Ταξί: Στα σκαριά νέες 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες

Ο αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ, Παναγιώτης Μαυρίκης, προανήγγειλε νέες απεργίες για τα ταξί μέσα στον Οκτώβριο, μετά από εκείνη που θα γίνει αύριο

Ταξί© eurokinissi

Νέες κινητοποιήσεις για τα ταξί έρχονται μέσα στον Οκτώβριο , σύμφωνα με όσα είπε ο αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ, Παναγιώτης Μαυρίκης στα Παραπολιτικά 90,1, μετά από εκείνη που θα γίνει αύριο , αφού ο κλάδος θα συμμετάσχει στην 24ωρη απεργίας των ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ.

Ειδικότερα, με αφορμή την αυριανή απεργιακή κινητοποίηση ο Παναγιώτης Μαυρίκης τόνισε: «Ξεκινάμε απεργία αύριο στις 6 η ώρα το πρωί μέχρι τις 6 ώρα της Πέμπτης» Μάλιστα κατήγγειλε πως η κυβέρνηση «παίρνει ένα σωρό μέτρα σε βάρος του επαγγέλματος. Δεν θα κάνουμε πίσω και να τα παραδώσουμε όλα. Θα γίνει αγώνας» Μάλιστα προανήγγειλε αλλεπάλληλες κινητοποιήσεις για τον μήνα Οκτώβριο λέγοντας πως «μέσα στον Οκτώβριο θα πάμε σε 24ωρες απεργίες επαναλαμβανόμενες».

 

Στο μεταξύ. κόντρα έχει ξεσπάσει, η οποία καλά κρατεί,  ανάμεσα στον Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τον Θύμιο Λυμπερόπουλου για τα ταξί. O αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών παραχώρησε, προ ημερών συνέντευξη στο ΕΡΤnews οκος Κυρανάκης αναφέρθηκε στην πρόσφατη 48ωρη απεργία των οδηγών ταξί και στις αντιδράσεις του κ. Λυμπερόπουλου, επισημαίνοντας ότι δεν έχει καταλάβει τον ακριβή λόγο της κινητοποίησης.

Τόνισε ότι ορισμένοι, όπως ο Λυμπερόπουλος, δεν επιδιώκουν διάλογο και θρέφονται από την ένταση, ενώ ο ίδιος συνεργάζεται με την Ομοσπονδία για την επίλυση προβλημάτων, όπως η ΚΥΑ κατά των «πειρατικών» ταξί που τερματίζει την ασυδοσία και προστατεύει τους νόμιμους επαγγελματίες. Απέκρουσε δε τις αιτιάσεις περί «μετατόπισης του μεταφορικού έργου σε πολυεθνικές», χαρακτηρίζοντάς τες ανακριβείς.

Ο πρόεδρος του σωματείου των ταξί, Θύμιος Λυμπερόπουλος, απαντώντας στις δηλώσεις του Κ. Κυρανάκη, εξέφρασε έντονη αγανάκτηση για την πολιτική του υπουργού, κατηγορώντας τον για «δολοφονία χαρακτήρα» και για ενέργειες που ευνοούν ιδιωτικά συμφέροντα εις βάρος του κλάδου των ταξί. Τόνισε ότι η κυβέρνηση καταργεί παλαιό νόμο του 2018 που ρύθμιζε τον ανταγωνισμό μεταξύ Ι.Χ. και ταξί, υποβαθμίζει την αξία της δημόσιας χρήσης, και απελευθερώνει το επάγγελμα χωρίς έλεγχο, μέσω ψηφιοποίησης ειδικών αδειών, πολλών εκ των οποίων χαρακτήρισε παράνομες.

googlenews
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!