Γ.Δ.
1457.77 -0,07%
ACAG
+1,24%
5.7
BOCHGR
0,00%
4.53
CENER
0,00%
9.08
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-1,19%
8.32
NOVAL
-1,28%
2.32
OPTIMA
-0,63%
12.62
TITC
+0,39%
38.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,45%
1.492
ΑΒΕ
+1,12%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+0,41%
2.425
ΑΚΡΙΤ
+2,14%
0.715
ΑΛΜΥ
-1,79%
4.12
ΑΛΦΑ
-0,49%
1.613
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+0,20%
10.03
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.72
ΑΣΤΑΚ
-0,82%
7.22
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.7
ΑΤΤ
-0,89%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.28
ΒΙΟ
0,00%
5.5
ΒΙΟΚΑ
-0,80%
1.85
ΒΙΟΣΚ
-1,38%
1.43
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+1,87%
1.365
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,87%
18.56
ΔΑΑ
+0,77%
8.082
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-1,82%
11.86
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,76%
0.33
ΕΒΡΟΦ
-1,02%
1.455
ΕΕΕ
+0,48%
33.66
ΕΚΤΕΡ
+4,19%
1.592
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,70%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,43%
1.842
ΕΛΠΕ
+0,86%
7.06
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.844
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.892
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.13
ΕΤΕ
-0,41%
7.708
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-0,22%
2.24
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.465
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.535
ΙΚΤΙΝ
-1,40%
0.318
ΙΛΥΔΑ
-1,03%
1.915
ΙΝΚΑΤ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΙΦ
+3,67%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-0,20%
0.981
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,52%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.94
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+0,40%
1.255
ΚΕΠΕΝ
-9,91%
2
ΚΛΜ
+1,35%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,47%
0.425
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.174
ΚΟΥΕΣ
-0,35%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
15.3
ΚΤΗΛΑ
-1,67%
1.77
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-0,80%
0.74
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-1,50%
1.31
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.87
ΜΑΘΙΟ
-4,04%
0.57
ΜΕΒΑ
0,00%
3.55
ΜΕΝΤΙ
+0,47%
2.12
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,34%
2.93
ΜΙΝ
+6,12%
0.52
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.46
ΜΟΝΤΑ
-0,83%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,74%
2.67
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-0,68%
26.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.71
ΜΠΡΙΚ
-0,95%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,79%
32.98
ΝΑΚΑΣ
-0,65%
3.06
ΝΑΥΠ
-1,61%
0.856
ΞΥΛΚ
-1,89%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,34%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-1,27%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,69%
15.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.79
ΟΤΕ
0,00%
14.82
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
1.035
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,13%
3.835
ΠΕΡΦ
-0,57%
5.27
ΠΕΤΡΟ
+1,68%
8.48
ΠΛΑΘ
+1,96%
3.905
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,84%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+0,57%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+2,18%
1.64
ΣΑΡ
+0,93%
10.8
ΣΑΡΑΝ
-5,61%
1.01
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,18%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+1,59%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+1,03%
5.86
ΣΠΙ
-3,69%
0.522
ΣΠΥΡ
+6,30%
0.135
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,95%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,91%
8
ΦΡΙΓΟ
+2,50%
0.246
ΦΡΛΚ
+0,26%
3.795
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.54

United Airlines: Παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών Boeing και Airbus

Σε παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών από την Boeing και την Airbus προχώρησε η αεροπορική εταιρία United Airlines όπως ανακοίνωσε χθες, Τρίτη 29 Ιουνίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία που έχει κάνει ποτέ μέχρι τώρα, στοχεύοντας στην οικονομική ανάπτυξη μετά την πανδημία με τη χρήση μεγαλύτερων αεροσκαφών για τις εσωτερικές πτήσεις.

Η παραγγελία της Boeing περιλαμβάνει 200 αεροσκάφη Boeing 737 MAX και 70 Airbus A321neo με οικονομικό κόστος άνω των 30 δισ. δολαρίων σε σημερινές τιμές, ενώ θα ενισχύσει την ικανότητα διεξαγωγής εσωτερικών πτήσεων της United κατά 30%, ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τόσο τον προνομιακό τουρισμό, όσο και τον τουρισμό χαμηλού κόστους.

Η παραγγελία αυτή δημιουργεί μία δυναμική για τους κατασκευαστές αεροσκαφών που επιδιώκουν να αλλάξουν σελίδα μετά την κατακόρυφη πτώση της ταξιδιωτικής κίνησης από την COVID-19, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, ενώ σηματοδοτεί ένα μεγάλο στοίχημα για την ανάκαμψη των επιχειρηματικών ταξιδιών.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της United Σκοτ Κίρμπι δήλωσε ότι η παραγγελία των αεροσκαφών «θα επιταχύνει τη λειτουργία μας, για να καλύψουμε την ανάκαμψη της αεροπορικής διακίνησης».

Η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία των ΗΠΑ επί τη βάσει του τζίρου της θα αντικαταστήσει τα περισσότερα από τα αεροσκάφη της που χρησιμοποιούνται στις περιφερειακές πτήσεις και θα προχωρήσει σε μία συνολική αναδιαμόρφωση της καμπίνας των αεροσκαφών, με περισσότερες προνομιακές θέσεις.

«Με έναν αριθμό νέων επιχειρήσεων να επιστρέφουν σε λειτουργία ή να προγραμματίζουν την επαναλειτουργία τους, η United φέρνει στο προσκήνιο την αμερικανική ταξιδιωτική βιομηχανία» δήλωσε ο Πίτερ Μακνάλι, αναλυτής στην εταιρία ερευνών Third Bridge.

Η νίκη της Boeing έναντι της Airbus στον αριθμό των αεροσκαφών που έχουν πωληθεί μετριάζεται από τη συνεχιζόμενη προσήλωση της Ευρώπης στη –στρατηγικά- σημαντική κατηγορία των αεροσκαφών ενός διαδρόμου καμπίνας.

Αυτό επέτρεψε στην Airbus να εξασφαλίσει το ¼ της παραγγελίας, εκεί ακριβώς που η Boeing βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα κενό στη γκάμα των αεροσκαφών της, πιέζοντας την αμερικανική εταιρία να εξετάσει το ενδεχόμενο ενός νέου αεροσκάφους για την αντικατάσταση του Boeing 757 που έχει μεγαλύτερη ακτίνα δράσης.

Η Boeing εμφανίζεται να υπολογίζει ότι η συμφωνία με την United θα αποδείξει ότι το MAX 10 μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις για τα ¾ των αποστολών, ενώ εξετάζει τις επιλογές της για ένα νέο μεγαλύτερο μοντέλο αεροσκάφους προκειμένου να καλύψει τη μειωμένη ζήτηση μετά την πανδημία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών.

Στο μεταξύ, η Airbus συνεχίζει να προωθεί το αεροσκάφος A321neo ως ένα «προνομιακό» προϊόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!