Γ.Δ.
1453.61 +0,40%
ACAG
+1,38%
6.59
CENER
0,00%
7.44
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
+0,10%
9.7
OPTIMA
+0,58%
10.34
TITC
-0,35%
28.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,67%
1.5
ΑΒΕ
-2,24%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.81
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.6665
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,08%
12.32
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+5,31%
7.94
ΑΤΤ
+0,89%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,35%
5.79
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.64
ΒΙΟΣΚ
+1,64%
1.24
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,20%
16.4
ΔΑΑ
+0,14%
8.46
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,88%
11.52
ΔΟΜΙΚ
+2,57%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,86%
0.353
ΕΒΡΟΦ
+1,48%
1.71
ΕΕΕ
+0,14%
29.54
ΕΚΤΕΡ
+2,25%
4.32
ΕΛΒΕ
+4,51%
5.1
ΕΛΙΝ
+0,83%
2.43
ΕΛΛ
-0,69%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,58%
2.585
ΕΛΠΕ
+0,72%
8.37
ΕΛΣΤΡ
+1,61%
2.52
ΕΛΤΟΝ
-0,54%
1.85
ΕΛΧΑ
-0,51%
1.96
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
+2,50%
9.85
ΕΣΥΜΒ
-0,40%
1.24
ΕΤΕ
+0,53%
7.552
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+1,08%
2.006
ΕΧΑΕ
0,00%
5.23
ΙΑΤΡ
+1,82%
1.68
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.455
ΙΛΥΔΑ
-2,42%
1.61
ΙΝΚΑΤ
+1,19%
5.09
ΙΝΛΙΦ
+0,62%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,54%
1.152
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
+2,02%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.59
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+3,13%
1.645
ΚΕΠΕΝ
+4,40%
1.9
ΚΛΜ
0,00%
1.595
ΚΟΡΔΕ
+0,74%
0.544
ΚΟΥΑΛ
-1,40%
1.406
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,45%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,71%
1.41
ΛΑΒΙ
-1,99%
0.838
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.02
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+3,27%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.065
ΜΕΒΑ
+0,78%
3.9
ΜΕΝΤΙ
+1,37%
2.96
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.91
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,06%
26.82
ΜΟΝΤΑ
+2,65%
3.1
ΜΟΤΟ
+1,16%
3.065
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+0,64%
28.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,26%
38.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,94%
1.05
ΞΥΛΚ
-1,33%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
-0,20%
24.7
ΟΛΥΜΠ
+0,34%
2.91
ΟΠΑΠ
+0,60%
16.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,80%
0.885
ΟΤΕ
-0,69%
14.32
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
0,00%
1.22
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
+0,55%
4.022
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.66
ΠΛΑΘ
0,00%
4.07
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,01%
4.4
ΡΕΒΟΙΛ
+1,85%
1.655
ΣΑΡ
+2,55%
12.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,79%
0.377
ΣΙΔΜΑ
-5,58%
1.945
ΣΠΕΙΣ
+1,33%
7.64
ΣΠΙ
-1,30%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,82%
18.15
ΤΖΚΑ
0,00%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+2,49%
0.37
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
0,00%
4.17
ΧΑΙΔΕ
+3,05%
0.675

Πειραιάς: Βελτιώνεται η κυκλοφορία γύρω από τους σταθμούς του μετρό

Βελτίωση, η οποία συμβάλλει έως και 21% στην αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων γύρω από τους νέους σταθμούς του μετρό στον Πειραιά, σχετικά βελτιωμένες συνθήκες εντός δακτυλίου και καθυστερήσεις σε κάποιες αρτηρίες εκτός δακτυλίου, διαπιστώνει το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής.

Ειδικότερα, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μικρή βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών κατά τις ώρες αιχμής, ενώ δεν υπάρχει αξιοσημείωτη ύφεση κατά τη διάρκεια των μεσημεριανών ωρών. Τα συμπεράσματα προκύπτουν από τα συγκριτικά στοιχεία της κυκλοφορίας τα οποία κατέγραψε το Κέντρο, τον Οκτώβριο, πριν και μετά την εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας αλλά και την λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό στον Πειραιά.

Μεταξύ άλλων διαπιστώνεται ότι:

• Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Κονδύλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 8,4 %, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 41,9 % ενώ η ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 21 %.

• Στην Εθνικής Αντιστάσεως προς Ομηρίδου Σκυλίτση, οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 7,7%, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 22,2% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 13%.

• Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Μιαούλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 1,6 %, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 12,6% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 8,2%.

Εντός Δακτυλίου

Εντός δακτυλίου διαπιστώνεται βελτίωση της μέσης ταχύτητας η οποία ανάλογα με την οδό κυμαίνεται από 0,8% μέχρι και 18%. Για παράδειγμα η μεγαλύτερη αύξηση ταχύτητας καταγράφεται στη Λ. Λαμίας 17,8%, ακολουθεί η Βασ. Σοφίας προς Κηφισιά με 15,2% και η Σταδίου με 14,3%. Οι κεντρικές οδικές αρτηρίες εκτός δακτυλίου εμφανίζουν μικρές έως μηδαμινές αποκλίσεις.

Με αφορμή τα σχετικά συμπεράσματα και την ενημέρωση που είχε από την επιστημονική ομάδα του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης χαιρετίζει το γεγονός της αξιοποίησης των σταθερών μέσων τροχιάς από τους πολίτες και επισημαίνει ότι τα στοιχεία αυτά αποτελούν «ένα χρήσιμο εργαλείο για εμάς, αλλά και όλους τους αρμόδιους φορείς και στόχο έχουν την λήψη εξειδικευμένων και στοχευμένων μέτρων που θα ενισχύσουν την οδική ασφάλεια και θα μειώσουν την ταλαιπωρία των πολιτών».

Κατά την επεξεργασία των στοιχείων από την επιστημονική ομάδα του Κέντρου προκύπτουν τα παρακάτω συμπεράσματα.

• Στους οδικούς άξονες του κέντρου της Αθήνας που βρίσκονται εντός των ορίων του Δακτυλίου, έχουμε αύξηση της μέσης ωριαίας ταχύτητας, μείωση των καταλήψεων (καθυστερήσεις) και μειωμένο αριθμό διελεύσεων, άρα βελτιωμένες κυκλοφοριακές συνθήκες.

• Στους άξονες της Αθήνας που βρίσκονται στα όρια του Δακτυλίου στις περισσότερες οδικές αρτηρίες παρουσιάζεται μείωση της ταχύτητας, αύξηση των καταλήψεων (καθυστερήσεις) σε κάποιες αρτηρίες και μείωση σε κάποιες άλλες, παρόλο που διαφαίνεται μικρή μείωση των διελεύσεων.

• Στους άξονες της Αθήνας που βρίσκονται εκτός Δακτυλίου παρουσιάζεται μειωμένη ταχύτητα στο σύνολο σχεδόν των οδικών αρτηριών με εξαίρεση την Λ. Κηφισίας προς Μαρούσι, την Λ. Μεσογείων προς Αγ. Παρασκευή και την Λ. Κατεχάκη προς Λ. Μεσογείων, ενώ παρουσιάζεται μείωση των καταλήψεων (καθυστερήσεις) και των διελεύσεων με την εξαίρεση της Λ. Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς κέντρο.

Στα σημεία εισόδου και εξόδου του Πειραιά οι διελεύσεις οι καταλήψεις (καθυστερήσεις) είναι μειωμένες, οι ταχύτητες έχουν αυξηθεί, ενώ στο κέντρο του Πειραιά, πλησίον των νέων σταθμών οι κυκλοφοριακές συνθήκες παρουσιάζονται επίσης βελτιωμένες, καθώς καταγράφεται μείωση στις διελεύσεις και τις καταλήψεις (καθυστερήσεις) και αύξηση της ταχύτητας, όπως για παράδειγμα στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Κονδύλη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!