Γ.Δ.
1365.48 +0,60%
ACAG
+0,16%
6.3
CENER
+2,05%
6.98
CNLCAP
-0,72%
6.85
DIMAND
-0,51%
9.72
OPTIMA
+1,84%
9.98
TITC
+0,19%
26.05
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
+2,11%
1.354
ΑΒΕ
+0,40%
0.502
ΑΔΜΗΕ
+5,02%
2.195
ΑΚΡΙΤ
-0,55%
0.905
ΑΛΜΥ
+1,00%
2.525
ΑΛΦΑ
+1,15%
1.5355
ΑΝΔΡΟ
-1,45%
6.8
ΑΡΑΙΓ
+1,24%
11.46
ΑΣΚΟ
+1,18%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+2,55%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.36
ΑΤΤ
0,00%
10.8
ΑΤΤΙΚΑ
+1,79%
2.27
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,73%
5.28
ΒΙΟΚΑ
-7,32%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+2,22%
1.15
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
-9,74%
0.176
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
+0,63%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,52%
15.54
ΔΑΑ
+0,76%
8.228
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+0,18%
10.93
ΔΟΜΙΚ
+2,22%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,81%
0.338
ΕΒΡΟΦ
+1,73%
1.47
ΕΕΕ
+2,04%
27.96
ΕΚΤΕΡ
+2,23%
3.905
ΕΛΒΕ
-5,24%
4.88
ΕΛΙΝ
+0,88%
2.3
ΕΛΛ
+0,67%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.495
ΕΛΠΕ
+0,68%
8.125
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.38
ΕΛΤΟΝ
+2,10%
1.848
ΕΛΧΑ
+1,91%
1.812
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,44%
9.15
ΕΣΥΜΒ
-0,41%
1.205
ΕΤΕ
-0,25%
7.048
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+2,03%
5.54
ΕΥΡΩΒ
-0,11%
1.802
ΕΧΑΕ
+0,20%
4.9
ΙΑΤΡ
-2,15%
1.59
ΙΚΤΙΝ
+0,11%
0.4405
ΙΛΥΔΑ
+2,43%
1.475
ΙΝΚΑΤ
+2,27%
4.96
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.71
ΙΝΛΟΤ
+3,16%
1.046
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,70%
4.32
ΙΝΤΕΤ
+1,25%
1.215
ΙΝΤΚΑ
+0,63%
3.2
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,68%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+2,03%
1.51
ΚΟΡΔΕ
-0,38%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+2,54%
1.21
ΚΟΥΕΣ
+2,99%
5.17
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,89%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+6,15%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,77%
0.789
ΛΑΜΔΑ
+1,59%
6.38
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32
ΛΑΝΑΚ
+6,52%
0.98
ΛΕΒΚ
+9,38%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,72%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
+5,63%
1.125
ΜΕΒΑ
+3,80%
3.82
ΜΕΝΤΙ
+0,69%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+2,42%
3.81
ΜΙΝ
+0,85%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,16%
26.1
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-0,92%
25.78
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,58%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
35.62
ΝΑΚΑΣ
-0,73%
2.72
ΝΑΥΠ
-1,21%
0.978
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.284
ΞΥΛΚΔ
-80,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,92%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,32%
22.5
ΟΛΠ
+0,84%
24
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
16.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,89%
0.889
ΟΤΕ
-0,50%
13.93
ΟΤΟΕΛ
+2,65%
13.18
ΠΑΙΡ
+5,98%
1.24
ΠΑΠ
+1,16%
2.62
ΠΕΙΡ
+0,48%
3.736
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.32
ΠΛΑΘ
+1,70%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,90%
1.126
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-0,38%
3.96
ΡΕΒΟΙΛ
-0,95%
1.565
ΣΑΡ
+0,53%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+1,11%
0.364
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
-4,37%
7
ΣΠΙ
+0,57%
0.706
ΣΠΥΡ
-7,77%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,16%
17.4
ΤΖΚΑ
0,00%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.672
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.348
ΦΛΕΞΟ
+0,65%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
-0,75%
3.95
ΧΑΙΔΕ
-1,50%
0.655

Η ισλαμική μόδα των 277 δισ. και οι ειδικές συλλογές των οίκων μόδας

H modest fashion, σε ελεύθερη απόδοση σεμνή μόδα, είναι μια διεθνής τάση που δεν μπορούν να αγνοούν πλέον οι οίκοι μόδας και οι διεθνείς φίρμες.

Και αυτό γιατί η modest fashion, που αφορά καταναλώτριες που επιλέγουν να φορούν ρούχα που αποκαλύπτουν λιγότερο δέρμα για λόγους πίστης, θρησκείας ή προσωπικής προτίμησης, σύμφωνα με το State of the Global Islamic Economy Report 2020/21, ξεπερνά σε αξία τα 277 δισεκατομμύρια δολάρια και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 311 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024.

Πελάτες οι μουσουλμάνες καταναλώτριες σε Ιράν, Τουρκία, Σ. Αραβία και Ινδονησία

Οι εν δυνάμει πελάτες αυτής της μόδας είναι 1,8 δισ. μουσουλμάνες καταναλώτριες σε Ιράν, Τουρκία, Σαουδική Αραβία, και Ινδονησία.

Πρόκειται για ένα γκρουπ καταναλωτών από το οποίο οι Δυτικοί, κυρίως οίκοι μόδας, βλέπουν ότι θα μπορούσαν να αντλήσουν έσοδα.

Μόνο το 2018, οι Μουσουλμάνοι σε όλο τον κόσμο ξόδεψαν 2,2 τρισεκατομμύρια δολάρια για «ηθικές καταναλωτικές ανάγκες εμπνευσμένες από την πίστη».

Ειδικές συλλογές

Η Nike, ήδη από το 2017, σχεδίασε ένα σπορ hijab ενώ οίκοι όπως Burberry, Dolce & Gabbana, H&M και Uniqlo, δημιουργούν ειδικές συλλογές για αυτήν την κοινότητα – που συχνά συνδέονται με το Ραμαζάνι- η οποία πλέον δεν είναι αόρατη.

Γιατί γνωρίζουν πως δεν προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα αυτής της συγκεκριμένης αγοράς θα χάσουν πρόσθετα έσοδα. Άλλωστε οι νέοι πλούσιοι μουσουλμάνοι – η “Generation M” – απαιτεί περισσότερα από τις μάρκες.

Ένα αυξανόμενο ποσοστό αυτών των καταναλωτών επιτρέπει τις αξίες τους να καθοδηγούν τις αποφάσεις τους για ψώνια.

Εάν ένα brand δεν ταιριάζει με τις αξίες τους, θα αγοράσουν κάποιο άλλο.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Έρευνα Lifestyles 2021 της Euromonitor, το 60% των Gen Z και millennials λαμβάνουν τις αποφάσεις αγοράς τους με βάση τις κοινωνικές και πολιτικές πεποιθήσεις των εμπορικών σημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!