Γ.Δ.
1473.53 +1,47%
ACAG
+1,28%
6.32
CENER
+4,38%
8.35
CNLCAP
+1,27%
8
DIMAND
+0,73%
9.67
OPTIMA
+2,04%
11.02
TITC
+2,73%
30.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+1,37%
1.482
ΑΒΕ
-2,69%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+2,15%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+2,21%
1.6205
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+1,11%
12.79
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+1,67%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,44%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,60%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+2,01%
2.54
ΒΙΟΣΚ
+3,44%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-4,10%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,20%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.58
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,61%
11.34
ΔΟΜΙΚ
+2,14%
4.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,46%
0.359
ΕΒΡΟΦ
-1,49%
1.655
ΕΕΕ
+2,01%
31.42
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.475
ΕΛΒΕ
-3,81%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,82%
2.47
ΕΛΛ
+1,41%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,66%
8.33
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.34
ΕΛΤΟΝ
-0,78%
1.786
ΕΛΧΑ
+3,70%
2.02
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,75%
1.33
ΕΤΕ
+4,23%
8.14
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,69%
2.034
ΕΧΑΕ
+0,19%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-2,21%
0.42
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.39
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.99
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-1,27%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
-2,71%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.665
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-0,38%
0.53
ΚΟΥΑΛ
-1,72%
1.256
ΚΟΥΕΣ
-1,91%
5.64
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,19%
1.4
ΛΑΒΙ
+1,42%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+1,31%
6.95
ΛΑΜΨΑ
+1,20%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,24%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,76%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
-0,63%
3.965
ΜΙΝ
+4,13%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,07%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,76%
30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+2,25%
39.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
-2,94%
0.99
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.268
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.346
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+0,69%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,99%
0.918
ΟΤΕ
+1,71%
14.3
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.74
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.175
ΠΑΠ
-0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+0,99%
3.789
ΠΕΤΡΟ
+7,71%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,13%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,91%
4.79
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.695
ΣΑΡ
-2,03%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,54%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.905
ΣΠΕΙΣ
+2,32%
7.94
ΣΠΙ
+2,25%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,71%
18.46
ΤΖΚΑ
+1,25%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,82%
1.714
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-2,68%
0.29
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.18
ΧΑΙΔΕ
-5,76%
0.655

Τέμπη: Απολογείται ο δεύτερος σταθμάρχης

Την πόρτα του ειδικού ανακριτή που χειρίζεται την τραγωδία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς, αναμένεται να περάσει σήμερα ο εμπειρότερος σταθμάρχης που είχε βάρδια το απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου.

Ο σταθμάρχης, ο οποίος είναι μόνιμος υπάλληλος του ΟΣΕ, παλαιότερος και εμπειρότερος από την ήδη προφυλακιστέο σταθμάρχη, φαίνεται να αποχώρησε νωρίτερα από τη βάρδιά του.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, αναμένεται να ισχυριστεί ότι το ωράριό του έληγε στις 23:00 και παρότι έφυγε νωρίτερα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 30 Μαρτίου αναμένεται να απολογηθεί με 80σελιδο υπόμνημα, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν υπεύθυνος και για τις βάρδιες και για το ποιος ήταν σε ποιο σταθμό και πόσες ώρες εργαζόταν και τι καθήκοντα είχε. Ο ίδιος έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως τις 11 το βράδυ να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία. Αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την αναρρωτική άδεια που πήρε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, σύμφωνα με τον δικηγόρο του, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς έγινε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει τρεις καταθέσεις ως μάρτυρας στην τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.

Σε καλά φυλασσόμενο χώρο τα απομεινάρια των βαγονιών μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο ειδικός εφέτης ανακριτής έχει ζητήσει τη μεταφορά των βαγονιών των δύο μοιραίων αμαξοστοιχιών σε καλά φυλασσόμενο χώρο, ενδεχομένως και σε στρατόπεδο μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα των πραγματογνωμόνων.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα του εφέτη ανακριτή διεξάγεται σε πολλαπλά επίπεδα, έχει ζητήσει πολλές πραγματογνωμοσύνες, επιμένει σε διάφορα στοιχεία της υπόθεσης. Ένα από αυτά από αυτά τα στοιχεία είναι για παράδειγμα τι ήταν αυτό που προκάλεσε τη φωτιά. Υπάρχουν εμπειρογνώμονες, ειδικοί χημικοί οι οποίοι παίρνουν δείγματα και κάνουν αναλύσεις για να δουν τι ήταν ακριβώς αυτό που προκάλεσε αυτή τη φωτιά, η οποία ήταν μοιραία για ένα μεγάλο αριθμό των θυμάτων, ενώ επίσης γίνεται και μια έρευνα για την κοπέλα η οποία ακόμη αγνοείται μήπως βρεθούν στοιχεία και μπορέσει και ταυτοποιηθεί ακόμα και σε τόσο μεταγενέστερο χρόνο.

Τέμπη: «Είχα συμφωνήσει προφορικά με τον επόπτη να δουλεύω 8 ώρες» 

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε μετά την απολογία του στον ειδικό εφέτη ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης που κατηγορείται ότι το μοιραίο βράδυ της τραγωδίας των Τεμπών έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του αφήνοντας μόνο του τον 59χρονο συνάδελφό του.

Ο συμβασιούχος απογευματινός σταθμάρχης αποχώρησε από το Δικαστικό μέγαρο της Λάρισας χθες  Οι ισχυρισμοί του φαίνεται ότι έπεισαν εισαγγελέα και ανακριτή και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Ο 33χρονος που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από το πόστο του το μοιραίο βράδυ, υποστήριξε ότι μπορεί στις βάρδιες να εμφανίζεται ότι εργάζεται εννέα ώρες, στην πραγματικότητα όμως, μετά από προφορική συμφωνία, έφευγε στο οκτάωρο.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης υποστήριξε ότι, κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το μοιραίο βράδυ, είχε επικουρικό ρόλο και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη. Κατέθεσε ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ τον πίνακα ελέγχου και ότι η μοναδική φορά που εργάστηκε μόνος ως σταθμάρχης, ήταν σε βάρδια στον Βόλο και όχι στη Λάρισα.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης τόνισε ότι στη σύμβασή του δεν αναγράφεται ωράριο εργασίας, αλλά ισχυρίστηκε ότι τόσο προφορικά όσο και εγγράφως είχε ενημερωθεί ότι κάθε μέρα θα δουλεύει 8 ώρες.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!