Γ.Δ.
1442.21 0,00%
ACAG
0,00%
5.82
CENER
0,00%
8.48
CNLCAP
0,00%
7.8
DIMAND
0,00%
8.56
OPTIMA
0,00%
11.58
TITC
0,00%
30.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
0,00%
1.534
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.17
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.785
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
0,00%
1.614
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.64
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.63
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.82
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.32
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.02
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.325
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.525
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.46
ΔΑΑ
0,00%
8.23
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
0,00%
11.17
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.326
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.625
ΕΕΕ
0,00%
32
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.96
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.29
ΕΛΛ
0,00%
14
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.525
ΕΛΠΕ
0,00%
8.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.27
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.818
ΕΛΧΑ
0,00%
1.912
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.24
ΕΤΕ
0,00%
8.116
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.11
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.02
ΕΧΑΕ
0,00%
5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.403
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.66
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.12
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.93
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.56
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.21
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.67
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.502
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.206
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.32
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.345
ΛΑΒΙ
0,00%
0.921
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
0,00%
3.78
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
3.805
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.86
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.875
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.74
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.94
ΞΥΛΚ
0,00%
0.268
ΞΥΛΠ
0,00%
0.382
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
0,00%
24
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.7
ΟΠΑΠ
0,00%
14.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.92
ΟΤΕ
0,00%
13.75
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.9
ΠΑΙΡ
0,00%
1.115
ΠΑΠ
0,00%
2.39
ΠΕΙΡ
0,00%
3.639
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
0,00%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.359
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.865
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.14
ΣΠΙ
0,00%
0.686
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.12
ΤΖΚΑ
0,00%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.696
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.242
ΦΡΛΚ
0,00%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.675

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Στο +122% η ανάπτυξη τους στο α’ εξάμηνο

Τον αλματώδη ρυθμό ανάπτυξης +122% σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο του 2021 τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, η Δευτέρα μεταξύ 11 το πρωί και 12 το μεσημέρι ήταν η δημοφιλέστερη ώρα κατά την  οποία οι καταναλωτές έκαναν online τα ψώνια της εβδομάδας.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

Στο δείγμα του eRetail Audit, που περιλαμβάνονται 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online σούπερ μάρκετ, ο ρυθμός ανάπτυξης το πρώτο εξάμηνο του 2021 άγγιξε το +148%. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το διάστημα που μελετά η παρούσα έρευνα, αναδεικνύονται οι εξής:

  • +192% σε προϊόντα για κατοικίδια,
  • +179% σε προϊόντα αρτοποιίας,
  • +173% σε ποτά και αναψυκτικά,
  • +155% σε φρέσκα τρόφιμα,
  • +144% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης,
  • +143% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
  • +142% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
  • +139% σε διάφορα προϊόντα,
  • +133% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και
  • +99% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Η μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί τα πρώτο εξάμηνο του 2021 στα €78,70 με το ΦΠΑ και να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Μάλιστα τα σχεδόν 15 τεμάχια από τα συνολικά 37,5 που περιέχει το αγοραστικό καλάθι, αποτελούν φρέσκα τρόφιμα.

Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, τον οποίο θα συναντήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο report της εταιρείας, συνεχίζει να αυξάνεται το πρώτο εξάμηνο του 2021, αγγίζοντας το 3,9% και πάνω από 1,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2020.

Ανάμεσα στα ευρήματα της εταιρείας όσον αφορά τα marketing κανάλια, σημειώθηκε νέο ρεκόρ με το 37% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις στα Online Super Markets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), οι οποίες γνωρίζουν μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη, με χαρακτηριστική αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2020. Από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε μια πτώση 7,5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2020 στις πωλήσεις που προήλθαν από οργανικά αποτελέσματα (21% το πρώτο τρίμηνο και 16% το δεύτερο τρίμηνο του 2021).

Το work-from-home trend εξακολουθεί να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές για την διεξαγωγή των αγορών τους, με το 71% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops. Η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!