Γ.Δ.
1427.29 0,00%
ACAG
0,00%
5.83
BOCHGR
0,00%
4.85
CENER
0,00%
9.55
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
9.35
NOVAL
0,00%
2.62
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
33.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.446
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
3
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5015
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.58
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.28
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
1.715
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
0,00%
5.55
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.16
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.375
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.38
ΔΑΑ
0,00%
7.56
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
11.51
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.05
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.294
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.53
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.65
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
1.945
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.886
ΕΛΠΕ
0,00%
7.095
ΕΛΣΤΡ
0,00%
1.995
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.664
ΕΛΧΑ
0,00%
1.838
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.175
ΕΤΕ
0,00%
7.584
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.55
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.97
ΕΧΑΕ
0,00%
4.43
ΙΑΤΡ
0,00%
1.49
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.304
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.37
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.094
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.96
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
0,00%
1.51
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.397
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.204
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.08
ΚΡΙ
0,00%
13.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.974
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.34
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.23
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.26
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.68
ΜΟΤΟ
0,00%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
0,00%
0.76
ΞΥΛΚ
0,00%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.43
ΟΠΑΠ
0,00%
15.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15.75
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.7
ΠΑΙΡ
0,00%
0.954
ΠΑΠ
0,00%
2.31
ΠΕΙΡ
0,00%
3.722
ΠΕΡΦ
0,00%
6.38
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.94
ΠΛΑΘ
0,00%
3.705
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
0,00%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.67
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.343
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.63
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.22
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.56
ΤΖΚΑ
0,00%
1.26
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.596
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.35
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.286
ΦΡΛΚ
0,00%
3.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.605

Ηλεκτρικά πατίνια: Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

Σαρωτικούς ελέγχους για τη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών ξεκίνησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων. Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί, πότε πληρώνουν πρόστιμο.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικού σχεδιασμού που έχει εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης και αφορά στην ασφαλή χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και κυρίως στη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, πραγματοποιούνται στοχευμένοι έλεγχοι που αποσκοπούν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία του συνόλου των χρηστών του οδικού δικτύου.

Από το πρωί της Δευτέρας στην Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης, η αστυνομία πραγματοποιεί ελέγχους σε άτομα που χρησιμοποιούν πατίνια, καθώς η χρήση τους συναντάται περισσότερο τις πρωινές ώρες.

Σε πολλές περιπτώσεις ήδη έχουν βεβαιωθεί παραβάσεις.

Για παράδειγμα, στους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν κράνος, βεβαιώνεται πρόστιμο 40 ευρώ.

«Τα πατίνια είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στον δρόμο»

Ο κ. Παντελής Σπυρίδης, επικεφαλής της ομάδας ελέγχου και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων Θεσσαλονίκης, μίλησε για τους ελέγχους σε πατίνια.

«Με πρωτοβουλία της διεύθυνσης τροχαίας Θεσσαλονίκης ελέγχουμε εντατικά τη δράση για τα ηλεκτρικά πατίνια – ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα – υπάγονται στον νόμο 4784/2021, ο οποίος είναι πολύ συγκεκριμένος για τα μέτρα προστασίας  που πρέπει να έχουν οι οδηγοί αλλά και για την τήρηση του Κ.Ο.Κ.», ανέφερε ο κ. Σπυρίδης.

«Σύμφωνα με τον νόμο, θα πρέπει να σταματούν κανονικά στα κόκκινα, όταν έχει ποδηλατόδρομο να κινούνται σε αυτόν και όχι από τις οδικές αρτηρίες. Επίσης απαγορεύεται να βγαίνουν σε δρόμους που έχει όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ. την ώρα. Οπωσδήποτε πρέπει να φέρουν κράνος και τις νυχτερινές ώρες να φέρουν φωσφορούχο γιλέκο όπως και φώτα κατά την οδήγηση κανονικά», συνέχισε ο κ. Σπυρίδης.




Τροχαία με 42 τραυματίες από τις αρχές του 2024

Από τις αρχές του 2024, σύμφωνα με το ρεπορτάζ έχουν σημειωθεί τροχαία με 42 τραυματίες, με έναν εξ αυτών να νοσηλεύεται αρκετό καιρό στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον κ. Σπυρίδη, «αυτοί οι έλεγχοι ήρθαν για να μείνουν. Θα γίνονται κανονικά, και συνεχώς, όπως γίνονται και για τα ΙΧ. Αφουγκραζόμαστε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχουμε παρατηρήσει αυτά τας φαινόμενα με τους τραυματίες και με τα τροχαία. Προφανώς δεν υπάρχει ενημέρωση. Με τις δράσεις που κάνουμε πλέον, και ενημέρωση υπάρχει και αυτό γίνεται για το καλό των πολιτών, των αυτοκινήτων αλλά και των ίδιων των αναβατών γιατί θα πρέπει να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στους δρόμους».

Τα μεικτά κλιμάκια, σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι σε όλες τις περιοχές της Θεσσαλονίκης, και όχι μόνο στην Νέα Παραλία.

Διαβάστε επίσης

Ερευνώ Καινοτομώ: “Μπλόκο” σε προτάσεις λόγω προβλημάτων στο πληροφοριακό σύστημα

Ωραίες ιδέες, Mr Draghi, αλλά ποιος θα τις πληρώσει;

Στο ναδίρ η ζήτηση για LNG: Οι προοπτικές των τερματικών σταθμών στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!