McDonald’s: Ισχυρά έσοδα & κέρδη με προωθητικές κινήσεις

Ο κύκλος εργασιών των McDonald’s αυξήθηκε 5%, στα $6,84 δισ. με νέα στρατηγική τιμών, μάρκετινγκ και εισαγωγή νέων προϊόντων

Eστιατόριο McDonald’s © ΔΤ

Οι πωλήσεις της McDonald’s Corp. ενισχύθηκαν στο τελευταίο τρίμηνο, υποδηλώνοντας ότι οι συνεργασίες με άξονα την pop κουλτούρα και οι πιο προσιτές επιλογές μενού συμβάλλουν στην άμβλυνση της οικονομικής ανασφάλειας των καταναλωτών.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις σε εστιατόρια που λειτουργούν τουλάχιστον 13 μήνες αυξήθηκαν κατά 3,8% το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας την Τετάρτη — ξεπερνώντας τον μέσο όρο των εκτιμήσεων αναλυτών που συγκέντρωσε το Bloomberg. Οι διεθνείς αγορές ηγήθηκαν της ανόδου, ενώ στις ΗΠΑ η επίδοση ήταν ελαφρώς καλύτερη των προβλέψεων, κυρίως λόγω υψηλότερης μέσης απόδειξης.

Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 5%, στα $6,84 δισ. Ο διευθύνων σύμβουλος Κρις Κεμπτσίνσκι απέδωσε την αύξηση 6% των συνολικών πωλήσεων του δικτύου στο τρίμηνο στη στρατηγική τιμών, στο μάρκετινγκ και στην εισαγωγή νέων προϊόντων.

Τα αποτελέσματα αυτά έβαλαν τέλος σε τέσσερα διαδοχικά τρίμηνα υποτονικής ή φθίνουσας ανάπτυξης, καθώς η αλυσίδα είχε επηρεαστεί από κρούσματα E. coli, κύματα αντιδράσεων κατά αμερικανικών brands στη Μέση Ανατολή και την οικονομική αβεβαιότητα που ενέτειναν οι εμπορικές εντάσεις επί προεδρίας Τραμπ.

Οι πρωτοβουλίες της McDonald’s για την προσέλκυση πελατών το δεύτερο τρίμηνο περιλάμβαναν ένα γεύμα-προώθηση με αφορμή την κυκλοφορία της ταινίας Minecraft, καθώς και μια περιορισμένη προσφορά με θέμα τα Squishmallows. Στις ΗΠΑ, η εταιρεία λάνσαρε τα κοτομπουκιές McCrispy και στόχευσε σε ευαίσθητα εισοδηματικά στρώματα, προσφέροντας πακέτα γευμάτων με τιμή από $5.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για το τρίμηνο ανήλθαν σε $3,19 — υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τα συνολικά έσοδα, που περιλαμβάνουν τόσο τις πωλήσεις εταιρικών καταστημάτων όσο και τις προμήθειες από τα franchise, επίσης ξεπέρασαν τις προβλέψεις.

Πριν τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, οι αναλυτές ανέμεναν επιτάχυνση στην αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων ανά κατάστημα κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Στο θετικό κλίμα συμβάλλει η επανεισαγωγή του Snack Wrap — κατόπιν διαρκούς απαίτησης των πελατών — αλλά και η ευνοϊκή σύγκριση με την περσινή χαμηλή βάση.

Η εταιρεία σχεδιάζει, επίσης, να δοκιμάσει νέα ροφήματα, όπως κρύο καφέ και «crafted sodas», σε περισσότερα από 500 καταστήματα στις ΗΠΑ, από τον Σεπτέμβριο.

Η μετοχή της McDonald’s είχε ενισχυθεί κατά 3,1% από την αρχή του έτους έως το κλείσιμο της Τρίτης, υπολειπόμενη ωστόσο του +7,1% που κατέγραψε ο δείκτης S&P 500 στο ίδιο διάστημα.