Βελτίωση κατέγραψαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Almi Foods για το 2024, «επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της πορεία ανάπτυξης στον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων», όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Η εταιρεία, με έδρα την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, ενίσχυσε περαιτέρω την εξαγωγική της δραστηριότητα, σημειώνοντας αύξηση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στα καθαρά της κέρδη ενώ επιχειρεί πλέον την ενδυνάμωση της και στην ελληνική αγορά.
Ο κύκλος εργασιών της Almi Foods για το 2024 ανήλθε σε 39,61 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 38,42 εκατομμυρίων ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση 2,96%, με την αύξηση να αποδίδεται κυρίως στη συνεχιζόμενη ισχυρή παρουσία της εταιρείας στις διεθνείς αγορές, με τις εξαγωγές να αποτελούν σήμερα περίπου το 97% των συνολικών της πωλήσεων.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης διαμορφώθηκαν στα 9,74 εκατομμύρια ευρώ, από 10,11εκατομμύρια ευρώ το 2023, ενώ οι πωλήσεις εντός της ευρωπαϊκής αγοράς αυξήθηκαν από 27,46 σε 28,56 εκατομμύρια ευρώ. Σημαντική ενίσχυση παρουσίασε και η εγχώρια αγορά, όπου οι πωλήσεις ανήλθαν σε 1.307.862 ευρώ, έναντι 845.246 ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Παράλληλα, η εταιρεία παρουσιάζει θετικά στοιχεία κερδοφορίας, με το μεικτό κέρδος να ανέρχεται σε 5,95 εκατομμύρια ευρώ, παραμένοντας σχεδόν αμετάβλητο σε σχέση με τα 5,96 εκατομμύρια ευρώ του 2023 ενώ το EBITDA κατέγραψε αύξηση κατά 5,5%, φτάνοντας τα 3,08 εκατομμύρια ευρώ, από 2,9 εκατομμύρια το 2023. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν σε 1,38 εκατομμύρια ευρώ από 1,26 εκατομμύρια, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 923.971 ευρώ, έναντι 903.617 ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Αναφορικά με την πορεία του 2025, τα πρώτα δείγματα καταγράφουν τη διατήρηση των σημερινών οικονομικών μεγεθών με τη διοίκηση της εταιρείας, ωστόσο, να αναμένει την ενίσχυση της ανοδικής τάσης, στο δεύτερο μισό του έτους, δεδομένου ότι ήδη καταγράφεται σταθερό ενδιαφέρον από νέες αγορές καθώς και ανανέωση εμπορικών συμφωνιών.
Από τις αρχές του προηγούμενου έτους η Almi Foods υλοποιεί μια στρατηγική ανάπτυξής της στην ελληνική αγορά, η οποία μέχρι σήμερα αντιπροσωπεύει μόλις το 3% των συνολικών της πωλήσεων. Η στρατηγική της εταιρείας για επέκταση στην ελληνική αγορά περιλαμβάνει τη σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market, την ανάπτυξη συνεργασιών πανελλαδικά με μεμονωμένα σημεία πώλησης και τη μετάβαση από τα deliπροϊόντα στα προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης, με τη δημιουργία νέων κωδικών αποκλειστικά για την ελληνική αγορά και στοχεύει στον υπερδιπλασιασμό των πωλήσεών της τα επόμενα χρόνια.
Η ενίσχυση της κατηγορίας των προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης, αποτελεί βασικό όχημα επέκτασής της εταιρείας στην Ελληνική αγορά, έχοντας μάλιστα προχωρήσει σε συνολικό rebranding των συσκευασιών της, με στόχο της ενδυνάμωση της προώθησής τους στα σημεία πώλησης.
Η Almi Foods συνεχίζει να επενδύει σταθερά στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και στη διασφάλιση υψηλής ποιότητας, παραμένοντας προσηλωμένη στο αναπτυξιακό της όραμα που βασίζεται στην εξωστρέφεια και στην ουσιαστική στήριξη της ελληνικής πρωτογενούς παραγωγής. Διατηρώντας το σύνολο της παραγωγικής της δραστηριότητας στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, η εταιρεία απασχολεί περισσότερους από 300 εργαζομένους και συνεργάζεται με Έλληνες παραγωγούς και λιανεμπόρους σε όλη τη χώρα. Η στρατηγική της έμφαση στην ποιότητα και η σταθερή εξαγωγική της παρουσία την καθιστούν έναν από τους πλέον δυναμικούς και αξιόπιστους παράγοντες του εγχώριου κλάδου τροφίμων.