Στροφή της Intersport στην Κίνα για την παραγωγή των προϊόντων της

Την ώρα που Adidas και Nike μειώνουν την εξάρτησή τους από τις γραμμές παραγωγής στην Κίνα, η Intersport ακολουθεί τον αντίθετο δρόμο

Τομ Φόλεϊ, CEO του Ομίλου Intersport © LinkedIn/Facebook/Intersport/Powergame.gr

Ο Όμιλος Intersport εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει μέρος της παραγωγής του στην Κίνα. Σε δήλωσή του στους Financial Times ο CEO της Intersport International, Τομ Φόλεϊ, ανέφερε ότι ο Όμιλος εξετάζει το ενδεχόμενο να προμηθεύεται μεγαλύτερο ποσοστό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας του (private label) από γραμμές παραγωγής στην Κίνα. Πέρυσι, η ιδιωτική ετικέτα έφερε έσοδα 1,4 δισ. ευρώ περίπου στον Όμιλο Intersport (σε σύνολο 14 δισ. ευρώ).

Οι συζητήσεις διεξάγονται την ώρα που μεγάλες μάρκες αθλητικών ειδών, όπως η Nike και η Adidas, εξετάζουν να μεταφέρουν την παραγωγή τους από την Κίνα σε άλλες χώρες της Ασίας με χαμηλότερους δασμούς. Σημειώνεται ότι η κατασκευαστική δραστηριότητα στην Κίνα συρρικνώθηκε για τέταρτο διαδοχικό μήνα τον Ιούλιο.

«Δεν είναι μια κατάσταση που πρέπει να μετακινηθούμε από το Μπαγκλαντές στην Κίνα, αλλά θα μπορούσαμε να το κάνουμε» δήλωσε ο Φόλεϊ, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του CEO στον Όμιλο Intersport τον Ιούλιο. Οι κύριες αγορές προμήθειας της Intersport περιλαμβάνουν την Κίνα, το Μπαγκλαντές, το Βιετνάμ και την Καμπότζη. Η Intersport, η οποία λειτουργεί 5.500 καταστήματα σε 42 χώρες, είναι ένας από τους μεγαλύτερους πωλητές αθλητικών ειδών στον κόσμο.

Οι μακροχρόνιες εμπορικές εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας έχουν ωθήσει τα εμπορικά σήματα αθλητικών ειδών να μεταφέρουν την παραγωγή τους εκτός Κίνας τα τελευταία χρόνια. Η Adidas προμήθευσε το 27% των προϊόντων της από το Βιετνάμ πέρυσι, το 19% από την Ινδονησία και μόνο το 16% από την Κίνα -κυρίως για τις πωλήσεις της εντός της κινεζικής επικράτειας. Την ίδια στιγμή, η Nike παράγει το 16% των υποδημάτων της στην Κίνα και δηλώνει ότι σχεδιάζει να περάσει σε μονοψήφιο ποσοστό μέσα στους επόμενους 12 μήνες.