Γ.Δ.
1471.63 -0,65%
ACAG
-0,50%
5.93
CENER
+0,36%
8.46
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
-0,81%
8.55
OPTIMA
+0,34%
11.74
TITC
-1,75%
30.85
ΑΑΑΚ
-0,83%
5.95
ΑΒΑΞ
-1,52%
1.558
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+1,27%
0.8
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
-2,21%
1.68
ΑΝΔΡΟ
-0,87%
6.82
ΑΡΑΙΓ
-1,65%
11.9
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.34
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-4,04%
6.18
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
-2,59%
1.315
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,98%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,72%
16.48
ΔΑΑ
-0,63%
8.228
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-0,52%
11.54
ΔΟΜΙΚ
-1,73%
4.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,29%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+0,61%
1.66
ΕΕΕ
+2,27%
32.4
ΕΚΤΕΡ
-1,23%
4
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,85%
2.33
ΕΛΛ
-1,75%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,54%
2.55
ΕΛΠΕ
+0,18%
8.515
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,75%
1.844
ΕΛΧΑ
-0,82%
1.946
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
-1,55%
1.27
ΕΤΕ
-1,18%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-2,50%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,83%
5.98
ΕΥΡΩΒ
-0,94%
2.1
ΕΧΑΕ
-0,59%
5.09
ΙΑΤΡ
+0,93%
1.625
ΙΚΤΙΝ
+0,37%
0.4035
ΙΛΥΔΑ
-2,29%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-1,53%
5.15
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.89
ΙΝΛΟΤ
-1,56%
1.134
ΙΝΤΕΚ
-2,13%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,17%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+1,57%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+5,49%
3.84
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,91%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.512
ΚΟΥΑΛ
-0,49%
1.226
ΚΟΥΕΣ
-1,50%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,28%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
+3,07%
1.345
ΛΑΒΙ
-0,84%
0.942
ΛΑΜΔΑ
-0,29%
6.81
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-5,50%
0.945
ΛΕΒΚ
-0,61%
0.328
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
+0,52%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+0,91%
3.89
ΜΙΝ
-0,93%
0.535
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,27%
28.08
ΜΟΝΤΑ
+0,85%
3.58
ΜΟΤΟ
-4,64%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-0,89%
26.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
1.99
ΜΠΤΚ
+7,56%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-0,91%
37.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.94
ΝΑΥΠ
-1,05%
0.938
ΞΥΛΚ
+0,75%
0.267
ΞΥΛΠ
0,00%
0.54
ΟΛΘ
+1,41%
21.6
ΟΛΠ
+1,26%
24.2
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.78
ΟΠΑΠ
-1,60%
14.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,07%
0.927
ΟΤΕ
-0,35%
14.11
ΟΤΟΕΛ
-1,98%
11.86
ΠΑΙΡ
-1,82%
1.08
ΠΑΠ
-4,38%
2.4
ΠΕΙΡ
-1,55%
3.75
ΠΕΤΡΟ
+1,62%
8.78
ΠΛΑΘ
-0,36%
4.115
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.216
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+2,39%
1.715
ΣΑΡ
-1,61%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,82%
0.364
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,05%
7.52
ΣΠΙ
+1,47%
0.69
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.26
ΤΖΚΑ
+0,32%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.724
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,18%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-0,78%
0.254
ΦΡΛΚ
+0,50%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-10,95%
0.61

Αυτοκινητιστές: Τρίωρο μπλόκο στο σύνορο των Ευζώνων

Τρίωρη διαμαρτυρία πραγματοποίησαν σήμερα 05/03/21 οι αυτοκινητιστές κλείνοντας το σύνορο των Ευζώνων, ζητώντας την άμεση άρση των περιορισμών που ισχύουν στις συνοριακές διελεύσεις των βαρέων οχημάτων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση:

«Στο κλείσιμο του συνόρου των Ευζώνων σήμερα, 05 Μαρτίου 2021, προχώρησαν οι αυτοκινητιστές μετά το κάλεσμα της ΟΦΑΕ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αυθαίρετη επιβολή περιοριστικών μέτρων στις συνοριακές διελεύσεις των βαρέων οχημάτων, τα οποία παρεμποδίζουν την ομαλή ροή των διεθνών οδικών μεταφορών.

Συγκεκριμένα, από την 1η Μαρτίου 2021 που τέθηκαν σε ισχύ νέοι περιορισμοί στις συνοριακές διελεύσεις στους Ευζώνους με την υπ’αριθμόν Δ1α/Γ.Π.οικ. 12670 (ΦΕΚ 794/Β/27.02.21) κ.υ.α., έχουν προκληθεί πολύ μεγάλα προβλήματα στις διεθνείς χερσαίες μεταφορές, τα οποία επηρρεάζουν όχι μόνο τους αυτοκινητιστές αλλά και το διεθνές εμπόριο συνολικότερα. Παράλληλα, επεκτείνονται και στις διεθνείς επιβατικές μεταφορές καθώς εξαιτίας του τρόπου εφαρμογής της ημερήσιας ποσόστωσης, ένας ταξιδιώτης που διαθέτει άδεια εισόδου στην Ελλάδα, αδυνατεί να εκδόσει το απαραίτητο PLF, με αποτέλεσμα να χάνει το δικαίωμα λόγω αδυναμίας της σχετικής ηλεκτρονικής εφαρμογής!

Το σύνορο των Ευζώνων αποτελεί μια από τις κύριες χερσαίες πύλες της Ελλάδας, από την οποία διέρχονται κατά μέσο όρο 2.000 φορτηγά οχήματα ημερησίως, ενώ τις τελευταίες ημέρες ο αριθμός των φορτηγών που περνούν το σύνορο την ημέρα δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 200-350 φορτηγά οχήματα μαζί με ελάχιστα επιβατικά Ι.Χ., εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί από την Πολιτεία.

Αυτονόητο δε, πως τα υπόλοιπα 1.800 οχήματα είτε επιλέγουν να εισέλθουν στην χώρα μέσω των Ευζώνων και υπόκεινται σε χρονοκαθυστέρηση που ξεπερνάει τις 12 ώρες, είτε επιλέγουν εναλλακτική διαδρομή διανύοντας πολλά επιπλέον χιλιόμετρα. Αναρωτιέται κανείς λοιπόν, εάν η εφαρμογή των περιορισμών στα φορτηγά οχήματα έχει νόημα και αποτελεσματικότητα ως προς τον περιορισμό της διασποράς του ιού, ή απλά παρεμποδίζει τις διεθνείς οδικές μεταφορές!

Τα αιτήματα του κλάδου είναι απλά και αυτονόητα, καθώς ζητάμε να επιτραπεί η διέλευση των φορτηγών επί 24ωρου βάσεως, καθώς επίσης να οργανωθούν επαρκώς οι υγειονομικοί έλεγχοι, ώστε να μην προκαλούν τις τεράστιες αυτές χρονοκαθυστερήσεις. Στο κάλεσμα και στις προσπάθειες της ΟΦΑΕ, ανταποκρίθηκαν θετικά πολλοί Έλληνες αυτοκινητιστές, αλλά και οι συνάδελφοί μας από τις περισσότερες Βαλκανικές χώρες, που ως γνωστόν δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο στις διεθνείς μεταφορές από/προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Την έμπρακτη υποστήριξη στις προσπάθειες της ΟΦΑΕ, έδειξαν και οι ομόλογοι οργανισμοί οδικών μεταφορών από την Βόρεια Μακεδονία, την Σερβία και την Βουλγαρία, καθώς και παραγωγικοί φορείς από την Ελλάδα. Οι σημερινές ενέργειες διαμαρτυρίας είχαν ως σκοπό την ανάδειξη του μεγέθους του προβλήματος, το οποίο φαίνεται πως υποτιμάται από την Ελληνική Κυβέρνηση. Όπως έχουμε τονίσει, το πρόβλημα δεν είναι ούτε τοπικό, ούτε και αφορά αποκλειστικά έναν κλάδο, αλλά οι αρνητικές συνέπειες είναι πολυδιάστατες και επεκτείνονται στο ευρύτερο φάσμα της δραστηριότητας του διεθνούς εμπορίου!

Παραμένουμε εν αναμονή της ανταπόκρισης των αρμόδιων φορέων της Πολιτείας στο αίτημά μας για την αποκατάσταση των προβλημάτων που έχουν προκληθεί στις διελεύσεις στους Ευζώνους, κι επιφυλασσόμαστε για περεταίρω κινητοποιήσεις εφόσον χρειαστεί.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!