Μητρόπουλος: Το φυσικό αέριο παραμένει η καλύτερη επένδυση για τα νοικοκυριά

Ο Γ. Μητρόπουλος μιλά στο energygame για τον ρόλο του φυσικού αερίου, τα χρωματιστά τιμολόγια και τη στρατηγική της Φυσικό Αέριο

Ο γενικός διευθυντής της Φυσικό Αέριο, Γιάννης Μητρόπουλος ©Athens Investment Forum

Για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της ενέργειας, αλλά και τα σχέδια της Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας μιλάει στο energygame ο κ. Γιάννης Μητρόπουλος, γενικός διευθυντής της εταιρείας. Μεταξύ άλλων επισημαίνει πως η Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας ήταν ο πρώτος πάροχος ενέργειας που είδε από το 2018 ότι υπάρχει ανάγκη για συνδυασμένες λύσεις και όχι απλή προμήθεια ενέργειας.

Υπογραμμίζει πως το φυσικό αέριο είναι και θα παραμείνει ένας βασικός πυλώνας στο ενεργειακό σύστημα της χώρας και της Ευρώπης και πως «σε επίπεδο οικιακής ή επαγγελματικής κατανάλωσης, η ευκολία στη χρήση και η εξοικονόμηση που προσφέρει στους χρήστες είναι ασύγκριτη, με ποσοστά που αγγίζουν το 40%».

Η εποχή που ένας πελάτης εξοφλούσε απλώς ένα τιμολόγιο ρεύματος έχει περάσει. Πλέον υπάρχει μια ποικιλία τιμολογίων (μπλε, πράσινα, κίτρινα) και αναμένεται να προστεθούν κι άλλα. Τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για την εταιρεία;

Η χρωματική κωδικοποίηση των τιμολογίων ενέργειας σηματοδότησε την πιο δυναμική προσέγγιση στην επικοινωνία των λογαριασμών κατανάλωσης μεταξύ παρόχων ενέργειας και καταναλωτών. Για εμάς στο Φυσικό Αέριο, η μετάβαση αυτή δεν ήταν ξαφνική. Ήδη από την πρώτη χρονιά εισόδου της εταιρείας μας στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, είχαμε εντάξει σειρά προϊόντων που ανταποκρίνονταν σε διαφορετικές ανάγκες με απόλυτη ευελιξία και προφίλ κατανάλωσης. Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές ενέργειας εκπαιδεύονται κι εξοικειώνονται καθημερινά με τη νέα αυτή πραγματικότητα, αναζητώντας σταθερότητα, ανταγωνιστικότερες τιμές, διαφάνεια κι ενημέρωση.

Σε αυτό το πλαίσιο, βοηθούμε τον καταναλωτή να έχει γνώση κι έλεγχο της κατανάλωσής του, να κατανοήσει τι πληρώνει και γιατί, με έκδοση μηνιαίου εκκαθαριστικού. Πλέον αυτού, σας θυμίζω ότι με αποκλειστικό γνώμονα το όφελος των καταναλωτών μας πρωτοπορήσαμε με το 8μηνο σταθερό προϊόν ρεύματος το 2024, ανοίγοντας στη συνέχεια τον δρόμο και για τον ανταγωνισμό. Βέβαια, τα χρωματιστά τιμολόγια είναι μέρος μόνο των αλλαγών που γίνονται την περίοδο αυτήν στον κλάδο της ενέργειας, τις οποίες αντιμετωπίζουμε ως μία πρόκληση κι ευκαιρία για διαφοροποίηση. Όμως το θεμέλιο της σχέσης μας με τον καταναλωτή παραμένει σταθερό: η εμπιστοσύνη που νιώθει διαχρονικά σε εμάς και η εμπειρία που βιώνει σε κάθε συναλλαγή μαζί μας.

Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία Φυσικό Αέριο, ως πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, και με ποιον τρόπο προτίθεται να προσελκύσει πελάτες τόσο στον οικιακό όσο και στον εμπορικό τομέα;

Ο κλάδος της ενέργειας βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τη μεταβλητότητα των διεθνών τιμών ενέργειας, με άμεση επίδραση στο κόστος προμήθειας. Χωρίς αμφιβολία, είναι ένας δυναμικός τομέας με πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους ενδιαφερόμενα μέρη που συνθέτουν την αλυσίδα: Ρυθμιστική αρχή, αρμόδιο υπουργείο, Διαχειριστές υποδομών, Παραγωγοί ηλεκτρικής ενέργειας, Προμηθευτές. Επιπλέον, αν και η αγορά ενέργειας στην Ελλάδα είναι πεπερασμένη, ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα αυξημένος, κάτι που προϋποθέτει ότι πρέπει να διατηρούμε τα αντανακλαστικά μας σε εγρήγορση, με συνεχή ανανέωση και αναβάθμιση προϊόντων και υπηρεσιών. Και αυτό είναι κάτι που στο Φυσικό Αέριο γνωρίζουμε να κάνουμε καλά. Ήμασταν ο πρώτος πάροχος ενέργειας που είδαμε από το 2018 ότι υπάρχει ανάγκη για συνδυασμένες λύσεις και όχι απλή προμήθεια ενέργειας. Δώσαμε λοιπόν υπηρεσίες με προστιθέμενη αξία για τον καταναλωτή, όπως τεχνική υποστήριξη για το σπίτι του, υπηρεσίες εξοικονόμησης και συνδυαστικά προγράμματα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου με σημαντικά οικονομικά οφέλη.

Ως εταιρεία διαθέτουμε κάτι που είναι το απόλυτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εμάς και συνοψίζεται σε 2 λέξεις: κουλτούρα εξυπηρέτησης. Αυτό που πραγματικά μας ξεχωρίζει είναι οι άνθρωποί μας και η αφοσίωσή τους στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Απλή και γρήγορη εξυπηρέτηση, τόσο για τον οικιακό όσο και τον επαγγελματικό πελάτη, με έμφαση στη μείωση της γραφειοκρατίας και τη χρήση ψηφιακών καναλιών. Κάθε μέλος της ομάδας μας εκπαιδεύεται συνεχώς, ώστε κάθε επαφή του πελάτη μαζί μας να είναι όχι μόνο αποτελεσματική, αλλά και ανθρώπινη, άμεση και ευχάριστη. Η κουλτούρα εξυπηρέτησης δεν είναι απλά μια στρατηγική, αλλά η καρδιά της εταιρείας μας. Είναι ο λόγος που κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των πελατών, που χτίζουμε μακροχρόνιες σχέσεις και που προσελκύουμε συνεχώς νέους εδώ και 168 χρόνια.

Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr