Γ.Δ.
1280.11 +0,39%
ACAG
+2,52%
6.1
CENER
+1,72%
7.1
CNLCAP
+1,39%
7.3
DIMAND
-0,93%
10.7
OPTIMA
-0,64%
7.8
TITC
+0,41%
19.82
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+4,06%
1.59
ΑΒΕ
-0,77%
0.516
ΑΔΜΗΕ
+1,90%
2.14
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+1,92%
2.65
ΑΛΦΑ
-0,26%
1.556
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.6
ΑΝΕΚ
-2,21%
0.266
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,70%
11.54
ΑΣΚΟ
+4,46%
2.34
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-0,36%
11.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,11%
5.48
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.83
ΒΙΟΣΚ
-0,44%
1.12
ΒΙΟΤ
0,00%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,03%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,15%
13.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
+0,28%
10.83
ΔΟΜΙΚ
+0,85%
3.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,77%
0.334
ΕΒΡΟΦ
+5,83%
1.09
ΕΕΕ
+1,26%
25.77
ΕΚΤΕΡ
+4,76%
3.74
ΕΛΒΕ
+2,89%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,36%
0.558
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.33
ΕΛΛ
+2,04%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,06%
2.225
ΕΛΠΕ
-0,39%
7.58
ΕΛΣΤΡ
-0,69%
2.89
ΕΛΤΟΝ
-0,47%
2.14
ΕΛΧΑ
+1,07%
1.89
ΕΝΤΕΡ
+1,93%
6.34
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
-0,52%
9.65
ΕΣΥΜΒ
-0,47%
1.07
ΕΤΕ
-1,78%
6.17
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.3
ΕΥΔΑΠ
+3,45%
6
ΕΥΡΩΒ
-1,69%
1.6625
ΕΧΑΕ
+1,92%
5.31
ΙΑΤΡ
-1,11%
1.775
ΙΚΤΙΝ
-0,32%
0.468
ΙΛΥΔΑ
+0,37%
1.35
ΙΝΚΑΤ
+0,29%
3.48
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
+2,34%
0.963
ΙΝΤΕΚ
-0,81%
6.14
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.39
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
2.705
ΚΑΜΠ
0,00%
2.43
ΚΑΡΕΛ
+0,65%
310
ΚΕΚΡ
+6,12%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+1,64%
1.24
ΚΟΡΔΕ
+0,37%
0.544
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
0.57
ΚΟΥΕΣ
+3,48%
5.65
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,63%
9.44
ΚΤΗΛΑ
+1,08%
1.88
ΚΥΡΙΟ
-3,77%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,66%
0.712
ΛΑΜΔΑ
+3,79%
6.85
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
+2,72%
0.945
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
-29,61%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,74%
1.17
ΛΟΥΛΗ
+2,23%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
-2,59%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
3.34
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46
ΜΙΓ
+2,78%
4.8
ΜΙΝ
+0,81%
0.496
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,32%
24.72
ΜΟΝΤΑ
+3,68%
1.69
ΜΟΤΟ
-1,61%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
+3,74%
24.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,66%
3.05
ΜΠΡΙΚ
-1,03%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.08
ΝΑΥΠ
-1,94%
1.01
ΞΥΛΚ
+0,89%
0.341
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΟΛΘ
+0,43%
23.2
ΟΛΠ
-0,22%
23.2
ΟΛΥΜΠ
+0,79%
2.55
ΟΠΑΠ
+1,02%
14.85
ΟΤΕ
-1,04%
13.33
ΟΤΟΕΛ
+2,46%
12.48
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
0,00%
2.2
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.226
ΠΕΤΡΟ
-0,22%
8.96
ΠΛΑΘ
+0,72%
4.195
ΠΛΑΚΡ
-1,88%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,03%
1.182
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-0,91%
4.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,04%
1.9
ΣΑΡ
+2,17%
8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
-0,27%
0.366
ΣΙΔΜΑ
-1,26%
2.35
ΣΠΕΙΣ
-0,90%
6.64
ΣΠΙ
-4,15%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+1,59%
15.94
ΤΖΚΑ
+0,81%
1.86
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,44%
1.7848
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.396
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,33%
0.074
ΦΡΛΚ
+1,45%
4.21
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Καισαριανή: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω έργων για το Μετρό

Από σήμερα, Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023 έως και τις 12 Ιανουαρίου 2024 θα ισχύσουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Καισαριανή, καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου, λόγω εκτέλεσης εργασιών στο πλαίσιο κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας

Ειδικότερα, ισχύουν οι ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα παρακάτω οδικά τμήματα, περιοχής Δήμου Καισαριανής:

Φάση 1 των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων

  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Εθνικής Αντιστάσεως ελάχιστου πλάτους 3,25 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 40,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βασ. Αλεξάνδρου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Υμηττού.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βασ. Αλεξάνδρου, ελάχιστου πλάτους 3,50 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Εθνικής Αντιστάσεως, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Μισούντος, ελάχιστου πλάτους 7,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ηρώων Σκοπευτηρίου έως την συμβολή της με την Λ. Εθνικής Αντιστάσεως, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης ελάχιστου πλάτους 3,50 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Δαμάρεως έως την συμβολή της με την οδό Μισούντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Δαμάρεως, ελάχιστου πλάτους 3,50 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως την συμβολή της με την Λ. Εθνικής Αντιστάσεως, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Ολικός αποκλεισμός του οδοστρώματος της οδού Κοιμήσεως της Θεοτόκου με εξαίρεση τα οχήματα εργοταξίου και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.
  • Υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων που κινούνται επί της οδού Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον κόμβο Κοιμήσεως Θεοτόκου Μισούντος.
  • Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται επί της Λ. Εθνικής Αντιστάσεως και στο τμήμα αυτής 200,00 μ περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
  • Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής .

Φάση 2

  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Εθνικής Αντιστάσεως ελάχιστου πλάτους 3,50 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Βυζαντίου και έως 30,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Τζων Κέννεντυ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Υμηττού.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Εθνικής Αντιστάσεως ελάχιστου πλάτους 5,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 40,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Δαμάρεως με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Μισούντος.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βασ. Αλεξάνδρου, ελάχιστου πλάτους 3,75 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 70,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Εθνικής Αντιστάσεως, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βασ. Αλεξάνδρου, ελάχιστου πλάτους 7,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Υμηττού, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Δαμάρεως, ελάχιστου πλάτους 3,50 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως την συμβολή της με την Λ. Εθνικής Αντιστάσεως, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Μισούντος, ελάχιστου πλάτους 7,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κοιμήσεως Θεοτόκου έως την συμβολή της με την Λ. Εθνικής Αντιστάσεως, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται επί της Λ. Εθνικής Αντιστάσεως και στο τμήμα αυτής 200,00 μ περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
  • Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής .

Φάση 3

  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Εθνικής Αντιστάσεως ελάχιστου πλάτους 3,50 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Βυζαντίου και έως 25,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Τζων Κένεντυ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Υμηττού.
  • Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βασ. Αλεξάνδρου, ελάχιστου πλάτους 5,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 70,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Υμηττού, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βασ. Αλεξάνδρου, ελάχιστου πλάτους 5,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 70,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Υμηττού, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Υμηττού, ελάχιστου πλάτους 6,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την Λ. Εθνικής Αντιστάσεως έως την συμβολή της με την Λ. Βασ. Αλεξάνδρου, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Βασ. Αλεξάνδρου.

Ολικός αποκλεισμός του οδοστρώματος της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου και της οδού Βασ. Αλεξάνδρου με εξαίρεση τα οχήματα εργοταξίου και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Τζων Κέννεντυ ελάχιστου πλάτους 3,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Δαμάρεως, ελάχιστου πλάτους 6,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως την συμβολή της με την οδό Ηρώων Σκοπευτηρίου, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηρώων Σκοπευτηρίου, ελάχιστου πλάτους 3,00 μ περίπου και στο τμήμα αυτής 45,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Δαμάρεως, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται επί της Λ. Εθνικής Αντιστάσεως και στο τμήμα αυτής 200,00 μ περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!