Τα καθαρά κέρδη της κινεζικής Shein αυξήθηκαν σε πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια και τα έσοδα ήταν σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν τα προϊόντα του λιανοπωλητή γρήγορης μόδας πριν από τους δασμούς των ΗΠΑ, σύμφωνα πηγές που επικαλείται το Bloomberg.
Οι επιδόσεις βοήθησαν να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους της Shein σε περίπου 5%, δήλωσαν οι ίδιες πηγές.
Η πορεία της Shein προς την αρχική δημόσια εγγραφή εξελίχθηκε σε έπος, με το αρχικό σχέδιο εισαγωγής στις ΗΠΑ να εκτροχιάζεται καθώς ελέγχθηκαν η αλυσίδα εφοδιασμού και οι εργασιακές πρακτικές της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι η Η Shein είχε εξετάσει επίσης να ξεκινήσει δημόσια προσφορά στο Λονδίνο, προτού επιλέξει το Χονγκ Κονγκ, όπου κατέθεσε εμπιστευτικά σχέδιο ενημερωτικού δελτίου.
Η εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων, η οποία ιδρύθηκε στην ηπειρωτική Κίνα και έχει την έδρα της στη Σιγκαπούρη, δεν δημοσιοποιεί τα οικονομικά της στοιχεία και δεν είναι σαφές πώς τα πήγε το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, το οποίο ξεκίνησε με τις ανακοινώσεις του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ για τους δασμούς της «Ημέρας της Απελευθέρωσης».
Η απόφαση της αμερικανικής κυβέρνησης να καταργήσει τον λεγόμενο κανόνα de minimis αποτέλεσε πλήγμα για τη Shein, καθώς η πολιτική αυτή είχε απαλλάξει από τη φορολογία αγαθά χαμηλής αξίας – όπως αυτά που αποστέλλει η εταιρεία. Όμως, δεδομένου ότι η αλλαγή του κανόνα για τις εισαγωγές από την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ τέθηκε σε ισχύ μόλις τον Μάιο, η Shein πιθανότατα επωφελήθηκε για λίγο, καθώς οι καταναλωτές προμηθεύτηκαν τα αποθέματά τους.