Η Procter & Gamble (P&G) ανακοίνωσε την Τρίτη οικονομικά αποτελέσματα τέταρτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, μόλις μία ημέρα μετά την ανακοίνωση του νέου διευθύνοντος συμβούλου της.
Η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων, γνωστή για μάρκες όπως Old Spice, Crest, Tide και τα Gillette, εμφάνισε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 1,48 δολαρίων, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση, φθάνοντας τα 20,9 δισ. δολάρια. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της Visible Alpha ανέμεναν κέρδη 1,43 δολαρίων και έσοδα 20,83 δισ. δολαρίων.
Οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές στον τομέα καλλυντικών και περιποίησης (Beauty), ενώ αυξήθηκαν κατά 2% και στους τέσσερις άλλους βασικούς τομείς: ξυριστικά προϊόντα (Grooming), προϊόντα φροντίδας υφασμάτων και σπιτιού (Fabric & Home Care), βρεφικά, γυναικεία και οικογενειακά είδη (Baby, Feminine & Family Care) και υγειονομική περίθαλψη (Health Care).
Η P&G ανακοίνωσε ότι για τη χρήση 2026 αναμένει συνολική αύξηση πωλήσεων μεταξύ 1% και 5%, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή αναμένεται να κινηθούν από σταθερά έως +4% σε σύγκριση με τα 6,83 δολάρια που ανακοίνωσε για τη χρήση 2025. Μέχρι την Τρίτη, οι εκτιμήσεις των αναλυτών ήταν για κέρδη 7,00 δολάρια ανά μετοχή και αύξηση πωλήσεων 3,2%.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο μικρότερη του 1% αμέσως μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, εισήλθαν στην ημέρα με απώλειες περίπου 6% από την αρχή του έτους.
Μία ημέρα πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η P&G γνωστοποίησε ότι το διοικητικό συμβούλιο επέλεξε τον Chief Operating Officer, Shailesh Jejurikar, για να διαδεχθεί τον Jon Moeller στη θέση του CEO από την αρχή του 2026. Ο Moeller θα αναλάβει τότε τη θέση του εκτελεστικού προέδρου του διοικητικού συμβουλίου και θα διατηρήσει συμβουλευτικό ρόλο προς τον Jejurikar.
Στο προηγούμενο τρίμηνο, η εταιρεία είχε ανακοινώσει πωλήσεις χαμηλότερες των προσδοκιών, αν και τα προσαρμοσμένα κέρδη ήταν κατά 1 σεντ υψηλότερα από τις προβλέψεις. Παράλληλα, είχε αναθεωρήσει καθοδικά τις εκτιμήσεις για τη χρήση, επικαλούμενη τις «υποκείμενες συνθήκες της αγοράς».
Τον περασμένο μήνα, η P&G ανακοίνωσε σχέδιο αναδιάρθρωσης με στόχο τη μείωση περίπου 7.000 θέσεων εργασίας σε μη παραγωγικούς τομείς εντός της επόμενης διετίας, επιδιώκοντας εξοικονόμηση από 1 έως 1,6 δισ. δολάρια. Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι εξετάζει την έξοδο από ορισμένες μάρκες ή κατηγορίες προϊόντων.