Συνήγορος του Καταναλωτή: Για ποια θέματα γκρινιάζουν οι πολίτες

Ζητήθηκε παρέμβαση της αστυνομίας για το διαδίκτυο αλλά και ακούστηκαν γκρίνιες καταναλωτών για ρεύμα και νερό

@ Eurokinissi

Σημαντικές ήταν οι διαπιστώσεις που προέκυψαν κατά τη συζήτηση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας σε ό,τι αφορά τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Δεν είναι τυχαίο πως εκπρόσωποι της πλειοψηφίας τόνισαν ότι πρέπει να επεμβαίνει η αστυνομία για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο, γεγονός πολύ σημαντικό καθώς ανοίγει νέο δρόμο σε περιπτώσεις αυθαιρεσιών αλλά και μεγάλη συζήτηση στην κοινωνία σε μια περίοδο που η αστυνομία έχει μπει στο επίκεντρο.

Παράλληλα αναφορά υπήρξε στο ότι από τα στοιχεία της αρχής του Συνηγόρου του Καταναλωτή προκύπτει ότι προστατεύονται αποτελεσματικά τα συμφέροντα του καταναλωτή, ενώ τονίστηκε πως υπήρξε σημαντική αύξηση του αριθμού των αναφορών το 2019 σε σχέση με το 2018, για τους κλάδους της ενέργειας και της ύδρευσης, γεγονός που δείχνει πως οι πολίτες θέλουν καλύτερο έλεγχο στους λογαριασμούς τους.

Βέβαια όπως είμαστε σε θέση να ξέρουμε, μπορεί να διαπιστώθηκε στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι από τους λίγους θεσμούς που εμπιστεύεται και συμπαθεί ο πολίτης, ξέροντας ότι θα υπάρξει ανταπόκριση σε αντίθεση με άλλες ανεξάρτητες αρχές που ούτε οι βουλευτές δεν μπορούν να τις βρουν στο τηλέφωνο, όμως και εδώ ζητηθηκε ενίσχυση με κόσμο και τεχνοκράτες.

googlenews
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!