Γ.Δ.
1450.74 +1,08%
ACAG
+1,83%
6.68
CENER
+0,53%
7.56
CNLCAP
+2,53%
8.1
DIMAND
0,00%
9.61
OPTIMA
+1,95%
10.48
TITC
+0,53%
28.25
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
+2,19%
1.492
ΑΒΕ
+1,71%
0.475
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.82
ΑΛΦΑ
+1,75%
1.6595
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.82
ΑΡΑΙΓ
+1,06%
12.39
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+1,49%
8.18
ΑΤΤ
+2,26%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,80%
5.65
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+0,40%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,86%
16.4
ΔΑΑ
+0,36%
8.448
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,86%
11.51
ΔΟΜΙΚ
+2,18%
4.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.69
ΕΕΕ
+1,02%
29.76
ΕΚΤΕΡ
+1,86%
4.645
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,97%
2.59
ΕΛΠΕ
+0,91%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.46
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.878
ΕΛΧΑ
+1,89%
1.94
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,66%
1.275
ΕΤΕ
+0,66%
7.61
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,21%
2.014
ΕΧΑΕ
+0,59%
5.12
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
-0,23%
0.437
ΙΛΥΔΑ
+9,32%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,83%
4.84
ΙΝΛΟΤ
+1,24%
1.14
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+3,56%
1.31
ΙΝΤΚΑ
+1,73%
3.53
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+0,62%
1.615
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,95%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+4,31%
0.532
ΚΟΥΑΛ
+4,38%
1.43
ΚΟΥΕΣ
+6,52%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,43%
1.38
ΛΑΒΙ
+2,41%
0.85
ΛΑΜΔΑ
+0,59%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+4,32%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+2,64%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-1,52%
3.9
ΜΕΝΤΙ
+2,79%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,63%
4.01
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,35%
26.96
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.06
ΜΟΤΟ
+1,01%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,14%
28.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,85%
38.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-1,01%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+1,39%
2.91
ΟΠΑΠ
+1,54%
16.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.887
ΟΤΕ
+0,42%
14.28
ΟΤΟΕΛ
+1,10%
12.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
+0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+1,02%
3.961
ΠΕΤΡΟ
+1,64%
8.68
ΠΛΑΘ
+0,88%
4.03
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,22%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,12%
4.51
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.6
ΣΑΡ
+1,90%
11.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,53%
0.381
ΣΙΔΜΑ
+2,53%
2.03
ΣΠΕΙΣ
+0,50%
7.98
ΣΠΙ
+4,17%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,88%
18.26
ΤΖΚΑ
-3,61%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,35%
1.714
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,85%
4.1
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

Υποψήφιοι οδηγοί: Οι 5 αλλαγές στο νομοσχέδιο Οδηγώντας με ασφάλεια

Στη Βουλή σήμερα συζητήθηκε και υπερψηφίστηκε το Νομοσχέδιο  «Οδηγώντας με ασφάλεια» του υπουργείου Μεταφορών που περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, μεταξύ άλλων και για τα διπλώματα οδήγησης.

Μετά από την ολοκλήρωση της διαβούλευσης, εξετάστηκαν και υιοθετήθηκαν συγκεκριμένες νομοτεχνικές βελτιώσεις στο αρχικό σχέδιο νόμου, οι οποίες είναι οι εξής:

Οι σημαντικότερες νομοτεχνικές βελτιώσεις στο σ/ν είναι οι παρακάτω:

  1. Αλλαγή της θέσης του εκπαιδευτή, ο οποίος θα κάθεται στη θέση του συνοδηγού
  2. Μείωση της προθεσμίας- απάντησης στην ένσταση των υποψηφίων που απέτυχαν στις εξετάσεις από 30 ημέρες σε 10 εργάσιμες
  3. Δυνατότητα και όχι υποχρεωτικότητα της χρήσης διερμηνέα στους κωφούς (αίτημα της Ομοσπονδίας)
  4. Το όριο ηλικίας παραμένει για τους οδηγούς των ΚΤΕΛ στα 67 έτη και επεκτείνεται το όριο αυτό στους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων και φορτηγών. Επίσης το όριο ηλικίας των οδηγών σχολικών λεωφορείων ισχύει και για τα τουριστικά λεωφορεία όταν αυτά χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μαθητών.
  5. Επεκτείνεται η δυνατότητα εργασίας και στους οδηγούς μετά την συνταξιοδότησή του μέχρι τα 67 έτη εφόσον επιθυμούν να προσληφθούν σε άλλη εργασία και τους αφαιρεθεί το 30% της σύνταξής τους.

Τροπολογίες

Η πρώτη τροπολογία αφορά θέματα του Τομέα Υποδομών.

Συγκεκριμένα,

  1. Με το άρθρο 1 αντιμετωπίζεται η απρόβλεπτη κατάσταση που δημιουργήθηκε από την αδυναμία ταχυδρομικής αποστολής λογαριασμών κατανάλωσης ύδατος της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε και παρατείνει το υπάρχον καθεστώς μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2022 δεδομένου ότι εκκρεμεί ο προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο του νέου διαγωνισμού.
  2. Με το  άρθρο 2, καταργείται η εξαίρεση του τμήματος Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα από τη σύμβαση παραχώρησης. Με την εν λόγω ρύθμιση επαναφέρεται το έργο – βάσει του αρχικού σχεδιασμού του – ως τμήμα της παραχώρησης που κυρώθηκε με τον νόμο 3621/2007 και καθιστά εφικτή την κατασκευή του τμήματος, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί για την προστασία πρωτίστως της ασφάλειας των χρηστών. Το εν λόγω τμήμα χαρακτηρίζεται ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας και εξασφαλίζεται έτσι η άμεση κατασκευή του εντός της ήδη κυρωθείσας Σύμβασης Παραχώρησης, ενέργεια αποδεκτή και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η δεύτερη Τροπολογία, περιλαμβάνει 8 άρθρα κι αφορά σε θέματα του Τομέα Μεταφορών.

  1. Με το άρθρο 1 ρυθμίζεται η δυνατότητα καταβολής των δεδουλευμένων στα ΚΤΕΛ Αττικής, καθώς και σε όμορα με την Αττική ΚΤΕΛ, όπως της Θήβας, της Κορίνθου και της Χαλκίδας για τον μήνα του Οκτωβρίου 2020.
  2. Με το άρθρο 2 παρατείνουμε τα όρια ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία λεωφορείων όλων των κατηγοριών, Τουριστικών, ΚΤΕΛ, Σχολικών και ΤΑΞΙ για ένα έτος. Η συγκεκριμένη πρόβλεψη ισχύει αποκλειστικά και για όσα οχήματα ο χρόνος κυκλοφορίας τους έληγε ή θα λήξει το 2020, 2021 και 2022.
  3. Με το άρθρο 3 παρέχεται η δυνατότητα σε μικρούς δήμους νησιών κάτω των 10.000 κατοίκων να αναλαμβάνουν οι ίδιοι ή οι δημοτικές επιχειρήσεις το έργο της μικροσυγκοινωνίας με δικά τους ή μισθωμένα λεωφορεία.
  4. Με το άρθρο 4 παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ αυτοκινήτων, τα οποία έχουν έδρα – διοικητική μονάδα που ανήκει στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, να αντικαταστούν τα επιβατηγά οχήματα 5 θέσεων με καινούργια επιβατηγά οχήματα 6 έως 9 θέσεων, τα οποία φέρουν ταξίμετρο.
  5. Με το άρθρο 5, κρίνεται επιβεβλημένη η τροποποίηση της επωνυμίας της «Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων» και η αντικατάστασή της με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Συντονισμού Πτήσεων» και δεν μεταβάλλεται τίποτα απολύτως στους τομείς της διοικητικής, λειτουργικής και οικονομικής αυτοτέλειας του συγκεκριμένου Φορέα.
  6. Με το άρθρο 6 προβλέπουμε τη χορήγηση προσωρινής άδειας υδατοδρομίου, με την υποχρέωση μέσα σε ένα χρόνο να προσκομιστούν και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά για να χορηγηθεί η οριστική άδεια.
  7. Με το άρθρο 7 προβλέπουμε την – κατ’ εξαίρεση – δυνατότητα αποδέσμευσης της Ελληνικής Αστυνομίας και τη διεύρυνση της δυνατότητας ανάθεσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του έργου της παροχής υπηρεσιών ασφαλείας σε Ιδιωτικές Εταιρείες
  8. Με το άρθρο 8 που αφορά την ΤΕΟ Α.Ε. που βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης από το 2014 μεταβιβάζονται στο Ελληνικό Δημόσιο καθολικό διάδοχο της Τ.Ε.Ο. Α.Ε., το σύνολο των περιουσιακών της στοιχείων που υπερκαλύπτουν τις υποχρεώσεις της.

Η  τρίτη Τροπολογία

Αφορά στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ επαναφέρουμε την απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ σε περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικά Κέντρα. Τα δε υπάρχοντα θα πρέπει να απομακρυνθούν στην ημερομηνία που είχε θέσει το νομοθετικό πλαίσιο που τα διέπει.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!