Γ.Δ.
1448.48 -0,45%
ACAG
-1,21%
6.52
CENER
+0,92%
7.64
CNLCAP
-4,24%
7.9
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,37%
10.64
TITC
+0,69%
29
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,34%
1.478
ΑΒΕ
+2,55%
0.483
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-0,54%
0.92
ΑΛΜΥ
-0,89%
2.775
ΑΛΦΑ
-1,46%
1.624
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,48%
12.32
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+4,17%
2.5
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,88%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-1,56%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
-2,09%
1.64
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
-0,24%
8.33
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,87%
11.38
ΔΟΜΙΚ
-0,11%
4.655
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.69
ΕΕΕ
+0,53%
30.1
ΕΚΤΕΡ
-1,10%
4.5
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+3,29%
2.51
ΕΛΛ
-0,70%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,15%
2.59
ΕΛΠΕ
-1,25%
8.27
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
-1,91%
1.746
ΕΛΧΑ
+0,93%
1.946
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.275
ΕΤΕ
-0,86%
7.634
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-1,68%
1.986
ΕΧΑΕ
-0,58%
5.15
ΙΑΤΡ
+3,41%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-1,14%
0.435
ΙΛΥΔΑ
-2,91%
1.67
ΙΝΚΑΤ
+1,39%
5.12
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
-0,18%
1.132
ΙΝΤΕΚ
+0,79%
6.34
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
3.52
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,22%
1.615
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,63%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+2,90%
0.568
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-1,33%
5.92
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,46%
10.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
-0,93%
0.852
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-2,91%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,74%
4.09
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
-1,30%
45.6
ΜΙΓ
+0,74%
4.1
ΜΙΝ
-5,51%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,28%
26.96
ΜΟΝΤΑ
+7,49%
3.3
ΜΟΤΟ
+0,17%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,49%
28.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,11%
37.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.281
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,90%
22.5
ΟΛΠ
-0,40%
24.65
ΟΛΥΜΠ
-2,41%
2.83
ΟΠΑΠ
-2,86%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.895
ΟΤΕ
-0,63%
14.25
ΟΤΟΕΛ
+0,31%
12.84
ΠΑΙΡ
-1,23%
1.205
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-1,33%
3.927
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.62
ΠΛΑΘ
-0,61%
4.065
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,87%
4.56
ΡΕΒΟΙΛ
+1,89%
1.62
ΣΑΡ
+1,19%
11.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
1.99
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.8
ΣΠΙ
+1,69%
0.722
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,22%
18.27
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-4,85%
0.353
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,74%
4.1
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα: Η δυναμική digital εκστρατεία της ΠΑΜΘ

Στο πλαίσιο ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την προώθηση της τουριστικής καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», η ΠΑΜΘ έχει δρομολογήσει τη διεξαγωγή μίας ιδιαίτερα πετυχημένης ψηφιακής καμπάνιας προβολής στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με «πεδίο δράσης»  τα βασικά ψηφιακά κανάλια και τις πλατφόρμες της Περιφέρειας, όπως είναι το Facebook https://www.facebook.com/VisitEMT, το Instagram https://www.instagram.com/visit_emt/ και το tik tok https://www.tiktok.com/@visit_emt?_t=8ga6KcNrOmP&_r=1 έχει δομηθεί και είναι σε εξέλιξη μία δυναμική digital εκστρατεία που αξιοποιεί με έξυπνο τρόπο στοιχεία-κλειδιά, όπως το πλούσιο περιεχόμενο, το χρήσιμο ενημερωτικό υλικό, τα ευφάνταστα Instagram reels καθώς και τα videos που αναδεικνύουν τις ομορφιές του τόπου.

Οι βασικές θεματικές

Ειδικότερα, δύο είναι  οι κυριότερες θεματικές ενότητες του ψηφιακού περιεχομένου που προβάλλεται στα digital κανάλια της ΠΑΜΘ.

Η πρώτη είναι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μοναδικούς προορισμούς, έτσι όπως καταγράφονται μέσω ποικίλων και διαφορετικών σε διάρκεια Reels και Instagram Stories που προωθούν τα καλύτερα τοπικά αξιοθέατα.

Το δεύτερο σημείο θεματικής εστίασης της καμπάνιας είναι η παρουσίαση  και η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μέσα από σύντομα βίντεο και φωτογραφίες.

Η μέχρι τώρα ανταπόκριση των χρηστών των ψηφιακών μέσων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι εξαιρετικά θετική ενώ τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της ψηφιακής προώθησης της καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα»  επιβεβαιώνουν πως η επικοινωνιακή αυτή στρατηγική της ΠΑΜΘ αποτελεί μια πολύ επιτυχημένη προσπάθεια ανάδειξης και γνωστοποίησης του κάλλους και της  πολυπολιτισμικότητας της ευρύτερης περιοχής στο ευρύ κοινό.

Παράλληλα, η εν λόγω  ψηφιακή καμπάνια  καταφέρνει να υπηρετήσει πιστά τον στόχο του προωθητικού σχεδιασμού της Περιφέρειας, ο οποίος είναι η διαμόρφωση μίας θετικής και θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ σε αγορές του εξωτερικού καθώς και η προβολή μιας Ελλάδας αναλλοίωτης που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης για όλο το χρόνο.

Ακολουθούν παρακάτω ενδεικτικοί υπερσύνδεσμοι:

https://fb.watch/p2IE4LhC9b/

https://www.instagram.com/reel/CvevIzUscJ2/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

https://vm.tiktok.com/ZGeNG5XvV/

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!