Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

“Παιχνίδι” μίμησης των ενηλίκων: Το καταναλωτικό φαινόμενο Sephora Kids

«Sephora Kids» αποκαλείται το νέο καταναλωτικό φαινόμενο στην αγορά καλλυντικών όπου πρωταγωνιστούν παιδιά και προέφηβες. Περιπλανώνται στα πολυκαταστήματα, αφήνουν σε κατάσταση «αναρχίας» τους πάγκους με δείγματα προϊόντων και ανεβάζουν βίντεο στο TikTok και το Instagram με συμβουλές για την περιποίηση προσώπου, το μακιγιάζ ή ακόμη τη φροντίδα των άκρων. Αν αυτό το παιχνίδι μίμησης των ενηλίκων έχει προκαλέσει εντονότατη διαμάχη μεταξύ γονέων, παιδαγωγών και δερματολόγων κυρίως στις ΗΠΑ, μια νέα αγορά αναπτύσσεται για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες αυτού του νέου καταναλωτικού κοινού.

Σύμφωνα με εταιρεία αναλύσεων Statista, η αγορά προϊόντων περιποίησης για μωρά και παιδιά μικρής ηλικίας προβλέπεται πως θα αναπτυχθεί  με ετήσιο ρυθμό άνω του 6% έως το 2029, προσεγγίζοντας τουλάχιστον τα 610 εκατ. δολάρια. Εντός πενταετίας, οι καταναλωτές αναμένεται να έχουν φθάσει το 1 δισεκατομμύριο. Έρευνες για την αγορά καλλυντικών, ωστόσο, ίσως να συμπυκνώνουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τον αγοραστικό ενδιαφέρον των κοριτσιών του δημοτικού και του γυμνασίου.

Πρόσφατα στοιχεία της McKinsey παραπέμπουν σε μεγαλύτερες προοπτικές καθώς ένα μέρος της αύξησης των παγκόσμιων πωλήσεων στα καλλυντικά κατά σχεδόν 100 δισ. δολάρια τη διετία 2020-22 αποδίδεται σε αυτή τη κατηγορία των νέων καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, οι δυνατότητες της αγοράς καλλυντικών για μεγαλύτερα παιδιά είναι ισχυρές εάν αναλογιστεί κανείς πως ο παγκόσμιος τζίρος μπορεί να φθάσει τα 31 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της 360 Μarket Updates.  Πάντως, ο προϋπολογισμός για την περιποίηση προσώπου ενός κοριτσιού δέκα ετών περιλαμβάνει προϊόντα ακόμη και 90 ευρώ το καθένα. Όμως, τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι σήμερα αδυνατούν να ενσωματώσουν ένα φαινόμενο που ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη.

Μεγάλοι οίκοι του χώρου της μόδας και της ομορφιάς λανσάρουν πια σειρές προϊόντων για παιδιά. Η Dior Kids κυκλοφόρησε πέρσι το άρωμα Donne Etoile που κοστολογείται στα 255 ευρώ. Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου της Drunk Elephant κυκλοφορούν στις ΗΠΑ εδώ και μια δεκαετία αλλά πέρσι είχαν τη μεγαλύτερη προβολή στα μέσα μαζικής επικοινωνίας λόγω βίντεο με συμβουλές περιποίησης και ομορφιάς που ανάρτησαν κορίτσια 10 έως 12 ετών. Παρατηρητές κάνουν λόγο για εμμονή παιδιών και προεφήβων στην Drunk Elephant. Τελικά, η εταιρεία, την οποία εξαγόρασε η Shiseido το 2019 έναντι 845 εκατ. δολαρίων, έπρεπε να διαχωρίσει ποια καλλυντικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τόσο νεαρές ηλικίες.

Η Δρ. Μισέλ Γουόνγκ, μια χημικός που αναλύει τους μύθους για την περιποίηση του προσώπου στην ιστοσελίδα της Lab Muffin Beauty Science, τονίζει πως τα παιδιά δεν είναι θύματα των διασημοτήτων του Διαδικτύου αλλά τείνουν να μιμούνται τους ενήλικους και μέσα από το Διαδίκτυο. Ενώ, μάλιστα, τα δεκάχρονα κορίτσια δεν χρειάζονται τα καλλυντικά που αγοράζουν στα πολυκαταστήματα, ένα αντιηλιακό είναι πάντα απαραίτητο σε όλα τα στάδια.

Διαβάστε επίσης:

Lunchbox: Τα μυστικά ενός τέλειου γεύματος στο γραφείο

Γιατί οι ψαγμένοι ταξιδιώτες επιλέγουν το Reddit για συμβουλές

Φωτοβολταϊκά: Στο 8,2% η παγκόσμια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας τον Ιούνιο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!