Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

ΡΑΣ: Εγκρίθηκαν 6 αιτήσεις που αφορούν το υποσύστημα GSM-R

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ανακοινώνει έξι σημαντικές εγκρίσεις διαλειτουργικότητας που αφορούν το εποχούμενο υποσύστημα ελέγχου χειρισμού και σηματοδότησης GSM-R.

Ειδικότερα, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων εξέτασε συνολικά έξι αιτήσεις που υποβλήθηκαν από τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε οι οποίες αφορούν εγκρίσεις οχημάτων για διάθεση στην αγορά και εγκρίσεις τύπου οχημάτων στα οποία έχει εγκατασταθεί το εποχούμενο υποσύστημα ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης, GSM-R – μέρος φωνητικής ραδιοεπικοινωνίας.

Η αξιολόγηση των αιτήσεων της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. για τα οχήματα που είναι τοποθετημένο το εποχούμενο υποσύστημα είχε τεθεί από την Αρχή σε υψηλή προτεραιότητα και ολοκληρώθηκε σε εύλογο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Τι εγκρίνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων

Διευκρινίζεται, ότι το υποσύστημα ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης GSM-R είναι ήδη εγκατεστημένο στα υπό έγκριση οχήματα. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων από την πλευρά της, έλεγξε και αξιολόγησε εάν το υποσύστημα αυτό είναι συμβατό με τις ευρωπαϊκές τεχνικές προδιαγραφές που θέτουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί για τον Σιδηρόδρομο (διαλειτουργικότητα) με βάση τα υποχρεωτικά στοιχεία της αίτησης.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων είναι στη διάθεση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και της Σιδηροδρομικής Επιχείρησης Hellenic Train Α.Ε για περαιτέρω συνεργασία προκειμένου να συμβάλλει στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, στην ταχύτερη δυνατή ενεργοποίηση του υποσυστήματος GSM-R το οποίο υποστηρίζει την ασφάλεια του σιδηροδρομικού έργου.

Με δύο αποφάσεις της η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων στις οποίες επικυρώνονται οι σημαντικές αυτές εγκρίσεις διαλειτουργικότητας, η Αρχή εξουσιοδοτεί την Πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων κ. Ιωάννα Τσιαπαρίκου να υπογράψει και να υποβάλλει όλα τα αναγκαία έγγραφα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα OSS του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) ως “Υπεύθυνη Λήψης Απόφασης”.

Παράλληλα το Τμήμα Διαλειτουργικότητας της Μονάδας Ασφάλειας Σιδηροδρόμων της ΡΑΣ εντέλλεται από την Ολομέλεια της Αρχής να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να καταχωριστούν τα οχήματα στα σχετικά μητρώα, πριν την πρώτη χρήση του νέου εποχούμενου υποσυστήματος.

Τέλος, υπογραμμίζεται ότι τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εγκριθούν οι αιτήσεις για «συμμόρφωση με τύπο» 43 κινητήριων μονάδων. Η έγκριση «συμμόρφωσης με τύπο» σημαίνει, ότι οι 43 κινητήριες μονάδες θα πιστοποιηθούν με βάση τα τεχνικά κριτήρια των οχημάτων που ήδη έχουν εγκριθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!