Γ.Δ.
1422.41 -0,17%
ACAG
0,00%
6
CENER
+2,50%
7.37
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
+0,20%
9.96
OPTIMA
-0,13%
7.52
TITC
+0,38%
26.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7.6
ΑΒΑΞ
+0,36%
1.68
ΑΒΕ
+0,39%
0.51
ΑΔΜΗΕ
+2,19%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
1.02
ΑΛΜΥ
+0,74%
2.74
ΑΛΦΑ
-0,26%
1.7325
ΑΝΔΡΟ
-0,86%
6.92
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.58
ΑΣΚΟ
-3,47%
2.5
ΑΣΤΑΚ
+1,75%
11.65
ΑΤΕΚ
0,00%
0.344
ΑΤΡΑΣΤ
+0,70%
7.15
ΑΤΤ
+0,93%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,00%
6.18
ΒΙΟΚΑ
-2,18%
2.69
ΒΙΟΣΚ
+1,61%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.398
ΒΙΣ
0,00%
0.246
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
-0,55%
1.815
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,40%
14.44
ΔΑΑ
-0,06%
8.695
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
-1,08%
11.93
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.58
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,59%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.68
ΕΕΕ
-1,17%
28.74
ΕΚΤΕΡ
-0,25%
3.98
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,28%
2.37
ΕΛΛ
+0,70%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,19%
2.69
ΕΛΠΕ
-1,43%
8.29
ΕΛΣΤΡ
-0,78%
2.56
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.94
ΕΛΧΑ
-0,66%
2.245
ΕΝΤΕΡ
+0,54%
7.42
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.15
ΕΠΣΙΛ
-0,20%
10.16
ΕΣΥΜΒ
+0,87%
1.155
ΕΤΕ
-0,44%
7.212
ΕΥΑΠΣ
+0,30%
3.32
ΕΥΔΑΠ
+1,99%
5.63
ΕΥΡΩΒ
+0,10%
1.9135
ΕΧΑΕ
0,00%
5.49
ΙΑΤΡ
-0,56%
1.79
ΙΚΤΙΝ
-1,70%
0.519
ΙΛΥΔΑ
+1,12%
1.355
ΙΝΚΑΤ
-0,18%
5.49
ΙΝΛΙΦ
-0,60%
4.99
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
1.24
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.48
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
-1,17%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+1,88%
4.055
ΚΑΜΠ
-4,22%
2.27
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
0,00%
1.64
ΚΟΡΔΕ
+4,67%
0.628
ΚΟΥΑΛ
+2,41%
0.85
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.62
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
-1,67%
1.18
ΛΑΒΙ
+1,74%
0.936
ΛΑΜΔΑ
+1,26%
6.845
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29.2
ΛΑΝΑΚ
+0,93%
1.08
ΛΕΒΚ
+6,25%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.318
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.9
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
4.08
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
-1,82%
4.32
ΜΙΝ
+1,45%
0.7
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,98%
26.66
ΜΟΝΤΑ
0,00%
2.6
ΜΟΤΟ
+2,03%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.85
ΜΠΕΛΑ
+0,59%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,60%
3.32
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.935
ΜΠΤΚ
-9,56%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,56%
36.56
ΝΑΚΑΣ
-2,78%
2.8
ΝΑΥΠ
+1,79%
1.14
ΞΥΛΚ
0,00%
0.386
ΞΥΛΠ
0,00%
0.384
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
+0,97%
26.1
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.8
ΟΠΑΠ
+0,06%
16.88
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,66%
0.91
ΟΤΕ
-0,36%
13.91
ΟΤΟΕΛ
-0,30%
13.46
ΠΑΙΡ
0,00%
1.32
ΠΑΠ
+0,83%
2.44
ΠΕΙΡ
-1,13%
4.024
ΠΕΤΡΟ
+0,20%
9.82
ΠΛΑΘ
-0,48%
4.17
ΠΛΑΚΡ
-1,90%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.328
ΠΡΕΜΙΑ
+1,04%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+1,67%
4.25
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.745
ΣΑΡ
+0,22%
9.19
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,40%
0.053
ΣΕΝΤΡ
+0,53%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+6,39%
2.33
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.54
ΣΠΙ
+0,31%
0.642
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+0,36%
16.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.7
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,59%
1.686
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
0,00%
0.404
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,23%
4.27
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Λέσβος: Ολονύκτιες έρευνες για τους 12 αγνοούμενους ναυτικούς

Με τις καιρικές συνθήκες να είναι αντίξοες, η επιχείρηση διάσωσης των 12 αγνοουμένων ναυτικών, μετά το ναυάγιο του φορτηγού πλοίου «RAPTOR» ανοιχτά της Λέσβου, συνεχίζεται.

Σύμφωνα με στελέχη του Λιμενικού, η επιχείρηση διάσωσης θα συνεχιστεί όλη νύχτα σε μία προσπάθεια να εντοπιστούν οι αγνοούμενοι. Λόγω της κακοκαιρίας Bettina, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, το Λιμενικό επιχειρούσε στην περιοχή του ναυαγίου, υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες με τους ανέμους να φτάνουν μέχρι τα 9 μποφόρ και τα κύματα να φτάνουν τα 4 μέτρα.

Από το πρωί επιχειρούν, 9 παραπλέοντα πλοία, σκάφη του Λιμενικού και η φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού ενώ μέχρι το τελευταίο φως της ημέρας συμμετείχε και ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας. Όσο περνούν οι ώρες η αγωνία για την τύχη των αγνοουμένων κορυφώνεται, ενώ μέχρι στιγμής το μόνο που έχει εντοπιστεί είναι πνευστή σχεδία και σωσίβια.

Ένας μόνο από τα μέλη του πληρώματος, Αιγύπτιος μηχανικός, κατάφερε να σωθεί. Πήδηξε στη θάλασσα λίγο πριν το πλοίο βυθιστεί. Δίπλα του επέπλεε ένα βαρέλι. Ανέβηκε σε αυτό και πάλευε να κρατηθεί στη ζωή για 4 ώρες μέσα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα. Στις 11 το πρωί περισυνελέγη από ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού.

Το πλοίο μήκους 100 μέτρων είχε ξεκινήσει από την Αλεξάνδρεια με προορισμό το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης, μεταφέροντας 6.000 τόνους αλάτι με14 μέλη του πληρώματος, από Συρία, Αίγυπτο και Ινδία.

Στις 3:06 τα ξημερώματα 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σταματά να κινείται πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης.

Στις 4:47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. Στις 7:11, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.

Μία ώρα μετά, στις 8:20 το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου «mayday, mayday» σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται από τα ραντάρ.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πιθανότατα εξαιτίας της σφοδρής θαλασσοταραχής, προκλήθηκε μετατόπιση φορτίου, μπήκαν νερά στα αμπάρια και η βύθιση του πλοίου ήταν θέμα χρόνου.

Για εισροή υδάτων από το Σάββατο μιλά ο διασωθείς ναυτικός

Για εισροή υδάτων από την προηγούμενη ημέρα έκανε λόγο ως μοναδικός ως τώρα διασωθείς από το ναυάγιο του φορτηγού πλοίου «Raptor», με σημαία Κομορών, το οποίο βυθίστηκε υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες στη θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά της Λέσβου. Εξακολουθούν να αγνοούνται 12 ναυτικοί ενώ νωρίτερα εντοπίστηκε η σορός ενός άνδρα.

Ο διασωθείς, Αιγύπτιος πολίτης, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, από όπου πληροφορίες της Καθημερινής αναφέρουν πως κατέθεσε ότι το πλοίο είχε πρόβλημα από το προηγούμενο βράδυ με εισροή υδάτων, τα οποία αντλούσαν κατόπιν σχετικών οδηγιών που δόθηκαν από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Ο ίδιος ανέφερε ακόμη, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ότι είδε να βουτούν στη θάλασσα πριν βουλιάξει το πλοίο αλλά πέντε άτομα, χωρίς πάντως να είναι σίγουρος για τον αριθμό αυτόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!