Η Uber Technologies έκανε το επόμενο βήμα στην παρουσία της στην Αφρική, λανσάροντας το Uber Safari, μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει στους επισκέπτες να κλείσουν μέσω της εφαρμογής τους μια ξενάγηση στο Εθνικό Πάρκο του Ναϊρόμπι. Πρόκειται για το μοναδικό πάρκο άγριας φύσης στον κόσμο, καθώς φιλοξενεί άγρια ζώα μόλις λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο μιας πρωτεύουσας πόλης.
Η εταιρεία, που συμπληρώνει δέκα χρόνια δραστηριότητας στην Κένυα, στοχεύει να διεκδικήσει μερίδιο από μια βιομηχανία τουρισμού αξίας 4,3 δισ. δολαρίων. Το Uber Safari απευθύνεται κυρίως σε εγχώριους ταξιδιώτες, αλλά και σε επαγγελματίες επισκέπτες που περνούν σύντομα από το Ναϊρόμπι και αναζητούν μια γρήγορη εμπειρία σαφάρι. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ημερήσιες ή νυχτερινές εκδρομές διάρκειας τριών ωρών, με ξεναγούς που οδηγούν τους ταξιδιώτες σε περιοχές όπου μπορούν να δουν λιοντάρια, ρινόκερους, βουβάλια και λεοπαρδάλεις.
Η Uber τονίζει ότι το νέο εγχείρημα δεν περιορίζεται μόνο στην εμπειρία των επιβατών, αλλά δημιουργεί επίσης ευκαιρίες για τοπικούς συνεργάτες. Ανοίγοντας την πλατφόρμα σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και οδηγούς με εξειδίκευση στα σαφάρι, η εταιρεία φιλοδοξεί να ενισχύσει τα εισοδήματα όσων διαθέτουν ήδη οχήματα κατάλληλα για την περιήγηση στην άγρια φύση.
«Ανοίγοντας την πλατφόρμα σε τοπικούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και συνεργάτες στόλου, το Uber Safari δημιουργεί νέες ευκαιρίες για όσους διαθέτουν ήδη οχήματα και εμπειρία στην ξενάγηση σαφάρι», ανέφερε η Uber σε δήλωσή της.
Ο τουρισμός αποτελεί πυλώνα της οικονομίας της Κένυας, συνεισφέροντας πάνω από το 10% του ΑΕΠ και περίπου το 5,5% της απασχόλησης. Το 2023, η Uber εκτιμάται ότι προσέφερε 14,1 δισ. σελίνια (περίπου 109 εκατ. δολάρια) στην οικονομία της χώρας, εκ των οποίων το ένα πέμπτο προήλθε από δραστηριότητες που συνδέονται με τον τουριστικό κλάδο.
Με το Uber Safari, η εταιρεία επιχειρεί να αξιοποιήσει τη μοναδικότητα του Ναϊρόμπι, που προσφέρει ένα από τα πιο προσιτά και άμεσα σαφάρι στον κόσμο. Η στρατηγική αυτή αναδεικνύει τον τουρισμό ως βασικό άξονα ανάπτυξης της Uber στην Αφρική, σε μια αγορά που δείχνει διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για βιώσιμες, εύκολες και ψηφιακά προσβάσιμες εμπειρίες ταξιδιού.