Guess: Aποχωρεί από τη Wall Street και περνάει στα χέρια της Authentic Brands

Οι μέτοχοι της Guess θα λάβουν 16,75 δολάρια ανά μετοχή σε μετρητά, δηλαδή ένα premium 26% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της Τρίτης

Κατάστημα GUESS © GUESS

Η Guess αποσύρεται από το χρηματιστήριο και προχωρεί σε deal ύψους 1,4 δισ. δολαρίων με την Authentic Brands, σε συνεργασία με τους συνιδρυτές Μαουρίτς και Πολ Mαρτσιάνο και τον διευθύνοντα σύμβουλο Κάρλος Αλμπερίνι.

Οι μέτοχοι θα λάβουν 16,75 δολάρια ανά μετοχή σε μετρητά, δηλαδή ένα premium 26% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της Τρίτης. Η αποτίμηση της συμφωνίας περιλαμβάνει και το χρέος, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Οι μετοχές εκτινάχθηκαν κοντά στην τιμή της προσφοράς στη συνεδρίαση της Τετάρτης στη Wall Street.

Η διοίκηση της Guess θα συνεχίσει να διαχειρίζεται την επιχείρηση και να κατέχει την εταιρεία λειτουργίας, ενώ η Authentic Brands θα αποκτήσει πλειοψηφικό μερίδιο στην πνευματική ιδιοκτησία της Guess.

Η Authentic Brands, υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Jamie Salter, έχει δημιουργήσει χαρτοφυλάκιο άνω των 50 εμπορικών σημάτων μόδας, διασήμων και μέσων ενημέρωσης μέσω εξαγορών. Σε αυτές περιλαμβάνονται η αγορά της Dockers από τη Levi Strauss, της Champion από τη Hanesbrands και της Reebok από την Adidas. Ο Salter έχει δηλώσει ότι εξετάζει την εισαγωγή της εταιρείας στο χρηματιστήριο το 2026.

Η Guess, η οποία ιδρύθηκε το 1981 από τους αδελφούς Mαρτσιάνο με επίκεντρο το τζιν, είχε σχηματίσει νωρίτερα φέτος ειδική επιτροπή για να εξετάσει πρόταση εξαγοράς από την WHP Global, έναν άλλο διαχειριστή εμπορικών σημάτων. Η Authentic Brands στη συνέχεια κατέθεσε ανταγωνιστική προσφορά, σύμφωνα με το Bloomberg News.

Τα στελέχη της Guess έχουν προχωρήσει σε αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της αλυσίδας λιανικής, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της παραγωγικότητας και ενσωμάτωσης της Rag & Bone, του fashion brand που εξαγόρασε μαζί με την WHP Global το 2024. Η αναδιοργάνωση περιελάμβανε κλείσιμο καταστημάτων στις ΗΠΑ και επενδύσεις στις απευθείας πωλήσεις προς τον καταναλωτή (direct-to-consumer).

Τον Ιούνιο η Guess ανακοίνωσε τριμηνιαία έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, παρά τη μείωση των συγκρίσιμων πωλήσεων καταστημάτων σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική. Ο Αλμπερίνι δήλωσε ότι αναμένει η ανάπτυξη να προέλθει από την επέκταση της Rag & Bone και της γραμμής Guess denim.