Decathlon: Προμήθειες 3 δισ. δολαρίων από την Ινδία έως το 2030

Μέχρι το τέλος του 2030, η Decathlon θα προμηθεύεται το 15% των προϊόντων της από την Ινδία, διπλασιάζοντας τις προμήθειές της

Ο CEO της Decathlon Χαβιέρ Λόπες © www.decathlon-united.media/

Η γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών Decathlon στοχεύει να διπλασιάσει το μερίδιο των αγαθών που προέρχονται από την Ινδία στα 3 δισ. δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια, δήλωσε σήμερα (Τρίτη, 29/7) η εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών, επεκτείνοντας την παρουσία της στην πιο πυκνοκατοικημένη χώρα του κόσμου.

Μέχρι το τέλος του 2030, η εταιρεία θα προμηθεύεται το 15% των προϊόντων της από την ασιατική χώρα, με την ανάπτυξη να καθοδηγείται από κατηγορίες «υψηλού δυναμικού» όπως υποδήματα, εξοπλισμό γυμναστικής και τεχνικά υφάσματα, για να καλύψει τις εξελισσόμενες απαιτήσεις τόσο της ινδικής όσο και της παγκόσμιας αγοράς, ανέφερε χαρακτηριστικά ο λιανοπωλητής.

Η Decathlon, η οποία εισήλθε στην Ινδία το 2009, πουλάει μια πληθώρα αθλητικών αξεσουάρ, από μπάλες ποδοσφαίρου και στρώματα γιόγκα μέχρι ποδήλατα και εξοπλισμό άσκησης στη χώρα, επωφελούμενη από το αυξανόμενο ενδιαφέρον για γυμναστική και έναν ενεργό τρόπο ζωής.

Η Decathlon ανταγωνίζεται τις Nike, Adidas, Puma αλλά και τοπικές μάρκες στην αγορά αθλητικών ειδών της Ινδίας. Η συγκεκριμένη αγορά αθλητικών ειδών, η Ινδική, αναμένεται να αυξηθεί κατά 69% στα 6,6 δισ. δολάρια από το 2020 έως το 2027, σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου.

Η Decathlon δήλωσε ότι θα δημιουργήσει περισσότερες από 300.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας στην Ινδία τα επόμενα πέντε χρόνια.