LVMH: Πτώση πωλήσεων 9% σε Louis Vuitton και Dior το β’ τρίμηνο

Σημάδια κόπωσης στην αγορά πολυτελείας, με πτώση ρεκόρ για τον Όμιλο LVMH, καθώς η παγκόσμια αβεβαιότητα επηρεάζει τη ζήτηση

Μπερνάρ Αρνό, CEO της LVMH © EPA/YOAN VALAT

Το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH σημείωσε σημαντική μείωση στις πωλήσεις τριμήνου, κάτι που αποτελεί ακόμη μία ένδειξη ότι η αγορά ειδών πολυτελείας περνά φάση επιβράδυνσης, ύστερα από μια περίοδο έντονων αυξήσεων στις τιμές και εντεινόμενης οικονομικής αβεβαιότητας. Οι καθαρές πωλήσεις του τομέα, που περιλαμβάνει εμβληματικά brands όπως Louis Vuitton και Dior, υποχώρησαν κατά 9% στο β’ τρίμηνο, αγγίζοντας τα 9 δισ. ευρώ.

Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από τις προβλέψεις των αναλυτών και αποτέλεσε τη χειρότερη απόδοση μεταξύ όλων των επιχειρηματικών μονάδων της LVMH.

Όπως μετέδωσε το Bloomberg, τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου για το πρώτο εξάμηνο του έτους μειώθηκαν κατά 15%, φτάνοντας τα 9,01 δισ. ευρώ -ποσοστό ελαφρώς καλύτερο από την εκτιμώμενη μείωση 16,7% που ανέμεναν οι αναλυτές.

Ο όμιλος LVMH αντιμετωπίζει συνολική κάμψη στον τομέα των πολυτελών προϊόντων, κυρίως εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης από την Κίνα και της επιφυλακτικότητας των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς η απρόβλεπτη πολιτική προστατευτισμού του Τραμπ έχει φέρει τα πάνω κάτω, πυροδοτώντας συνεχή αβεβαιότητα.