Γ.Δ.
1443.13 -0,24%
ACAG
-1,01%
5.88
CENER
-1,44%
9.56
CNLCAP
-0,71%
6.95
DIMAND
+1,05%
9.65
NOVAL
0,00%
2.68
OPTIMA
-0,15%
13.2
TITC
-0,16%
31.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-1,44%
1.368
ΑΒΕ
0,00%
0.443
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.205
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.9
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.559
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-0,69%
11.44
ΑΣΚΟ
+1,43%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
-6,81%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.68
ΑΤΤ
-4,66%
9.82
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,04%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,48%
2
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.71
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,61%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.42
ΔΑΑ
-0,05%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,52%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+0,77%
3.285
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,95%
0.318
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.63
ΕΕΕ
+0,60%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+0,81%
1.982
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
2.09
ΕΛΛ
+0,73%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.01
ΕΛΠΕ
-0,42%
7.17
ΕΛΣΤΡ
-2,28%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.67
ΕΛΧΑ
-1,08%
1.84
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-0,83%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,54%
1.28
ΕΤΕ
-1,30%
7.59
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-1,31%
2.03
ΕΧΑΕ
-1,38%
4.66
ΙΑΤΡ
+1,59%
1.595
ΙΚΤΙΝ
-1,43%
0.3785
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.63
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.995
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.9
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.18
ΙΝΤΕΚ
-1,03%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+0,81%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-1,27%
3.115
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
-0,70%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,30%
0.467
ΚΟΥΑΛ
-2,22%
1.144
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,41%
12.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-1,30%
1.135
ΛΑΒΙ
+0,24%
0.832
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
-0,53%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
+8,33%
0.286
ΛΕΒΠ
+3,91%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,39%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,39%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-0,40%
2.51
ΜΕΡΚΟ
-7,41%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.51
ΜΙΝ
+6,19%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,45%
22.28
ΜΟΝΤΑ
-4,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,68%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+2,14%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.98
ΜΠΤΚ
+4,62%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,58%
34.12
ΝΑΚΑΣ
-4,86%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,10%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,94%
0.304
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-1,28%
27
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,12%
0.845
ΟΤΕ
-1,06%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-1,75%
11.22
ΠΑΙΡ
0,00%
1.02
ΠΑΠ
-0,85%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,28%
3.981
ΠΕΡΦ
+2,73%
6.78
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.14
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
+1,01%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.895
ΣΑΡ
+2,02%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,60%
1.685
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.6
ΣΠΙ
+1,22%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.25
ΤΖΚΑ
+4,59%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,95%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+5,83%
0.218
ΦΡΛΚ
-1,27%
3.89
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Αλλάζει ριζικά και αναβαθμίζεται πλήρως η μαρίνα Αλίμου

Σε ένα έργο πνοής, όχι μόνο για την πόλη, αλλά για ολόκληρη την Αττική, προχωρά ο δήμος Αλίμου, καθώς μέχρι το 2025 θα έχει ολοκληρωθεί η ριζική ανάπλαση και ταυτόχρονα η αναβάθμιση της μαρίνας. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο, για μια επένδυση που θα φτάσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ και που θα κάνει το μέτωπο της ελληνικής Ριβιέρας ακόμη πιο σύγχρονο και ποιοτικό.

Ο σχεδιασμός της ανάπλασης προχωρά πλέον, με σεβασμό στην καλαισθησία και στο περιβάλλον, αλλά και με σεβασμό του επενδυτή στους όρους που ο δήμος Αλίμου έχει θέσει με προηγούμενες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Την περασμένη Τετάρτη (2/2), η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο και τη διαχείριση για 40 χρόνια, παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο Αλίμου τον σχεδιασμό της νέας μαρίνας και την αρχιτεκτονική μελέτη. Ανέλυσε όλες τις παραμέτρους, απάντησε στις ερωτήσεις και άκουσε τις προτάσεις και τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων των δημοτών.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα υπάρξει ζώνη καταστημάτων και εστιατορίων, ξενοδοχείο, προβλήτα, πεζόδρομος και ποδηλατόδρομος, φύτευση και αύξηση του πρασίνου, βελτιώνοντας έτσι το μικροκλίμα της πόλης, πύργος διοίκησης και ελέγχου της μαρίνας, πάρκινγκ 850 θέσεων με αυξητική προοπτική, δόμηση κάθετη στην Ποσειδώνος, κατεβάσματα με φυτεύσεις που θα «ενώνουν» την πόλη με τη μαρίνα, ενώ δεν θα επηρεαστεί η χρήση του κολυμβητηρίου, το οποίο παραμένει ενταγμένο στην περιοχή.

Ακόμη, η νέα μαρίνα θα αποκτήσει και πολιτιστικό αποτύπωμα, καθώς εκεί θα στεγαστεί η πλούσια σε έργα του 20ου αιώνα, Δημοτική Πινακοθήκη.

Ταυτόχρονα, ξεκαθαρίστηκε αυτό που το προηγούμενο διάστημα έδειχνε να ανησυχεί περισσότερο τους κατοίκους. Και αφορά στα κτίρια, καθώς τόσο οι δημότες όσο και η ίδια η δημοτική Αρχή δεν ήθελαν να περιοριστεί ο ορίζοντας της πόλης στη θάλασσα. Ο όγκος των κτιρίων θα είναι διασπάσιμος και τα κτίρια ισόγεια, δηλαδή ύψους έως 4,5 μέτρα, ενώ όπου υπάρξει και πρώτος όροφος, το συνολικό ύψος δεν θα ξεπερνά τα 7 μέτρα. Με δεδομένο μάλιστα πως η λεωφόρος Ποσειδώνος βρίσκεται υψομετρικά πιο πάνω από τη Μαρίνα, ο περιπατητής καθώς περπατάει θα συνεχίσει να βλέπει τη θάλασσα σχεδόν σε όλο το μήκος της λεωφόρου, όπως συμβαίνει σήμερα.

«Είναι ένα σχέδιο πρωτοποριακό, φιλικό στην πόλη, μια μαρίνα ανοιχτή για τους πολίτες, σύγχρονη και όμορφη, που θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης και αμέσως μετά εξηγεί: «Θα υπάρξει τόνωση της τοπικής αγοράς και παράλληλα ο Άλιμος μπαίνει στον τουριστικό χάρτη. Θα γίνει πόλος έλξης, όχι μόνο για τους δημότες μας, αλλά και για επισκέπτες, για σχολεία. Πέρα όμως από αυτό, ο δήμος θα μπορεί πλέον να έχει έσοδα από τη μαρίνα. Μέχρι σήμερα το Δημόσιο δεν πλήρωνε τα ανταποδοτικά τέλη, δεν πλήρωνε για τους καθαρισμούς που κάνουμε, για τη συντήρηση, για τα σκουπίδια, μέχρι και στα δικαστήρια είχαμε οδηγηθεί. Τώρα πλέον η εταιρεία που θα έχει τη διαχείριση, ανέλαβε την υποχρέωση να πληρώνει τα ανταποδοτικά τέλη».

Ένα άλλο θέμα, που φάνηκε πως απασχολεί τους κατοίκους, είναι το κυκλοφοριακό και η πιθανότητα να αυξηθεί το φορτίο της πόλης, από τη στιγμή που η νέα μαρίνα θα αποτελέσει πόλο έλξης. «Θα υπάρξουν μελέτες για το κυκλοφοριακό, θα προστατεύσουμε την παραλιακή ζώνη», απαντάει ο δήμαρχος Αλίμου και μεταξύ άλλων αναφέρει και το πλάνο που υπάρχει για τη δημοτική συγκοινωνία, η οποία θα κινείται από τις γειτονιές της πόλης προς τη μαρίνα και πίσω πάλι στις γειτονιές, ώστε να μην χρειάζεται να παίρνουν οι κάτοικοι το αυτοκίνητό τους. «Θα πρέπει κάποια στιγμή να αντιληφθούμε και τη φιλοσοφία της Βιώσιμης Κινητικότητας. Να ξεφύγουμε από τη λογική ότι κάθε άνθρωπος αντιστοιχεί σε ένα αυτοκίνητο. Δεν είναι δυνατόν να έρχονται όλοι με ένα όχημα, ούτε είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσες θέσεις πάρκινγκ όσα και τα αυτοκίνητα της πόλης, κάπου υπάρχει ένα όριο», προσθέτει ο κ. Κονδύλης.

Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα, ο δήμαρχος Αλίμου λέει ότι οι διαβουλεύσεις και οι αδειοδοτήσεις θα έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2022, οπότε στις αρχές του 2023 θα ξεκινήσουν οι εργασίες και θα ολοκληρωθούν το 2025. Ωστόσο, όσο θα προχωρούν οι εργασίες, σταδιακά θ’ ανοίγει και η μαρίνα.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα υπάρξει μείωση του αριθμού των σκαφών. Σήμερα ελλιμενίζονται 1.100 σκάφη, ενώ στη νέα μαρίνα θα ελλιμενίζονται περίπου 800. Πάνω σε αυτό, ο κ. Κονδύλης απαντά: «Η μείωση θα συμμαζέψει την κατάσταση και θα βελτιώσει την ποιότητα. Αν θέλετε, αυτό είναι κι ένα στίγμα της ποιότητας στην οποία στοχεύει η εταιρεία, είναι μια ποιοτική λύση».

Στο τέλος και στο τι θα σημαίνει για τον Άλιμο αυτό το έργο, ο δήμαρχος τονίζει: «Σημαίνει μια μεγάλη αναβάθμιση στην ποιότητα ζωής, στην ποιότητα της καθημερινότητάς μας, μια αναβάθμιση της ίδιας της πόλης, που γίνεται έτσι κι ένας τουριστικός προορισμός μέσα στην καρδιά της ελληνικής Ριβιέρας. Είναι ένα έργο με πολλά οφέλη».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!