Σε αύξηση του τζίρου της προσβλέπει η «ΑΒ Βασιλόπουλος» το 2025, με το restructuring που έχει σε υλοποίηση την τελευταία τριετία, ενώ υλοποιεί μέσα στη χρονιά επενδύσεις 60 εκατ. ευρώ και σχεδιάζει επενδυτικό πρόγραμμα αυτού του ύψους για το 2026, με τις εξαγορές μικρότερων περιφερειακών αλυσίδων να παραμένουν στις επιδιώξεις της λιανεμπορικής.
Εν τω μεταξύ, η γνωστή λιανεμπορική έχει να επιδείξει την ανανέωση των MEGA καταστημάτων της, ενώ μάλιστα από το ΑΒ ΜΕGA Θεσσαλονίκης, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» ξαφνιάζει ευχάριστα, εισάγοντας μια νέα υπηρεσία για την πελατεία της. Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» δίνει χώρο 75 τ.μ. , για τη δημιουργία κομμωτηρίου, στο οποίο ο franchisee της λιανεμπορικής αλυσίδας θα αναλαμβάνει και την περιποίηση των νυχιών των κυριών που «ψηφίζουν» ΑΒ.
H αλυσίδα, εκτός από το καλλωπισμό των καταστημάτων της, επιδιώκει και τον καλλωπισμό των χρηματο-οικονομικών της δεικτών, παρότι η στροφή περισσοτέρων σημείων σε franchise, συνεπάγεται μείωση τζίρου αλλά και ζημίες, σε πρώτο χρόνο.
«Για φέτος ο στόχος μας είναι να κλείσουμε θετικά στο τζίρο, να έχουμε ανάπτυξη και, να μην έχουμε απώλειες μεριδίων. Το πιο σημαντικό σε τούτη τη φάση είναι ο τζίρος. Βλέπουμε ότι τα 45 καταστήματα που φέτος, από εταιρικά γύρισαν σε franchise, έχουν ανάπτυξη οπότε μεσοπρόθεσμα, με αύξηση του τζίρου θα έχουμε και βελτιωμένα αποτελέσματα», τόνισε ο brand president, Νίκος Λαβίδας.
Όπως είπε ο επικεφαλής της «ΑΒ Βασιλόπουλος», η Εταιρεία προχώρησε σε ακόμη μία ανανέωση του μεγαλύτερου της καταστήματος στη Θεσσαλονίκη (3.000 τ.μ.), επενδύοντας 500.000 ευρώ, στο πλαίσιο του ετήσιου επενδυτικού προγράμματος των 60 εκατ., ανακοινώνοντας τη δημιουργία ενός ακόμη σούπερ μάρκετ στην Καλαμαριά, το 2026,αλλά και μία νέα συνεργασία , με την εταιρεία λευκών ειδών «Άνεμος», που τον επόμενο μήνα θα κυκλοφορήσει μία νέα σειρά προϊόντων που θα διατίθενται αποκλειστικά από το δίκτυο της «ΑΒ Βασιλόπουλος».

Κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Θεσσαλονίκη © PowerGame.gr
Το δίκτυο των ΑΒ Βασιλόπουλος στη Θεσσαλονίκη
«Το αποτύπωμά μας στο νομό Θεσσαλονίκης είναι μικρό, με 50 καταστήματα από τα οποία 30 είναι με franchise και 20 εταιρικά. Θα ανοίξουμε λοιπόν ένα ακόμη εταιρικό στην Καλαμαριά, σε 1.000 τ.μ. και κοιτάμε και για νέα καταστήματα με franchise», δήλωσε ο κ. Λαβίδας, σημειώνοντας ότι
Στο τέλος του 2025 η «ΑΒ Βασιλόπουλος» θα έχει 650 σούπερ μάρκετ, από τα οποία τα 230 θα είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα franchise.
To κομμωτήριο είναι ένας νεωτερισμός που ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη και πιθανότατα θα εφαρμοστεί και στο υπερκατάστημα της Ερυθραίας, με τη λιανεμπορική να δίνει πλέον έμφαση στα είδη σπιτιού, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της.
«Το ΑΒ ΜΕGA είναι το στολίδι της εταιρείας, στη Θεσσαλονίκη. Άνοιξε το 1999 και από πότε ως σήμερα, έχουν επενδυθεί σε ανανεώσεις, συνολικά περισσότερα 5 εκατ. ευρώ. Το ΑΒ MEGA της Θεσσαλονίκης, προσαρμόσθηκε στο νέο design των μεγάλων καταστημάτων που ξεκίνησε από το Μαρούσι».
Στο μέγα κατάστημα, εκτός από το κομμωτήριο, που θα ανοίξει από συνεργάτη τον επόμενο μήνα, δημιουργήθηκε το ‘Grab and Go για καφέ και take away snacks, αλλά και shushi bar. Στις αλλαγές συμπεριλήφθηκε η κατάργηση του ιδιαίτερου section της fromagerie με τα εκλεκτά τυριά γιατί δεν είχε την αναμενόμενη απήχηση, ενώ το τμήμα Armonia , αντικαταστάθηκε με τα Είδη Σπιτιού και, τα προϊόντα του εντάχθηκαν στις λοιπές κατηγορίες. Οι λοιπές αλλαγές, που έγιναν στη διάρκεια του καλοκαιριού, αφορούσαν αναδιάταξη των τμημάτων, για την ανετότερη κίνηση και εξυπηρέτηση των πελατών.
Ο κ. Λαβίδας, αναφερόμενος στο επενδυτικό των 60 εκατ. είπε ότι σε αυτό συμπεριλαμβάνονται ανοίγματα νέων καταστημάτων (σε Ρόδο και Ερμιόνη), ανακαινίσεις καταστημάτων, αλλαγές σε εξοπλισμό. Αυτή η ανανέωση, που αφορά ένα διαφορετικό εσωτερικό design, ξεκίνησε από το υπερμάρκετ του Αμαρουσίου και σταδιακά περνάει σε όλα τα μεγάλα καταστήματα. Μετά το MEGA της Θεσσαλονίκης θα ακολουθήσει το κατάστημα στο Ψυχικό και, ενδεχομένως κάποια μεγάλα καταστήματα στην Περιφέρεια.
Ο brand president της «ΑΒ Βασιλόπουλος», μίλησε και για την αγορά πέντε καταστημάτων της αλυσίδας Πτολεμαϊδα , τα οποία θα περάσουν σε franchisees από τη Βόρειο Ελλάδα, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης που έχει ξεκινήσει και υλοποιείται την τελευταία τριετία, με στόχο αύξηση τζίρου, βελτίωση αποτελεσμάτων και σταδιακή επιστροφή σε κερδοφορία.