Η McDonald’s επιχειρεί να ξανακερδίσει τους πελάτες της που εγκαταλείπουν το πρωινό της μενού, καθώς οι καταναλωτές επηρεάζονται όλο και περισσότερο από την οικονομική πίεση. Όπως παραδέχθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κρις Κεμπτσίνσκι, το πρωινό είναι σήμερα το πιο αδύναμο χρονικό σημείο της ημέρας για τα καταστήματα του δικτύου.
H προσπάθεια αυτή έρχεται εν μέσω ανακοίνωσης εξαιρετικών οικονομικών αποτελεσμάτων για την εταιρεία στο τελευταίο τρίμηνο, με αύξηση παγκόσμιων πωλήσεων στο 3,8%.
Σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές, μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, ο Κεμπτσίνσκι ανέφερε ότι το πρωινό είναι και το «πιο ευαίσθητο οικονομικά» γεύμα. «Όταν ο καταναλωτής αισθάνεται οικονομική πίεση, είναι πολύ εύκολο να παραλείψει το πρωινό ή να το φτιάξει στο σπίτι», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Η McDonald’s είχε επενδύσει τα τελευταία χρόνια σε επεκτάσεις άλλων τμημάτων του μενού της, αφήνοντας σε δεύτερο πλάνο το πρωινό. Ωστόσο, φέτος, για πρώτη φορά μετά από καιρό, ξεκίνησε και πάλι την πανεθνική διαφήμιση του πρωινού στις Ηνωμένες Πολιτείες, επιχειρώντας να υπενθυμίσει στους καταναλωτές την αξία των Egg McMuffins, των τηγανιτών πατατών και των καφέδων της.
Η εταιρεία εξετάζει πλέον και επιπλέον τρόπους για να ενισχύσει την «αξία» του πρωινού της, όπως είπε ο Κεμπτσίνσκι, χωρίς όμως να δώσει λεπτομέρειες για το πώς αυτό θα υλοποιηθεί. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος, με άλλες αλυσίδες όπως η Wendy’s και η Starbucks να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές και νέα προϊόντα για το ίδιο κοινό.
Πέρα από το πρωινό, η McDonald’s κατέγραψε άνοδο πωλήσεων χάρη σε στρατηγικές όπως τα οικονομικά πακέτα και τις προσφορές με παιχνίδια, που φαίνεται να αγγίζουν το νεανικό κοινό και τις οικογένειες. Όμως, η μείωση στην προσέλευση κατά τις πρωινές ώρες εντείνει τις ανησυχίες για το κατά πόσο η εταιρεία μπορεί να διατηρήσει τη συνολική της ανάπτυξη σε περιόδους αυξημένης οικονομικής πίεσης.
Καθώς η McDonald’s προσπαθεί να προσαρμοστεί σε ένα πιο φειδωλό καταναλωτικό κοινό, το αν θα καταφέρει να επαναφέρει το πρωινό στο προσκήνιο παραμένει ένα ανοιχτό ερώτημα. Για την ώρα, φαίνεται πως το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι και το πρώτο που οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν.