησης των ενηλίκων: Το καταναλωτικό φαινόμενο Sephora Kids

«Sephora Kids» αποκαλείται το νέο καταναλωτικό φαινόμενο στην αγορά καλλυντικών όπου πρωταγωνιστούν παιδιά και προέφηβες. Περιπλανώνται στα πολυκαταστήματα, αφήνουν σε κατάσταση «αναρχίας» τους πάγκους με δείγματα προϊόντων και ανεβάζουν βίντεο στο TikTok και το Instagram με συμβουλές για την περιποίηση προσώπου, το μακιγιάζ ή ακόμη τη φροντίδα των άκρων. Αν αυτό το παιχνίδι μίμησης των ενηλίκων έχει προκαλέσει εντονότατη διαμάχη μεταξύ γονέων, παιδαγωγών και δερματολόγων κυρίως στις ΗΠΑ, μια νέα αγορά αναπτύσσεται για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες αυτού του νέου καταναλωτικού κοινού.

Σύμφωνα με εταιρεία αναλύσεων Statista, η αγορά προϊόντων περιποίησης για μωρά και παιδιά μικρής ηλικίας προβλέπεται πως θα αναπτυχθεί  με ετήσιο ρυθμό άνω του 6% έως το 2029, προσεγγίζοντας τουλάχιστον τα 610 εκατ. δολάρια. Εντός πενταετίας, οι καταναλωτές αναμένεται να έχουν φθάσει το 1 δισεκατομμύριο. Έρευνες για την αγορά καλλυντικών, ωστόσο, ίσως να συμπυκνώνουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τον αγοραστικό ενδιαφέρον των κοριτσιών του δημοτικού και του γυμνασίου.

Πρόσφατα στοιχεία της McKinsey παραπέμπουν σε μεγαλύτερες προοπτικές καθώς ένα μέρος της αύξησης των παγκόσμιων πωλήσεων στα καλλυντικά κατά σχεδόν 100 δισ. δολάρια τη διετία 2020-22 αποδίδεται σε αυτή τη κατηγορία των νέων καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, οι δυνατότητες της αγοράς καλλυντικών για μεγαλύτερα παιδιά είναι ισχυρές εάν αναλογιστεί κανείς πως ο παγκόσμιος τζίρος μπορεί να φθάσει τα 31 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της 360 Μarket Updates.  Πάντως, ο προϋπολογισμός για την περιποίηση προσώπου ενός κοριτσιού δέκα ετών περιλαμβάνει προϊόντα ακόμη και 90 ευρώ το καθένα. Όμως, τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι σήμερα αδυνατούν να ενσωματώσουν ένα φαινόμενο που ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη.

Μεγάλοι οίκοι του χώρου της μόδας και της ομορφιάς λανσάρουν πια σειρές προϊόντων για παιδιά. Η Dior Kids κυκλοφόρησε πέρσι το άρωμα Donne Etoile που κοστολογείται στα 255 ευρώ. Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου της Drunk Elephant κυκλοφορούν στις ΗΠΑ εδώ και μια δεκαετία αλλά πέρσι είχαν τη μεγαλύτερη προβολή στα μέσα μαζικής επικοινωνίας λόγω βίντεο με συμβουλές περιποίησης και ομορφιάς που ανάρτησαν κορίτσια 10 έως 12 ετών. Παρατηρητές κάνουν λόγο για εμμονή παιδιών και προεφήβων στην Drunk Elephant. Τελικά, η εταιρεία, την οποία εξαγόρασε η Shiseido το 2019 έναντι 845 εκατ. δολαρίων, έπρεπε να διαχωρίσει ποια καλλυντικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τόσο νεαρές ηλικίες.

Η Δρ. Μισέλ Γουόνγκ, μια χημικός που αναλύει τους μύθους για την περιποίηση του προσώπου στην ιστοσελίδα της Lab Muffin Beauty Science, τονίζει πως τα παιδιά δεν είναι θύματα των διασημοτήτων του Διαδικτύου αλλά τείνουν να μιμούνται τους ενήλικους και μέσα από το Διαδίκτυο. Ενώ, μάλιστα, τα δεκάχρονα κορίτσια δεν χρειάζονται τα καλλυντικά που αγοράζουν στα πολυκαταστήματα, ένα αντιηλιακό είναι πάντα απαραίτητο σε όλα τα στάδια.

Διαβάστε επίσης:

Lunchbox: Τα μυστικά ενός τέλειου γεύματος στο γραφείο

Γιατί οι ψαγμένοι ταξιδιώτες επιλέγουν το Reddit για συμβουλές

Φωτοβολταϊκά: Στο 8,2% η παγκόσμια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας τον Ιούνιο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!