Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

OΣΕ: Δεν κλείνει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου

«Δεν κλείνει, ούτε πρόκειται να κλείσει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου» διαβεβαιώνει η διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος(ΟΣΕ) επισημαίνοντας παράλληλα ότι «το στελεχιακό δυναμικό που αποσπάστηκε για λίγες ημέρες στη Λάρισα, για να καλύψει επείγουσες ανάγκες, θα επιστρέψει στα καθήκοντα του στον Βόλο εντός σύντομου διαστήματος».

Συγκεκριμένα, ο ΟΣΕ σε συνέχεια δημοσιευμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες σχετικά με το «επικείμενο κλείσιμο του σιδηροδρομικού Σταθμού του Βόλου» με σημερινή ανακοίνωσή του, αναφέρει τα εξής:

1. Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου δεν κλείνει ούτε πρόκειται να κλείσει. Σχετική ανακοίνωση και απόφαση δεν υπήρξε ποτέ. Η Σιδηροδρομική σύνδεση Λάρισας – Βόλου πραγματοποιείται κανονικά και – σε ότι αφορά στο Διαχειριστή της Υποδομής – θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία της εφόσον οι Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις την εξυπηρετούν, όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες σιδηροδρομικές συνδέσεις της επικράτειας.

2. Στελεχιακό δυναμικό από το Σταθμό του Βόλου αποσπάστηκε για διάστημα λίγων ημερών στην όμορρη περιοχή της Λάρισας προκειμένου να υποστηρίξει επείγουσες και κρίσιμες για την ανάπτυξη του Οργανισμού ανάγκες. Το στελεχιακό αυτό δυναμικό θα επιστρέψει στα καθήκοντά του εντός σύντομου διαστήματος και αναλόγως της προτεραιοποίησης των αναγκών του Οργανισμού.

3. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος διανύει περίοδο σημαντικής μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού του δεδομένων των αθρόων συνταξιοδότησεων των στελεχών του. Ως εκ τούτου η αναπλήρωση συνταξιοδοτούμενων στελεχών αποτελεί στην παρούσα φάση μείζον ζήτημα για την αντιμετώπιση και επίλυση του οποίου, η κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και ο Οργανισμός εργάζονται συστηματικά από κοινού.

4. Ειδικά για την περιοχή της Μαγνησίας, ο στρατηγικός σχεδιασμός του Υπουργείου και του Οργανισμού περιλαμβάνει, πέραν της αναβάθμισης της σύνδεσης της Λάρισας με το Βόλο με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση και την παράκαμψη της νέας Ιωνίας, τη σύνδεση με το Λιμάνι του Βόλου, τις ΒΙΠΕ 1 & 2, το αεροδρόμιο της Αγχιάλου και τη ΒΙΠΕ του Αλμυρού σε ένα ευρύτερο εντυπωσιακό σιδηροδρομικό σχεδιασμό με σκοπό την ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών και τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα Βόλου στο μεταφορικό τοπίο της χώρας.

5. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος διαθέτει Τμήμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διοίκηση όλοι εκ των οποίων είναι στη διάθεση των μέσων ενημέρωσης για κάθε ζήτημα σχετικό με τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Είναι επομένως απορίας άξιο πως διακινούνται στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο δημοσιεύματα χωρίς αυτά να έχουν τύχει στοιχειώδους διασταύρωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!