Hellenic Train: Καθυστέρηση σε δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα, πώς θα αποζημιωθούν οι επιβάτες

Αναλυτικά τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αποζημιωθούν οι 148 επιβάτες αμαξοστοιχίας που καθυστέρησε ανακοίνωσε η Hellenic Train

Σιδηρόδρομος, Hellenic Train @ Eurokinissi

Για καθυστέρηση 93 λεπτών δρομολογίου Θεσσαλονίκη-Αθήνα ενημέρωσε η Hellenic Train σε ανακοίνωσή της, γνωστοποιώντας αναλυτικά τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αποζημιωθούν οι 148 επιβάτες.

Πρόκειται για την αμαξοστοιχία IC53, η αναχώρηση της οποίας καθυστέρησε λόγω τεχνικού προβλήματος στο τροχαίο υλικό.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, η αμαξοστοιχία IC53, που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, αναχώρησε από τον σταθμό Θεσσαλονίκης με 93 λεπτά καθυστέρηση λόγω τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε στο τροχαίο υλικό την ώρα που επρόκειτο να αναχωρήσει.

Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για συνεργασία με τον διαχειριστή υποδομής, από την πλευρά του οποίου σημειώθηκε καθυστέρηση στις κινήσεις αλλαγής του τροχαίου υλικού.

Το προσωπικό της Hellenic Train έδωσε προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των 148 επιβατών της αμαξοστοιχίας στους οποίους προσφέρθηκαν νερά και σνακ κατά τη διάρκεια της αναμονής.

Αποζημιώσεις

Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:

  • Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
  • Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

– είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

– είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και συνεργασία του.