Γ.Δ.
849.23 -2,11%
CENER
-1,39%
2.83
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
-2,00%
14.7
TITC
-2,29%
11.96
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.52
ΑΒΑΞ
-1,53%
0.77
ΑΒΕ
+1,70%
0.478
ΑΔΜΗΕ
-1,28%
1.852
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.454
ΑΛΜΥ
-1,99%
1.77
ΑΛΦΑ
-5,73%
0.878
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.45
ΑΝΔΡΟΔ
0,00%
0.0015
ΑΝΕΚ
+1,59%
0.064
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-2,81%
5.19
ΑΣΚΟ
-1,94%
2.02
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8.18
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.92
ΑΤΤ
-4,16%
0.0738
ΑΤΤΙΚΑ
-9,92%
0.872
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.228
ΒΙΟ
-1,41%
3.5
ΒΙΟΚΑ
+2,60%
1.58
ΒΙΟΣΚ
-1,77%
0.612
ΒΙΟΤ
+3,33%
0.31
ΒΙΣ
0,00%
0.82
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.12
ΒΥΤΕ
+0,32%
3.12
ΓΕΒΚΑ
+3,33%
1.24
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,55%
9.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-5,05%
5.825
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-5,97%
0.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.23
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.31
ΕΒΡΟΦ
+0,28%
0.722
ΕΕΕ
-3,35%
22.8
ΕΚΤΕΡ
-1,27%
1.165
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,42%
0.478
ΕΛΙΝ
+3,40%
1.675
ΕΛΛ
-1,61%
15.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
1.71
ΕΛΠΕ
-2,16%
6.35
ΕΛΣΤΡ
-0,80%
2.49
ΕΛΤΟΝ
-1,67%
1.765
ΕΛΧΑ
-2,34%
1.416
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
3.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6
ΕΣΥΜΒ
-0,91%
0.65
ΕΤΕ
-3,27%
3.077
ΕΥΑΠΣ
-0,47%
4.27
ΕΥΔΑΠ
+1,31%
7.74
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-1,49%
0.9408
ΕΧΑΕ
-1,20%
3.28
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+1,31%
0.542
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.145
ΙΝΚΑΤ
-1,13%
2.19
ΙΝΛΙΦ
+1,00%
4.04
ΙΝΛΟΤ
-1,56%
0.63
ΙΝΤΕΚ
-2,14%
3.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,52%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
-2,67%
1.752
ΚΑΜΠ
+1,80%
1.975
ΚΑΡΕΛ
0,00%
268
ΚΕΚΡ
-4,39%
1.088
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.54
ΚΛΜ
0,00%
0.58
ΚΟΡΔΕ
-2,92%
0.465
ΚΟΥΑΛ
+1,79%
0.398
ΚΟΥΕΣ
-2,33%
4.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.19
ΚΡΙ
+3,10%
5.98
ΚΤΗΛΑ
+1,21%
1.67
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
1.2
ΛΑΒΙ
-0,72%
1.38
ΛΑΜΔΑ
-4,21%
5.695
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21
ΛΑΝΑΚ
-1,82%
0.754
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.02
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.19
ΛΥΚ
+2,27%
1.58
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.79
ΜΕΒΑ
-3,31%
2.34
ΜΕΝΤΙ
-0,32%
3.16
ΜΕΡΚΟ
-5,20%
47.4
ΜΙΓ
-1,75%
0.0281
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
17.23
ΜΟΝΤΑ
-0,65%
0.61
ΜΟΤΟ
+0,46%
2.17
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.626
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
15
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+2,38%
2.15
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-3,53%
14.47
ΝΑΚΑΣ
-3,70%
2.08
ΝΑΥΠ
0,00%
1.135
ΞΥΛΚ
-2,25%
0.217
ΞΥΛΠ
0,00%
0.278
ΟΛΘ
-1,19%
25
ΟΛΠ
0,00%
15.36
ΟΛΥΜΠ
-3,30%
1.76
ΟΠΑΠ
-3,63%
13.28
ΟΤΕ
+0,60%
16.72
ΟΤΟΕΛ
-2,89%
9.41
ΠΑΙΡ
-0,99%
0.8
ΠΑΠ
+1,57%
2.58
ΠΕΙΡ
-4,32%
0.93
ΠΕΤΡΟ
-3,03%
5.76
ΠΛΑΘ
+1,26%
4.01
ΠΛΑΙΣ
+1,13%
3.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.9
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-3,28%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,77%
3.205
ΡΕΒΟΙΛ
+0,82%
1.225
ΣΑΡ
-1,00%
6.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.026
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.272
ΣΙΔΜΑ
-2,02%
1.94
ΣΠΕΙΣ
-0,49%
8.18
ΣΠΙ
-2,30%
0.596
ΣΠΥΡ
+20,00%
0.174
ΤΕΝΕΡΓ
-0,65%
16.93
ΤΖΚΑ
-2,29%
2.13
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+5,45%
0.522
ΦΛΕΞΟ
+0,79%
6.4
ΦΡΙΓΟ
-1,79%
0.11
ΦΡΛΚ
-1,90%
3.1
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+0,93%
0.54
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Υποψήφιοι οδηγοί: Οι 5 αλλαγές στο νομοσχέδιο Οδηγώντας με ασφάλεια

Στη Βουλή σήμερα συζητήθηκε και υπερψηφίστηκε το Νομοσχέδιο  «Οδηγώντας με ασφάλεια» του υπουργείου Μεταφορών που περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, μεταξύ άλλων και για τα διπλώματα οδήγησης.

Μετά από την ολοκλήρωση της διαβούλευσης, εξετάστηκαν και υιοθετήθηκαν συγκεκριμένες νομοτεχνικές βελτιώσεις στο αρχικό σχέδιο νόμου, οι οποίες είναι οι εξής:

Οι σημαντικότερες νομοτεχνικές βελτιώσεις στο σ/ν είναι οι παρακάτω:

  1. Αλλαγή της θέσης του εκπαιδευτή, ο οποίος θα κάθεται στη θέση του συνοδηγού
  2. Μείωση της προθεσμίας- απάντησης στην ένσταση των υποψηφίων που απέτυχαν στις εξετάσεις από 30 ημέρες σε 10 εργάσιμες
  3. Δυνατότητα και όχι υποχρεωτικότητα της χρήσης διερμηνέα στους κωφούς (αίτημα της Ομοσπονδίας)
  4. Το όριο ηλικίας παραμένει για τους οδηγούς των ΚΤΕΛ στα 67 έτη και επεκτείνεται το όριο αυτό στους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων και φορτηγών. Επίσης το όριο ηλικίας των οδηγών σχολικών λεωφορείων ισχύει και για τα τουριστικά λεωφορεία όταν αυτά χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μαθητών.
  5. Επεκτείνεται η δυνατότητα εργασίας και στους οδηγούς μετά την συνταξιοδότησή του μέχρι τα 67 έτη εφόσον επιθυμούν να προσληφθούν σε άλλη εργασία και τους αφαιρεθεί το 30% της σύνταξής τους.

Τροπολογίες

Η πρώτη τροπολογία αφορά θέματα του Τομέα Υποδομών.

Συγκεκριμένα,

  1. Με το άρθρο 1 αντιμετωπίζεται η απρόβλεπτη κατάσταση που δημιουργήθηκε από την αδυναμία ταχυδρομικής αποστολής λογαριασμών κατανάλωσης ύδατος της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε και παρατείνει το υπάρχον καθεστώς μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2022 δεδομένου ότι εκκρεμεί ο προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο του νέου διαγωνισμού.
  2. Με το  άρθρο 2, καταργείται η εξαίρεση του τμήματος Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα από τη σύμβαση παραχώρησης. Με την εν λόγω ρύθμιση επαναφέρεται το έργο – βάσει του αρχικού σχεδιασμού του – ως τμήμα της παραχώρησης που κυρώθηκε με τον νόμο 3621/2007 και καθιστά εφικτή την κατασκευή του τμήματος, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί για την προστασία πρωτίστως της ασφάλειας των χρηστών. Το εν λόγω τμήμα χαρακτηρίζεται ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας και εξασφαλίζεται έτσι η άμεση κατασκευή του εντός της ήδη κυρωθείσας Σύμβασης Παραχώρησης, ενέργεια αποδεκτή και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η δεύτερη Τροπολογία, περιλαμβάνει 8 άρθρα κι αφορά σε θέματα του Τομέα Μεταφορών.

  1. Με το άρθρο 1 ρυθμίζεται η δυνατότητα καταβολής των δεδουλευμένων στα ΚΤΕΛ Αττικής, καθώς και σε όμορα με την Αττική ΚΤΕΛ, όπως της Θήβας, της Κορίνθου και της Χαλκίδας για τον μήνα του Οκτωβρίου 2020.
  2. Με το άρθρο 2 παρατείνουμε τα όρια ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία λεωφορείων όλων των κατηγοριών, Τουριστικών, ΚΤΕΛ, Σχολικών και ΤΑΞΙ για ένα έτος. Η συγκεκριμένη πρόβλεψη ισχύει αποκλειστικά και για όσα οχήματα ο χρόνος κυκλοφορίας τους έληγε ή θα λήξει το 2020, 2021 και 2022.
  3. Με το άρθρο 3 παρέχεται η δυνατότητα σε μικρούς δήμους νησιών κάτω των 10.000 κατοίκων να αναλαμβάνουν οι ίδιοι ή οι δημοτικές επιχειρήσεις το έργο της μικροσυγκοινωνίας με δικά τους ή μισθωμένα λεωφορεία.
  4. Με το άρθρο 4 παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ αυτοκινήτων, τα οποία έχουν έδρα – διοικητική μονάδα που ανήκει στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, να αντικαταστούν τα επιβατηγά οχήματα 5 θέσεων με καινούργια επιβατηγά οχήματα 6 έως 9 θέσεων, τα οποία φέρουν ταξίμετρο.
  5. Με το άρθρο 5, κρίνεται επιβεβλημένη η τροποποίηση της επωνυμίας της «Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων» και η αντικατάστασή της με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Συντονισμού Πτήσεων» και δεν μεταβάλλεται τίποτα απολύτως στους τομείς της διοικητικής, λειτουργικής και οικονομικής αυτοτέλειας του συγκεκριμένου Φορέα.
  6. Με το άρθρο 6 προβλέπουμε τη χορήγηση προσωρινής άδειας υδατοδρομίου, με την υποχρέωση μέσα σε ένα χρόνο να προσκομιστούν και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά για να χορηγηθεί η οριστική άδεια.
  7. Με το άρθρο 7 προβλέπουμε την – κατ’ εξαίρεση – δυνατότητα αποδέσμευσης της Ελληνικής Αστυνομίας και τη διεύρυνση της δυνατότητας ανάθεσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του έργου της παροχής υπηρεσιών ασφαλείας σε Ιδιωτικές Εταιρείες
  8. Με το άρθρο 8 που αφορά την ΤΕΟ Α.Ε. που βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης από το 2014 μεταβιβάζονται στο Ελληνικό Δημόσιο καθολικό διάδοχο της Τ.Ε.Ο. Α.Ε., το σύνολο των περιουσιακών της στοιχείων που υπερκαλύπτουν τις υποχρεώσεις της.

Η  τρίτη Τροπολογία

Αφορά στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ επαναφέρουμε την απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ σε περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικά Κέντρα. Τα δε υπάρχοντα θα πρέπει να απομακρυνθούν στην ημερομηνία που είχε θέσει το νομοθετικό πλαίσιο που τα διέπει.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!