Γ.Δ.
1464.96 +0,58%
ACAG
0,00%
5.4
BOCHGR
+0,67%
4.54
CENER
-1,85%
9
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-1,09%
8.19
NOVAL
+2,19%
2.335
OPTIMA
-0,16%
12.78
TITC
-0,63%
39.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,17%
1.51
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-0,82%
2.425
ΑΚΡΙΤ
+0,72%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,72%
4.2
ΑΛΦΑ
+0,33%
1.6485
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,29%
10.18
ΑΣΚΟ
+1,84%
2.77
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.684
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΙΟ
+2,22%
5.53
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.915
ΒΙΟΣΚ
+2,82%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,87%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.66
ΔΑΑ
+0,57%
8.146
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+0,51%
11.93
ΔΟΜΙΚ
-2,88%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,58%
0.32
ΕΒΡΟΦ
+1,36%
1.495
ΕΕΕ
-1,81%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+0,40%
1.52
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
+4,41%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,23%
1.832
ΕΛΠΕ
+3,41%
7.135
ΕΛΣΤΡ
+1,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.848
ΕΛΧΑ
0,00%
1.928
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,32%
1.155
ΕΤΕ
+3,83%
7.746
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-1,19%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+2,17%
0.3295
ΙΛΥΔΑ
-1,03%
1.92
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.77
ΙΝΛΙΦ
+0,91%
4.44
ΙΝΛΟΤ
+0,62%
0.974
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
5.94
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.91
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.424
ΚΟΥΑΛ
+7,86%
1.208
ΚΟΥΕΣ
+0,87%
5.79
ΚΡΙ
+0,66%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.757
ΛΑΜΔΑ
+2,39%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.3
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.55
ΜΕΝΤΙ
+0,97%
2.09
ΜΕΡΚΟ
+4,00%
41.6
ΜΙΓ
-2,02%
2.905
ΜΙΝ
-6,67%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,29%
20.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
+1,13%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
26.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,80%
32.86
ΝΑΚΑΣ
-2,48%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,46%
0.872
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,66%
30.1
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
+0,31%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
-0,73%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.52
ΠΑΙΡ
-3,96%
0.97
ΠΑΠ
+0,85%
2.36
ΠΕΙΡ
+1,11%
3.919
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
+1,26%
8.02
ΠΛΑΘ
+1,05%
3.865
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-5,06%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,68%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
+9,68%
6.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.65
ΣΑΡ
+1,12%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.34
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.59
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-2,90%
0.536
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,85%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+6,25%
0.238
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.745
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Black Friday 2024: Φρένο στις πωλήσεις τροφίμων στη Βρετανία εν αναμονή προσφορών

Στη Βρετανία ο ρυθμός ανάπτυξη των πωλήσεων τροφίμων επιβραδύνεται, καθώς οι καταναλωτές αποταμιεύουν χρήματα για τα Χριστούγεννα και την Black Friday, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς.

Οι ερευνητές της NIQ ανέφεραν ότι οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στη Βρετανία αυξήθηκαν κατά 4% στις τέσσερις εβδομάδες μέχρι τις 2 Νοεμβρίου, από 4,7% που ήταν η αύξηση τον Σεπτέμβριο.

Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής της NIQ για τον τομέα λιανικής και επιχειρηματικής πληροφόρησης στη Βρετανία, δήλωσε:

«Οι καταναλωτές μέχρι στιγμής είναι επιφυλακτικοί και είναι προφανές ότι εξοικονομούν χρήματα για τα βασικά τρόφιμα, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε επιπλέον απολαύσεις και λιχουδιές».

Ο «πολωμένος καταναλωτής» στη Βρετανία

Ανέφερε ότι στη Βρετανία υπάρχει ο «πολωμένος καταναλωτής» – με το ήμισυ των νοικοκυριών να αισθάνονται ακόμη οικονομική πίεση.

Ο όγκος των πωλήσεων ρούχων και άλλων γενικών εμπορευμάτων μειώθηκε κατά 5,5%.

Την Τρίτη, οι αναλυτές της Kantar ανέφεραν ότι ο Οκτώβριος ήταν ο μεγαλύτερος μήνας πωλήσεων τροφίμων φέτος, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 11,6 δισ. λίρες.Το ποσοστό ήταν κάτω από 3% κάθε μήνα από τις αρχές του καλοκαιριού.

Η διαφημιστική δραστηριότητα των σούπερ μάρκετ συμβάλλει στη διατήρηση των τιμών, την ώρα που ο τζίρος τους έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο μέσα στο έτος, καθώς οι καταναλωτές ξεκίνησαν νωρίς τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους για το γιορτινό τραπέζι.

Ο Φρέιζερ ΜακΚέβιτ, επικεφαλής του τμήματος λιανικής και καταναλωτικής πληροφόρησης στην Kantar, δήλωσε:

Οι δαπάνες για συμφωνίες αυξάνονται σταθερά τους τελευταίους 18 μήνες και πλέον αποτελούν το 28,6% του συνόλου των πωλήσεων. Οι προσφορές συμβάλλουν ιδιαίτερα στην αύξηση των πωλήσεων σε επώνυμα προϊόντα. Το χάσμα ανάπτυξης μεταξύ επώνυμων και ιδιοτικών ετικετών είναι το μεγαλύτερο από τον Φεβρουάριο του 2021, με 4,9% και 2,7% το καθένα.

Διαβάστε επίσης                            

Αυξάνονται οι επενδύσεις σε συγκροτήματα επώνυμων διαμερισμάτων

Τηλεπικοινωνίες: Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα δίκτυα για το 2024

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!