Ryanair: Αυξάνει το μπόνους για όσους εντοπίζουν υπέρβαρες χειραποσκευές

Τα πρόστιμα της Ryanair έχουν προκαλέσει οργή σε κάποιους ταξιδιώτες - Ανένδοτος ο CEO, αυξάνει το μπόνους κατά 1 ευρώ

O CEO της Ryanair, Μάικλ Ο’ Λίρι © EPA/MAURIZIO BRAMBATTI

Η Ryanair θα πληρώνει στο προσωπικό των αεροδρομίων μπόνους 2,50 ευρώ για κάθε χειραποσκευή, που δεν συμμορφώνεται με τις διαστάσεις και αφαιρείται από τους επιβάτες, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας. Οι επιβάτες των οποίων οι χειραποσκευές υπερβαίνουν τις μέγιστες διαστάσεις για μια μικρή βαλίτσα χρεώνονται με έως 75 λίρες, ενώ η αποσκευή τους μεταφέρεται στο χώρο αποσκευών.

Τα πρόστιμα έχουν προκαλέσει οργή σε κάποιους ταξιδιώτες, ιδιαίτερα όταν έγινε γνωστό ότι το προσωπικό στην πύλη επιβίβασης έχει κίνητρα να εντοπίζει τις υπερμεγέθεις τσάντες. Ωστόσο, ο Μάικλ Ο’Λίρι, διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, ανέφερε αδιάλλακτα ότι η εταιρεία θα αυξήσει τα μπόνους για να διασφαλίσει ότι οι αποσκευές θα είναι στο σωστό μέγεθος. «Θα το αυξήσουμε από 1,50 ευρώ σε 2,50 ευρώ, πιθανότατα από την έναρξη του χειμερινού προγράμματος τον Νοέμβριο φέτος», δήλωσε. «Και δεν ζητώ απολύτως καμία συγγνώμη για αυτό».

Ο Ο’Λίρι είπε επίσης ότι η εταιρεία θα αφαιρέσει το όριο στα μπόνους, που είναι αυτή τη στιγμή 80 ευρώ το μήνα, για να ενθαρρύνει το προσωπικό να σταματά όσο το δυνατόν περισσότερες μη συμμορφούμενες αποσκευές. «Πρέπει να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους. Θέλω οι υπάλληλοι χειρισμού εδάφους μας να εντοπίζουν όσους προσπαθούν να ξεγελάσουν το σύστημα».

Όλοι οι επιβάτες επιτρέπεται να φέρουν μία μικρή τσάντα δωρεάν, που χωρά κάτω από το κάθισμα, με μέγιστες διαστάσεις 40x30x20 εκ. Μια δεύτερη χειραποσκευή, συνήθως μια μικρή βαλίτσα με ρόδες, έως 55x40x20 εκ., μπορεί να μεταφερθεί στην καμπίνα με χρέωση, συνήθως χαμηλότερη από το ποσό που πληρώνεται για τη μεταφορά της αποσκευής στο χώρο αποσκευών.

Ο Ο’Λίρι δήλωσε ότι η ανησυχία για ποινικές χρεώσεις λόγω μικρών παραβάσεων είναι υπερβολική: «Πηγαίνω τακτικά και κάνω επιβιβάσεις στο Δουβλίνο, και δεν έχουμε πρόβλημα με τη μικρή τσάντα. Ωστόσο πρόσθεσε: «Ακόμα με εκπλήσσει ο αριθμός ανθρώπων με σακίδια που νομίζουν ότι θα περάσουν την πύλη χωρίς να το προσέξουμε. Το προσέχουμε. Και θα πληρώσετε για το σακίδιο. Δεν θα επιβιβαστείτε αν δεν χωράει».

Ο Ο’Λίρι σημείωσε ότι ο αριθμός των επιβατών που πληρώνουν χρεώσεις μειώνεται καθώς περισσότεροι φέρνουν συμμορφούμενες αποσκευές. «Δεν προσπαθούμε να παγιδεύσουμε κανέναν. Οι περισσότεροι, 99,9% των επιβατών μας, συμμορφώνονται με τους κανόνες. Ο αριθμός των ανθρώπων που πληρώνουν χρέωση για αποσκευή στην πύλη είναι λιγότερο από 0,1% των επιβατών μας, και αυτό εξακολουθεί να σημαίνει 200.000 επιβάτες το χρόνο».

«Έχουμε λοιπόν περισσότερη δουλειά να κάνουμε για να απαλλαγούμε από αυτές τις περιπτώσεις, αλλά ο αριθμός αυτών που πληρώνουν χρέωση στην πύλη είναι πολύ μικρός. Λαμβάνουν δυσανάλογη κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης, αλλά ειλικρινά δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα».

Σε δημοσιογράφους σε συνέντευξη Τύπου στο Λονδίνο είπε: «Συνεχίστε να το καλύπτετε γιατί θέλουμε όλοι να συμμορφώνονται με τους κανόνες. Αν συμμορφώνεστε με τους κανόνες, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. «Λειτουργούμε μια πολύ αποδοτική, πολύ οικονομική, πολύ χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία, και δεν πρόκειται να αφήσουμε κανέναν να μας σταθεί εμπόδιο».

googlenews
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!