Γ.Δ.
1449.87 -0,35%
ACAG
+0,30%
6.62
CENER
+0,92%
7.64
CNLCAP
-4,24%
7.9
DIMAND
-0,94%
9.45
OPTIMA
-0,56%
10.62
TITC
+1,74%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,27%
1.494
ΑΒΕ
+2,12%
0.481
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.215
ΑΚΡΙΤ
+2,70%
0.95
ΑΛΜΥ
+3,21%
2.89
ΑΛΦΑ
-1,52%
1.623
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
12.42
ΑΣΚΟ
+2,31%
2.66
ΑΣΤΑΚ
-2,41%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+3,33%
2.48
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,71%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-1,95%
1.255
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,73%
16.62
ΔΑΑ
+0,10%
8.358
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,13%
11.35
ΔΟΜΙΚ
-0,54%
4.635
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.685
ΕΕΕ
+0,33%
30.04
ΕΚΤΕΡ
-0,77%
4.515
ΕΛΒΕ
+1,21%
5
ΕΛΙΝ
+2,47%
2.49
ΕΛΛ
+0,70%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.585
ΕΛΠΕ
-1,43%
8.255
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
+0,79%
1.794
ΕΛΧΑ
+1,04%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,18%
1.285
ΕΤΕ
-1,22%
7.606
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,81%
1.9835
ΕΧΑΕ
-0,97%
5.13
ΙΑΤΡ
+1,55%
1.64
ΙΚΤΙΝ
+0,23%
0.441
ΙΛΥΔΑ
-3,49%
1.66
ΙΝΚΑΤ
+1,39%
5.12
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5
ΙΝΛΟΤ
+1,59%
1.152
ΙΝΤΕΚ
+1,59%
6.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
-3,03%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+4,80%
3.71
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
344
ΚΕΚΡ
-0,95%
1.565
ΚΕΠΕΝ
+1,00%
2.02
ΚΛΜ
+1,26%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+2,90%
0.568
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-2,17%
5.87
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
-0,93%
0.852
ΛΑΜΔΑ
-1,15%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-8,85%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+3,52%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,99%
4.1
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.99
ΜΕΡΚΟ
-1,30%
45.6
ΜΙΓ
-0,49%
4.05
ΜΙΝ
-5,51%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,43%
27
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
-0,17%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,21%
28.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,68%
37.74
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.282
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
-0,40%
24.65
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
-3,35%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,56%
0.897
ΟΤΕ
+0,21%
14.37
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.76
ΠΑΙΡ
-1,23%
1.205
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-1,03%
3.939
ΠΕΤΡΟ
-0,46%
8.58
ΠΛΑΘ
-0,98%
4.05
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.15
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,65%
4.57
ΡΕΒΟΙΛ
+1,26%
1.61
ΣΑΡ
+1,53%
11.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+1,06%
0.383
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,28%
7.74
ΣΠΙ
+2,25%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,55%
18.33
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-2,43%
0.362
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,61%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Τέμπη: Προθεσμία να απολογηθεί την Κυριακή έλαβε ο σταθμάρχης

Προθεσμία για να απολογηθεί αύριο, Κυριακή, ζήτησε και έλαβε ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος βαρύνεται με κακουργήματα για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο σταθμάρχης οδηγήθηκε σήμερα στον εισαγγελέα και όπως δήλωσε ο συνήγορός του, ζήτησε και πήρε προθεσμία για την Κυριακή στις 11:00. Όπως είπε, αυτό έγινε καθώς έχουν προκύψει νέα στοιχεία στην υπόθεση.

Ο σταθμάρχης αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες, όπως την κακουργηματική πράξη της διατάραξης ασφαλείας των συγκοινωνιών αλλά και του πλημμεληματικού χαρακτήρα αδικήματος της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή, και της σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή.

Η τέταρτη φωνή

Εν τω μεταξύ, νέα στοιχεία που αναμένεται να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διερεύνηση των αιτιών του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, φαίνεται πως έρχονται στο φως και αφορούν τις συνομιλίες που είχε ο σταθμάρχης της Λάρισας με τους μηχανοδηγούς, λίγα λεπτά πριν από την φονική σύγκρουση.

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε η ΕΡΤ στο ηχητικό που έχει διαρρεύσει υπάρχει και μία τέταρτη φωνή, που πιθανολογείται πως ανήκει σε δεύτερο μηχανοδηγό.

Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η τέταρτη φωνή είναι αυτή που ρωτάει «Βασίλη φεύγω» και παίρνει την απάντηση από τον σταθμάρχη. Είναι ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας από Λάρισα για Βόλο και μιλάει στον μηχανοδηγό που είναι από τον Βόλο.

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η ΕΡΤ για το ηχητικό με τις συνεννοήσεις λίγα λεπτά πριν από τη μοιραία σύγκρουση, ο υπάλληλος του σιδηροδρομικού σταθμού που ρωτάει «Βασίλη να γυρίσω» και ο σταθμάρχης απαντάει «Όχι, όχι, άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564», πρόκειται για μια συνομιλία που γίνεται με τρένο που περιμένει από τα Παλαιοφάρσαλα να πάει στη Λάρισα και για αυτό του δίνει αυτή την οδηγία να πάει διαγώνια, δηλαδή να πάει στη γραμμή της Λάρισας.

Κάτι τέτοιο ουσιαστικά σημαίνει δύο πράγματα. Το πρώτο έχει να κάνει ότι είναι τέσσερις αυτοί που ακούγονται στο καταγραφικό που έχει έρθει στην επιφάνεια. Πρόκειται για το ηχητικό από το καταγραφικό από το σταθμό της Λάρισας. Το καταγραφικό έχει καταγράψει τις συνομιλίες που έχει ο σταθμάρχης της Λάρισας με μηχανοδηγούς αλλά και με τον υπάλληλο. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ο μηχανοδηγός του μοιραίου τρένου άκουγε αυτές τις συνομιλίες. Μέχρι στιγμής, απ’ όσα έχουν γίνει γνωστά, ο μηχανοδηγός στο τρένο του θανάτου άκουγε μόνο τον σταθμάρχη.

Το δεύτερο έχει να κάνει με την κίνηση που υπήρχε εκείνη τη στιγμή στις γραμμές του σταθμού της Λάρισας. Από ότι φαίνεται υπήρχε το μοιραίο τρένο, το επιβατικό που έκανε την διαδρομή από το σταθμό της Λάρισας και θα συνέχιζε για τον επόμενο σταθμό που ήταν οι Νέοι Πόροι. Την ίδια στιγμή υπήρχαν άλλα δύο τρένα από Λάρισα για Βόλο.

Αυτό σημαίνει ότι υπήρχε πολύ μεγάλη κίνηση εκείνη την ώρα. Ήταν μια απαιτητική ώρα και σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά ο σταθμάρχης δεν είχε την κατάλληλη εμπειρία ώστε να διαχειριστεί τέτοιο φόρτο.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!