Μειώθηκαν οι πωλήσεις της μπύρας Heineken. Ποιοι είναι οι λόγοι; Τις απαντήσεις δίνει το Bloomberg. Ειδικότερα, η Heineken κατέγραψε μείωση στον όγκο πωλήσεων μπύρας, καθώς οι διαφωνίες με λιανοπωλητές σε όλη την Ευρώπη επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις και περιόρισαν την ικανότητά της να επωφεληθεί από τον καύσωνα του καλοκαιριού.
Ο ολλανδικός ζυθοποιός ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο κατά το δεύτερο τρίμηνο, αποτέλεσμα χειρότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η βασική αιτία ήταν η Δυτική Ευρώπη, όπου η Heineken αντιμετώπισε διαφωνίες με περιφερειακές ομάδες αγορών σχετικά με τις διαπραγματεύσεις τιμών, οι οποίες παρατάθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο.
Οι παρατεταμένες διαπραγματεύσεις σε Γαλλία, Ολλανδία και Ισπανία έχουν πλέον επιλυθεί, σύμφωνα με ανακοίνωση της Heineken τη Δευτέρα, προσθέτοντας ότι η Γαλλία σημείωσε «ισχυρή ανάκαμψη» τον Ιούνιο, ως αποτέλεσμα. Η εταιρεία διατήρησε την εκτίμησή της για αύξηση του λειτουργικού κέρδους κατά 4% έως 8% για το σύνολο του έτους.
Η Heineken εκτιμά ότι οι πληθωριστικές πιέσεις και η πτώση του δολαρίου θα αποδυναμώσουν τις καταναλωτικές δαπάνες φέτος στην Ευρώπη και την Αμερική. Στο πλαίσιο αυτό, στοχεύει πλέον σε εξοικονόμηση 500 εκατ. ευρώ το 2025 -ποσό υψηλότερο απ’ ό,τι είχε προηγουμένως ανακοινώσει-, για να αντισταθμίσει τη μείωση των όγκων.
Στις ΗΠΑ ο όγκος πωλήσεων μπύρας μειώθηκε, καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει κάμψη στις δαπάνες, μεταξύ άλλων και από τους ισπανόφωνους καταναλωτές.
Τα οργανικά λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 7,4% στο πρώτο εξάμηνο του έτους, με ώθηση από την επέκταση σε Βιετνάμ, Ινδία και Κίνα.