Γ.Δ.
1400.61 -1,12%
ACAG
-0,15%
6.49
CENER
-2,89%
7.05
CNLCAP
+0,73%
6.9
DIMAND
0,00%
9.98
OPTIMA
+0,62%
9.79
TITC
0,00%
26.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7.5
ΑΒΑΞ
-5,30%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.5
ΑΔΜΗΕ
-1,36%
2.175
ΑΚΡΙΤ
-4,55%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,14%
2.55
ΑΛΦΑ
-2,39%
1.595
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.88
ΑΡΑΙΓ
-2,80%
12.16
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-0,78%
7.66
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.42
ΑΤΤ
-2,63%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-0,87%
2.29
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,33%
5.22
ΒΙΟΚΑ
+0,71%
2.85
ΒΙΟΣΚ
-2,08%
1.175
ΒΙΟΤ
-1,44%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
-2,54%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-4,97%
1.625
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,60%
16.6
ΔΑΑ
-0,56%
8.204
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-3,24%
11.63
ΔΟΜΙΚ
+0,22%
4.59
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,43%
0.364
ΕΒΡΟΦ
-2,26%
1.515
ΕΕΕ
+1,73%
28.18
ΕΚΤΕΡ
-2,54%
3.84
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-2,04%
2.4
ΕΛΛ
-0,33%
15.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,54%
2.45
ΕΛΠΕ
-1,81%
8.14
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-0,21%
1.914
ΕΛΧΑ
-2,94%
1.85
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.19
ΕΣΥΜΒ
-2,77%
1.23
ΕΤΕ
-1,02%
7.374
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.33
ΕΥΔΑΠ
+1,25%
5.67
ΕΥΡΩΒ
-2,37%
1.85
ΕΧΑΕ
-2,87%
5.07
ΙΑΤΡ
-3,26%
1.63
ΙΚΤΙΝ
-4,17%
0.46
ΙΛΥΔΑ
-7,31%
1.585
ΙΝΚΑΤ
-2,46%
5.15
ΙΝΛΙΦ
-1,02%
4.83
ΙΝΛΟΤ
-3,21%
1.084
ΙΝΤΕΚ
-0,80%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,64%
4.42
ΙΝΤΕΤ
-1,15%
1.295
ΙΝΤΚΑ
-4,83%
3.35
ΚΑΜΠ
-6,72%
2.5
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
-7,88%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-3,74%
1.545
ΚΟΡΔΕ
-4,93%
0.54
ΚΟΥΑΛ
-3,35%
1.328
ΚΟΥΕΣ
-4,01%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,89%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,07%
1.42
ΛΑΒΙ
-3,49%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,34%
6.61
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.8
ΛΑΝΑΚ
-6,80%
0.96
ΛΕΒΚ
0,00%
0.36
ΛΕΒΠ
0,00%
0.36
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,09%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
-1,55%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-0,99%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-2,58%
3.965
ΜΙΝ
+3,33%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,71%
26.42
ΜΟΝΤΑ
-2,21%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,31%
2.955
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,53%
26.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.96
ΜΠΤΚ
-9,92%
0.545
ΜΥΤΙΛ
-0,17%
35.56
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
-2,40%
1.015
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.295
ΞΥΛΚΔ
-17,39%
0.0038
ΞΥΛΠ
+0,66%
0.304
ΞΥΛΠΔ
-9,09%
0.01
ΟΛΘ
-0,44%
22.8
ΟΛΠ
-1,74%
25.4
ΟΛΥΜΠ
-1,49%
2.64
ΟΠΑΠ
+0,43%
16.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,69%
0.876
ΟΤΕ
-0,62%
14.36
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
13.34
ΠΑΙΡ
-8,56%
1.175
ΠΑΠ
-2,66%
2.56
ΠΕΙΡ
-3,01%
3.8
ΠΕΤΡΟ
-0,41%
9.7
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
+7,38%
0.32
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-3,08%
4.09
ΡΕΒΟΙΛ
-1,84%
1.6
ΣΑΡ
+0,90%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-4,67%
0.388
ΣΙΔΜΑ
-3,35%
2.02
ΣΠΕΙΣ
-1,82%
7.56
ΣΠΙ
-6,14%
0.826
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-0,60%
18.29
ΤΖΚΑ
-2,07%
1.655
ΤΡΑΣΤΟΡ
-4,24%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,96%
1.686
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.372
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-2,63%
0.296
ΦΡΛΚ
-3,91%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-6,34%
0.665

Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα: Η δυναμική digital εκστρατεία της ΠΑΜΘ

Στο πλαίσιο ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την προώθηση της τουριστικής καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», η ΠΑΜΘ έχει δρομολογήσει τη διεξαγωγή μίας ιδιαίτερα πετυχημένης ψηφιακής καμπάνιας προβολής στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με «πεδίο δράσης»  τα βασικά ψηφιακά κανάλια και τις πλατφόρμες της Περιφέρειας, όπως είναι το Facebook https://www.facebook.com/VisitEMT, το Instagram https://www.instagram.com/visit_emt/ και το tik tok https://www.tiktok.com/@visit_emt?_t=8ga6KcNrOmP&_r=1 έχει δομηθεί και είναι σε εξέλιξη μία δυναμική digital εκστρατεία που αξιοποιεί με έξυπνο τρόπο στοιχεία-κλειδιά, όπως το πλούσιο περιεχόμενο, το χρήσιμο ενημερωτικό υλικό, τα ευφάνταστα Instagram reels καθώς και τα videos που αναδεικνύουν τις ομορφιές του τόπου.

Οι βασικές θεματικές

Ειδικότερα, δύο είναι  οι κυριότερες θεματικές ενότητες του ψηφιακού περιεχομένου που προβάλλεται στα digital κανάλια της ΠΑΜΘ.

Η πρώτη είναι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μοναδικούς προορισμούς, έτσι όπως καταγράφονται μέσω ποικίλων και διαφορετικών σε διάρκεια Reels και Instagram Stories που προωθούν τα καλύτερα τοπικά αξιοθέατα.

Το δεύτερο σημείο θεματικής εστίασης της καμπάνιας είναι η παρουσίαση  και η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μέσα από σύντομα βίντεο και φωτογραφίες.

Η μέχρι τώρα ανταπόκριση των χρηστών των ψηφιακών μέσων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι εξαιρετικά θετική ενώ τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της ψηφιακής προώθησης της καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα»  επιβεβαιώνουν πως η επικοινωνιακή αυτή στρατηγική της ΠΑΜΘ αποτελεί μια πολύ επιτυχημένη προσπάθεια ανάδειξης και γνωστοποίησης του κάλλους και της  πολυπολιτισμικότητας της ευρύτερης περιοχής στο ευρύ κοινό.

Παράλληλα, η εν λόγω  ψηφιακή καμπάνια  καταφέρνει να υπηρετήσει πιστά τον στόχο του προωθητικού σχεδιασμού της Περιφέρειας, ο οποίος είναι η διαμόρφωση μίας θετικής και θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ σε αγορές του εξωτερικού καθώς και η προβολή μιας Ελλάδας αναλλοίωτης που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης για όλο το χρόνο.

Ακολουθούν παρακάτω ενδεικτικοί υπερσύνδεσμοι:

https://fb.watch/p2IE4LhC9b/

https://www.instagram.com/reel/CvevIzUscJ2/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

https://vm.tiktok.com/ZGeNG5XvV/

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!