Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Υψηλή η ζήτηση προϊόντων ανδρικής περιποίησης

H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.

6 στους 10 άνδρες χρησιμοποιούν προϊόντα περιποίησης προσώπου

Την ίδια στιγμή 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες, χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς. Τα παραπάνω συμπεράσματα καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021. Το δείγμα αφορούσε 800 ερωτώμενους άνδρες ηλικίας 18-55 ετών με ποσοστώσεις ανάμεσα στις ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού.

Αναλυτικότερα, πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα, ενδιαφέρεται για μάρκες που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%), είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials (γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000), ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι τα αποσμητικά, τα αφρόλουτρα και οι αφροί ξυρίσματος, σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας, με 4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.

Μεγάλη η δυναμική της ανδρικής περιποίησης

Από την ανάλυση του μοντέλου της NielsenIQ, μέρος του WinningBrands, σε 4 κατηγορίες αναφορικά με την περιποίηση προσώπου (αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης γενειάδας, προϊόντα ξυρίσματος), αναδεικνύεται ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική. Μια ακόμα κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και προβλέπεται τόσο να διατηρήσει τη δυναμική της όσο και να αναπτυχθεί περαιτέρω, είναι η κατηγορία περιποίηση γενειάδας. Οι κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, παρότι είναι εδραιωμένες, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες, μιας και ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν τα αποκλειστικά ανδρικά προϊόντα και όχι τα unisex.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κριτήρια επιλογής διαφοροποιούνται. Συγκεκριμένα, πέρα από τη τιμή που βρίσκεται στην 1η θέση όλων των κατηγοριών, η δημοφιλία και το αποτύπωμα της μάρκας μαζί με το άρωμα αποτελούν τους μοχλούς επιλογής για το αφρόλουτρο. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες, σημαντική θέση λαμβάνει η προηγούμενη εμπειρία. Επιπλέον, αναφορικά με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς και ο τύπος δέρματος είναι εκείνα που οδηγούν την απόφαση επιλογής προϊόντος στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Σημειώνεται επίσης ότι 3 στις 10 αγορές σε όλες τις κατηγορίες γίνονται εκτός προγραμματισμού, ανήκουν δηλαδή στις «αυθόρμητες αγορές», γεγονός που υποδηλώνει ότι η βιομηχανία δύναται με την κατάλληλη ενεργοποίηση μέσα στο κατάστημα να κερδίσει τον αγοραστή, καθώς οι προωθητικές ενέργειες/ εκπτώσεις τιμής μπορούν να κινητοποιούν την αγορά μέσα στο κατάστημα.

Κύριο κανάλι αγοράς για όλες τις κατηγορίες προϊόντων ανδρικής περιποίησης παραμένει το σούπερ μάρκετ/φυσικό κατάστημα. Παρόλα αυτά τα καταστήματα καλλυντικών διατηρούν μια σημαντική δυναμική για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και ιδιαίτερα για τις αντιρυτιδικές κρέμες (32%) καθώς και τις κρέμες ματιών (26%), ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το κανάλι του φαρμακείου για τα καθαριστικά προσώπου (28%). Το ηλεκτρονικό κατάστημα επίσης είναι ένα κανάλι που έχει θέση σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη απήχηση στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!