Υπό κατάληψη τελεί το σχολείο στην Κυψέλη μετά την συμπλοκή μεταξύ δύο μαθητριών κατά τη διάρκεια διαλείμματος στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Το αιματηρό περιστατικό έλαβε χώρα στο προαύλιο του κτηρίου όπου συστεγάζονται το 15 Γυμνάσιο Αθηνών και το 60ο Γυμνάσιο, μπροστά σε άλλους μαθητές.
Η ανήλικη δράστιδα έβγαλε ένα μαχαίρι τύπου πεταλούδα με λάμα 9 εκατοστών και επιτέθηκε στη 14χρονη, τραυματίζοντας την σε κοιλιά και χέρι. Η συμπλοκή, σύμφωνα με μαρτυρίες άλλων μαθητών, ήταν άγρια. Τουλάχιστον τέσσερις μαθητές συνεπλάκησαν, με τη 14χρονη μαθήτρια να τραυματίζεται ελαφρά στο χέρι. Δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες στο γραφείο του διευθυντή, ενώ επιτόπου έφτασαν πριν από λίγο αστυνομικοί του τοπικού τμήματος.
Λίγο αργότερα την παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και τη μετέφερε στο νοσοκομείο Αγλαΐα Κυριακού, όπου οι γιατροί της έκαναν δύο ράμματα στο χέρι ενώ φέρει και εκδορές στην κοιλιά.
Η ΕΛΑΣ έσπευσε στο σχολείο και μετέφερε τη δράστιδα στην υποδιεύθυνση ασφαλείας Αθηνών για να καταθέσει.
Κυψέλη: Αποκαλυπτική μαρτυρία από 14χρονη μαθήτρια
Στο μεταξύ ο ρεπόρτερ του ΕΡΤNews Σπύρος Δαρσινός εξασφάλισε ααποκαλυπτική μαρτυρία μιας 14χρονης μαθήτριας που ήταν αυτόπτης μάρτυρας στην αιματηρή συμπλοκή. Η μαθήτρια περιέγραψε τις στιγμές αγωνίας που έζησαν οι υπόλοιποι συμμαθητές στο σχολείο.
«Είχα κατέβει με μια συμμαθήτριά μου για να πιούμε νερό και είδαμε να έχει σχηματιστεί ένας κύκλος. Η 16χρονη φώναζε στο κορίτσι και τη έβριζε. Η 14χρονη έλεγε ότι έγινε παρεξήγηση και ότι δεν το είπε», ανέφερε η μαθήτρια, που όπως δήλωσε φοβάται πλέον για τη ζωή της.
Όλα ξεκίνησαν, όπως είπε, όταν η 16χρονη που είχε μόλις πάρει μεταγραφή στο σχολείο, έβγαλε μαχαίρι και επιτέθηκε στην 14χρονη, τραυματίζοντάς την στην κοιλιά και στο χέρι. «Μετά αρχίσαμε να φωνάζουμε τους καθηγητές», σημείωσε και πρόσθεσε πως η 16χρονη που συνελήφθη επιχείρησε να μαχαιρώσει και ένα αγόρι που επιχείρησε να την σταματήσει. «Πήγε να μαχαιρώσει κι εκείνον. Εγώ δεν μπορούσα να μπω στη μέση, φοβόμουν για τη ζωή μου», είπε. «Δεν την είχαμε ξαναδεί. Την είδαμε μόνο όταν είχε βγάλει το μαχαίρι». Σύμφωνα με την 14χρονη «είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο» στο συγκεκριμένο σχολείο. «Καυγάδες υπάρχουν παντού, αλλά μαχαίρια όχι. Έχει φοβηθεί όλος ο κόσμος», είπε η μαθήτρια.
Μετά το αιματηρό περιστατικό για το οποίο το θύμα χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο για να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες οι μαθητές προαναγγέλουν καταλήψεις. «Κανένας γονιός δεν θα αφήσει το παιδί του να είναι με μια κοπέλα που είχε μαχαιρώσει μέσα στο σχολείο» δήλωσε στον ρεπόρτερ, ενώ κατήγγειλε και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη μαθήτρια πήρε μετεγγραφή ενώ είχε παραβατική συμπεριφορά.
«Από ότι έχουμε ακούσει η συγκεκριμένη κοπέλα είχε μαχαιρώσει δύο συμμαθητές της σε άλλο σχολείο» είπε, προσθέτοντας ότι κατά την ημέρα της άφιξής της στο νέο σχολικό περιβάλλον δεν συνομίλησε την ψυχολόγο του σχολείου που βρισκόταν εκείνη την ημέρα εκεί. «Η ψυχολόγος δεν είναι για μια φορά την εβδομάδα. Δεν αρκεί για όλα τα παιδιά», πρόσθεσε. Μιλώντας για τα περιστατικά ενδοσχολικής βίας τόνισε ότι «είναι πρώτη φορά» και πλέον «φοβόμαστε κι εμείς».
Η 16χρονη είχε αλλάξει σχολικό περιβάλλον
Η φερόμενη ως δράστης, 16 ετών, αμέσως μετά το περιστατικό ακινητοποιήθηκε από συμμαθητές της και καθηγητές και συνελήφθη από αστυνομικούς της Ασφάλειας Αθηνών. Στην Ασφάλεια κλήθηκαν να δώσουν καταθέσεις για το περιστατικό και καθηγητές του σχολείου.
Οι αστυνομικοί βρήκαν το μαχαίρι με το οποίο επιτέθηκε η 16χρονη στη μαθήτρια, με την οποία -σύμφωνα με πληροφορίες- ήταν συμμαθήτριες χωρίς να διατηρούν φιλικές σχέσεις. Όπως έγινε γνωστό, η 16χρονη παρουσίαζε προβληματική συμπεριφορά και της είχε ήδη γίνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ενημερώθηκε για το περιστατικό που συνέβη στο 15ο Γυμνάσιο Αθηνών. Δόθηκε ρητή οδηγία, τόσο προς τη Διεύθυνση στου σχολείου όσο και προς την οικεία Δ/νση Β΄θμιας Εκπαίδευσης προκειμένου, ο/η ψυχολόγος και Κοινωνικός Λειτουργός του σχολείου, να έρθουν άμεσα σε επαφή με τα παιδιά και το οικογενειακό τους περιβάλλον, προκειμένου να διερευνήσουν τις ανάγκες τους και να δώσουν την υποστήριξη που χρειάζονται.