Οι ανατιμήσεις σε σειρά προϊόντων τάισαν τις πωλήσεις της Nestle 

Η μεγαλύτερη πολυεθνική τροφίμων Nestle, με έδρα την Ελβετία, είχε αύξηση 3% στα έσοδα το 1ο εξάμηνο. Χαμηλές επιδόσεις στις βιταμίνες

Laurent Freixe , CEO της Nestle © EPA/YouTube screenshot/Powergame.gr

Άνοδο κατέγραψαν οι πωλήσεις της Nestle χάρη στις αυξήσεις τιμών, ενώ η εταιρεία εξετάζει την αποεπένδυση από τον κλάδο βιταμινών. Η Nestle είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται, ενισχυμένες από ανατιμήσεις που αντιστάθμισαν τη χαμηλή ζήτηση, καθώς ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι ξεκινά στρατηγική αναθεώρηση του τμήματος βιταμινών του.

Ο ελβετικός όμιλος, γνωστός για προϊόντα όπως οι κάψουλες καφέ Nespresso και οι σοκολάτες KitKat, ανέφερε ότι τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,9% στο πρώτο εξάμηνο του έτους — σε ευθυγράμμιση με τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών που συγκέντρωσε το Bloomberg. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στις αυξήσεις τιμών, ενώ η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη —δείκτης που αποτυπώνει την ποσοτική εξέλιξη— ήταν χαμηλότερη των προσδοκιών.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε στρατηγική αξιολόγηση ορισμένων χαμηλών επιδόσεων μαρκών του κλάδου βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων διατροφής. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης μπορεί να οδηγήσει σε αποεπένδυση από αυτά τα brands, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η Nature’s Bounty.

Παρά τις «αυξημένες αντιξοότητες», η Nestle επιβεβαίωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους. Η εταιρεία αναμένει βελτίωση της οργανικής ανάπτυξης πωλήσεων σε σχέση με το 2024 —έτος κατά το οποίο καταγράφηκε το χαμηλότερο επίπεδο εδώ και δεκαετίες— και λειτουργικό περιθώριο κέρδους που θα διαμορφωθεί στο 16% ή υψηλότερα.