Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

United Airlines: Παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών Boeing και Airbus

Σε παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών από την Boeing και την Airbus προχώρησε η αεροπορική εταιρία United Airlines όπως ανακοίνωσε χθες, Τρίτη 29 Ιουνίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία που έχει κάνει ποτέ μέχρι τώρα, στοχεύοντας στην οικονομική ανάπτυξη μετά την πανδημία με τη χρήση μεγαλύτερων αεροσκαφών για τις εσωτερικές πτήσεις.

Η παραγγελία της Boeing περιλαμβάνει 200 αεροσκάφη Boeing 737 MAX και 70 Airbus A321neo με οικονομικό κόστος άνω των 30 δισ. δολαρίων σε σημερινές τιμές, ενώ θα ενισχύσει την ικανότητα διεξαγωγής εσωτερικών πτήσεων της United κατά 30%, ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τόσο τον προνομιακό τουρισμό, όσο και τον τουρισμό χαμηλού κόστους.

Η παραγγελία αυτή δημιουργεί μία δυναμική για τους κατασκευαστές αεροσκαφών που επιδιώκουν να αλλάξουν σελίδα μετά την κατακόρυφη πτώση της ταξιδιωτικής κίνησης από την COVID-19, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, ενώ σηματοδοτεί ένα μεγάλο στοίχημα για την ανάκαμψη των επιχειρηματικών ταξιδιών.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της United Σκοτ Κίρμπι δήλωσε ότι η παραγγελία των αεροσκαφών «θα επιταχύνει τη λειτουργία μας, για να καλύψουμε την ανάκαμψη της αεροπορικής διακίνησης».

Η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία των ΗΠΑ επί τη βάσει του τζίρου της θα αντικαταστήσει τα περισσότερα από τα αεροσκάφη της που χρησιμοποιούνται στις περιφερειακές πτήσεις και θα προχωρήσει σε μία συνολική αναδιαμόρφωση της καμπίνας των αεροσκαφών, με περισσότερες προνομιακές θέσεις.

«Με έναν αριθμό νέων επιχειρήσεων να επιστρέφουν σε λειτουργία ή να προγραμματίζουν την επαναλειτουργία τους, η United φέρνει στο προσκήνιο την αμερικανική ταξιδιωτική βιομηχανία» δήλωσε ο Πίτερ Μακνάλι, αναλυτής στην εταιρία ερευνών Third Bridge.

Η νίκη της Boeing έναντι της Airbus στον αριθμό των αεροσκαφών που έχουν πωληθεί μετριάζεται από τη συνεχιζόμενη προσήλωση της Ευρώπης στη –στρατηγικά- σημαντική κατηγορία των αεροσκαφών ενός διαδρόμου καμπίνας.

Αυτό επέτρεψε στην Airbus να εξασφαλίσει το ¼ της παραγγελίας, εκεί ακριβώς που η Boeing βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα κενό στη γκάμα των αεροσκαφών της, πιέζοντας την αμερικανική εταιρία να εξετάσει το ενδεχόμενο ενός νέου αεροσκάφους για την αντικατάσταση του Boeing 757 που έχει μεγαλύτερη ακτίνα δράσης.

Η Boeing εμφανίζεται να υπολογίζει ότι η συμφωνία με την United θα αποδείξει ότι το MAX 10 μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις για τα ¾ των αποστολών, ενώ εξετάζει τις επιλογές της για ένα νέο μεγαλύτερο μοντέλο αεροσκάφους προκειμένου να καλύψει τη μειωμένη ζήτηση μετά την πανδημία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών.

Στο μεταξύ, η Airbus συνεχίζει να προωθεί το αεροσκάφος A321neo ως ένα «προνομιακό» προϊόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!