THEPOWERGAME

Αύξηση 39% σημείωσαν τα έσοδα της κινεζικής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com κατά το α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης.
Η αύξηση αποδίδεται κατά κύριο στη διεύρυνση της σειρά προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία, γεγονός που συνέβαλε στο να προσελκύσει περισσότερους χρήστες στην πλατφόρμα της.
Ειδικότερα, η μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου με βάση τα έσοδα, είδε κατά το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου τα καθαρά έσοδά της να αυξάνονται στα στα 203,2 δισ. γιουάν (περί τα 31,57 δισ. δολάρια), έναντι 146,2 δισ. γιουάν σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η αύξηση ήταν μεγαλύτερη του αναμενόμενου, καθώς οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για έσοδα της τάξεως των 191,83 δισ. γιουάν.