Η εταιρεία Giorgio Armani SpA όρισε ένα μακροχρόνιο στέλεχός της, τον Τζουζέπε Μαρσότσι, ως νέο διευθύνοντα σύμβουλο (CEO), την ώρα που ο ιταλικός οίκος μόδας εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης, μετά τον θάνατο του ιδρυτή του.
Ο Μαρσότσι εργάζεται στην Aρμάνι εδώ και 23 χρόνια, ενώ από το 2019 κατείχε τις θέσεις του αναπληρωτή γενικού διευθυντή και του εμπορικού διευθυντή. Θα αναλάβει άμεσα τα καθήκοντά του ως CEO.
Το διοικητικό συμβούλιο επέλεξε τον 61χρονο Μαρσότσι σε μια προσπάθεια διατήρησης της συνέχειας, μετά τον θάνατο του Τζόρτζιο Αρμάνι σε ηλικία 91 ετών, στις αρχές Σεπτεμβρίου. Ο Λέο Ντελ’ Όρκο, σύντροφος και στενός συνεργάτης του ιδρυτή, παραμένει πρόεδρος της εταιρείας.
Η Αρμάνι δήλωσε ότι τις επόμενες εβδομάδες θα ολοκληρωθούν οι υπόλοιποι διορισμοί στο ΔΣ. Η ανιψιά του Αρμάνι, Σιλβάνα Αρμάνι, η οποία ηγείται του σχεδιασμού γυναικείων συλλογών, θα διοριστεί αντιπρόεδρος.
Η αλλαγή ηγεσίας στον οίκο Armani γίνεται σε μια δύσκολη περίοδο για τα παγκόσμια brands πολυτελείας, καθώς οι καταναλωτές υψηλού εισοδήματος έχουν περιορίσει τις δαπάνες για πολυτελή ρούχα, τσάντες και ρολόγια. Οι πωλήσεις της Armani μειώθηκαν κατά 5% πέρυσι, φτάνοντας τα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ (2,7 δισ. δολάρια), εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας και μείωσης της ζήτησης στην Κίνα.
Η διαθήκη του Αρμάνι ορίζει ότι η εταιρεία με έδρα το Μιλάνο πρέπει να αναζητήσει στρατηγικό εταίρο που θα αποκτήσει αρχικά μερίδιο 15% εντός 18 μηνών, με δυνατότητα αύξησης έως και σχεδόν 70% μέσα σε πέντε χρόνια. Εναλλακτικά, η εταιρεία θα μπορούσε να εισαχθεί στο χρηματιστήριο.
Ο Μαρσότσι είχε προηγούμενη εμπειρία στη διαχείριση brands πολυτελείας και εργάστηκε για πέντε χρόνια στην Fila Sport.