Το Powergame.gr πραγματοποιεί μια μεγάλη, νέα έρευνα για τις αγοραστικές τάσεις της Black Friday 2025, σε μια περίοδο όπου οι τιμές, οι εκπτώσεις και η τεχνολογία διαμορφώνουν όσο ποτέ άλλοτε τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Η Black Friday του 2025 έρχεται με αυξημένες προσδοκίες αλλά και προκλήσεις, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πραγματικές ευκαιρίες σε μια χρονιά όπου το διαθέσιμο εισόδημα πιέζεται. Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες; Ποιες κατηγορίες προϊόντων βρίσκονται στην κορυφή των επιλογών τους; Και πόσο εμπιστεύονται τελικά τις εκπτώσεις;
Η online έρευνα του Powergame.gr διερευνά όχι μόνο το τι σκοπεύουν να αγοράσουν οι καταναλωτές, αλλά και το πώς:
Προτιμούν ελληνικά e-shops ή διεθνή marketplaces όπως Amazon, TEMU, SHEIN και Trendyol; Πόσο τους επηρεάζουν οι νέοι δασμοί για αγορές από το εξωτερικό; Κάνουν έρευνα τιμών ή θεωρούν τις εκπτώσεις ένα ακόμη εμπορικό τέχνασμα;
Διάβασε περισσότερα: Νωρίτερα ο φόρος 2 ευρώ στις παραγγελίες από Temu, Shein και Alibaba
Την ίδια στιγμή, για πρώτη φορά εξετάζουμε και τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στις αγορές:
Χρησιμοποιούν οι καταναλωτές εργαλεία όπως ChatGPT ή Gemini για να εντοπίσουν καλύτερες προσφορές ή να συγκρίνουν τιμές;
Από την Black Week μέχρι τη Cyber Monday, το τοπίο των προσφορών αλλάζει συνεχώς και μαζί του αλλάζουν και οι συνήθειες των Ελλήνων.
Πείτε μας ανώνυμα πώς σκοπεύετε να ψωνίσετε και βοηθήστε μας να αποτυπώσουμε τις πραγματικές τάσεις της αγοράς στην Black friday.
Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν αναλυτικά σε επόμενο άρθρο στο Powergame.gr.