ΕΛΤΑ: Αυτά είναι τα 204 καταστήματα που βάζουν λουκέτο, η λίστα

Η λίστα με τα καταστήματα ΕΛΤΑ που κλείνουν. Έντονες οι αντιδράσεις, στις τάξεις των εργαζομένων για τα λουκέτα, τι λέει ο ο CEO της εταιρείας

ΕΛΤΑ ©eurokinissi

Πάνω από 200 είναι τα υποκαταστήματα ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την  Ελλάδα, με τις αντιδράσεις, στις τάξεις των εργαζομένων, να είναι έντονες. Στο θέμα αναφέρθηκαν νωρίτερα ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρηγόρης Σκλήκας, μιλώντας στο ΕΡΤnews, αλλά και ο πρόεδρος σωματείου των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ , Γιάννης Οικονόμου.

Σύμφωνα με τον CEO των ΕΛΤΑ, Γρηγόρη Σκλήκα,  το επιστολικό έργο έχει μειωθεί κατά 90% την τελευταία δεκαετία, γεγονός που καθιστά μη βιώσιμη τη διατήρηση τόσων φυσικών καταστημάτων. Παράλληλα, τόνισε πως η διανομή και οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ δεν θα διακοπούν: «Το έργο των ταχυδρομείων δεν είναι συνυφασμένο με τη λειτουργία των καταστημάτων. Το γεγονός ότι κλείνει ένα κατάστημα δεν σημαίνει ότι σταματάει το ταχυδρομείο». Στο κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ είχε αναφερθεί και η η στήλη Κωδικός G, η οποία είχε γράψει πρόσφατα για την «αναπόφευκτη» λειτουργική αναδιάρθρωση που έρχεται στο πλαίσιο εξορθολογισμού του κόστους στην εταιρεία.

Η λίστα με τα καταστήματα ΕΛΤΑ που κλείνουν

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, τα καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν στην Αττική είναι τα εξής:

ΑΛΙΜΟΥ, ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2) (CARREFOUR), ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ, ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, ΒΟΥΛΑΣ, ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ, ΓΕΡΑΚΑ, ΔΑΦΝΗΣ, ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18), ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ, ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ, ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ, ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ, ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49), ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13), ΜΑΝΔΡΑΣ, ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54), ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14), ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ, ΝΙΚΑΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗΣ, ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ, ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ, ΧΟΛΑΡΓΟΥ.

Γενικά στη χώρα, τα καταστήματα που μπαίνει λουκέτο είναι τα παρακάτω:

  • ΑΓΙΑΣ
  • ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ.
  • ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11)
  • ΑΓΙΑΣΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
  • ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
  • ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
  • ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ
  • ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ
  • ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ
  • ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ
  • ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171)
  • ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
  • ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
  • ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ
  • ΑΛΙΜΟΥ
  • ΑΜΑΡΙΟΥ
  • ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2)(CARREFOUR)
  • ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
  • ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ
  • ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
  • ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
  • ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ
  • ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
  • ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
  • ΑΡΙΔΑΙΑΣ
  • ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
  • ΑΡΝΑΙΑΣ
  • ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ
  • ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
  • ΑΡΧΑΝΩΝ
  • ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
  • ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
  • ΑΣΤΡΟΥΣ
  • ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
  • ΑΦΑΝΤΟΥ
  • ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ)
  • ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
  • ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
  • ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ
  • ΒΙ.ΠΕ.Θ.
  • ΒΟΝΙΤΣΑΣ
  • ΒΟΥΛΑΣ
  • ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
  • ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ
  • ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
  • ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
  • ΓΑΒΑΛΟΥΣ
  • ΓΑΖΙΟΥ
  • ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
  • ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
  • ΓΑΥΡΙΟΥ
  • ΓΕΡΑΚΑ
  • ΓΚΟΥΡΑΣ
  • ΔΑΦΝΗΣ
  • ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
  • ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
  • ΔΕΛΦΩΝ
  • ΔΕΣΚΑΤΗΣ
  • ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ
  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣ.
  • ΔΙΣΤΟΜΟΥ
  • ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
  • ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
  • ΕΛΟΥΝΤΑΣ
  • ΕΡΕΣΟΥ
  • ΕΡΕΤΡΙΑΣ
  • ΕΥΛΑΛΟΥ
  • ΕΦΥΡΑΣ
  • ΖΑΓΟΡΑΣ
  • ΖΙΤΣΑΣ
  • ΘΕΡΜΟΥ
  • ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18)
  • ΘΟΥΡΙΑΣ
  • ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
  • ΙΑΛΥΣΟΥ
  • ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
  • ΙΕΡΙΣΣΟΥ
  • ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
  • ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2
  • ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  • Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
  • ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
  • ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
  • ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ
  • ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ
  • ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ
  • ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
  • ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
  • ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ
  • ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
  • ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
  • ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ
  • ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ
  • ΚΙΑΤΟΥ
  • ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ
  • ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
  • ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49)
  • ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ
  • ΚΡΗΝΙΔΩΝ
  • ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
  • ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13)
  • ΛΑΛΑ
  • ΛΕΒΙΔΙΟΥ
  • ΛΕΝΟΡΜΑΝ
  • ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
  • ΛΕΧΑΙΝΩΝ
  • ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
  • ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
  • ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ
  • ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
  • ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
  • ΛΟΥΡΟΥ
  • ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
  • ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ
  • ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
  • ΜΑΛΙΩΝ
  • ΜΑΝΔΡΑΣ
  • ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
  • ΜΑΡΑΘΩΝΑ
  • ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ
  • ΜΕΘΑΝΩΝ
  • ΜΕΛΙΓΑΛΑ
  • ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
  • ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ
  • ΜΕΤΣΟΒΟΥ
  • ΜΗΘΥΜΝΑΣ
  • ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54)
  • ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
  • ΜΟΥΔΡΟΥ
  • ΜΥΤΙΚΑ
  • ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ
  • ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14)
  • ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
  • ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
  • ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
  • ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
  • ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
  • ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
  • ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ
  • ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
  • ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
  • ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
  • ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
  • ΝΙΚΑΙΑΣ
  • ΝΙΚΗΤΗΣ
  • ΝΥΔΡΙΟΥ
  • ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ
  • ΟΙΑΣ
  • ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
  • ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
  • ΠΑΛΛΗΝΗΣ
  • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17)
  • ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
  • ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
  • ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ
  • ΠΑΤΡΑΣ 3
  • ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
  • ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
  • ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ
  • ΠΛΑΤΑΝΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
  • ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
  • ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
  • ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
  • ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ
  • ΠΥΛΑΙΑΣ
  • ΠΥΛΗΣ
  • ΡΑΧΩΝ
  • ΡΟΔΟΥ 2
  • ΣΕΡΒΙΩΝ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
  • ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
  • ΣΚΑΛΑΣ
  • ΣΚΥΔΡΑΣ
  • ΣΟΥΔΑΣ
  • ΣΟΥΦΛΙΟΥ
  • ΣΟΦΑΔΩΝ
  • ΣΟΦΙΚΟΥ
  • ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
  • ΣΤΥΛΙΔΑΣ
  • ΣΥΚΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  • ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ
  • ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
  • ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ)
  • ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ
  • ΤΥΡΝΑΒΟΥ
  • ΤΥΧΕΡΟΥ
  • ΦΙΛΙΑΤΩΝ
  • ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
  • ΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ)
  • ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ
  • ΦΥΤΕΙΩΝ
  • ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
  • ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ
  • ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ
  • ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.)
  • ΧΟΛΑΡΓΟΥ
  • ΨΑΧΝΩΝ

«Σχέδιο Αρμαγεδδώνας για τα ΕΛΤΑ»

Στο μεταξύ, έντονη είναι η αντίδραση των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ στο επικείμενο κλείσιμο 204 καταστημάτων που ανακοίνωσε και επίσημα, η διοίκηση του Οργανισμού. Σε χθεσινή ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ) κάνει λόγο για «Σχέδιο Αρμαγεδδώνας για τα ΕΛΤΑ», εκφράζοντας την πλήρη αντίθεσή της στη συρρίκνωση των ΕΛΤΑ, υπογραμμίζοντας – παράλληλα – ότι το ελληνικό δημόσιο οφείλει να αποζημιώσει τον Οργανισμό για την Καθολική Υπηρεσία και να δώσει αναπτυξιακή προοπτική.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, που μεταδίδει τοertnews, τα νέα πλάνα που προωθούνται δεν είναι καινούργια, αλλά αποτελούν επαναφορά, όσων είχαν παρουσιαστεί από το Υπερταμείο ήδη από το 2018, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ. Όπως σημειώνεται, η σημερινή επανεμφάνισή τους συνδέεται με την ταχύτητα υλοποίησης και την ένταση των αλλαγών, οι οποίες περιλαμβάνουν εκχώρηση έργου σε ιδιώτες και μετακινήσεις τακτικού προσωπικού.

Η ΠΟΣΤ επισημαίνει ότι η ραγδαία πτώση των εσόδων από το επιστολικό ταχυδρομείο και τα χρηματοοικονομικά προϊόντα, λόγω της ψηφιακής υποκατάστασης, δεν αρκεί για να δικαιολογήσει τις κινήσεις αυτές, κατηγορώντας τη Διοίκηση ότι αποφεύγει να απαντήσει για τις πραγματικές αιτίες. Η Ομοσπονδία αποδίδει τη σημερινή κατάσταση σε είκοσι χρόνια απουσίας ολοκληρωμένων πολιτικών για τα ΕΛΤΑ και σε διαχρονικές αστοχίες των διοικήσεων, αλλά και στη μόνιμα καθυστερημένη και ανεπαρκή αποζημίωση της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας.

Η ΠΟΣΤ δηλώνει ότι βρίσκεται στο πλευρό όλων των συναδέλφων, στηρίζοντας κάθε ταχυδρομικό που πλήττεται από τις σχεδιαζόμενες αλλαγές. Παράλληλα, η Ομοσπονδία καλεί τους εργαζόμενους να τηρούν τις υπηρεσιακές τους υποχρεώσεις και να καταγγέλλουν άμεσα κάθε περίπτωση καταπάτησης δικαιωμάτων τους.

Ταυτόχρονα, για τη «συρρίκνωση του δικτύου καταστημάτων των ΕΛΤΑ με αιφνιδιαστικές ενέργειες που πλήττουν τις τοπικές κοινωνίες», ζητάει απαντήσεις ο πρόεδρος και βουλευτές της Νέας Αριστεράς, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή και απευθύνουν στους συναρμόδιους υπουργούς. «Παρά τις κυβερνητικές δεσμεύσεις για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των υπηρεσιών των ΕΛΤΑ οι πολίτες -και ειδικά στην ελληνική περιφέρεια- βλέπουν συνεχή συρρίκνωση και στέρηση πολύτιμων υπηρεσιών που επιτείνουν ακόμα περισσότερο την ερημοποίηση της υπαίθρου.

Το ”λουκέτο” σε καταστήματα των ΕΛΤΑ στην ελληνική περιφέρεια σε συνδυασμό με το ”λουκέτο” σε καταστήματα των τραπεζών, την κατάργηση Ειρηνοδικείων, την κατάργηση καταστημάτων ΔΟΥ κ.λπ. αποψιλώνουν κωμοπόλεις και χωριά από βασικές υπηρεσίες επηρεάζοντας δυσανάλογα τις τοπικές οικονομίες…», αναφέρεται στην ερώτηση.

Επίσης, ο δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, όπως και άλλοι δήμοι, αντιδρά και διαφωνεί για το θέμα του τερματισμού λειτουργίας των καταστημάτων ΕΛΤΑ σε Λουτράκι και Αγίους Θεοδώρους

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του δήμου, ο δήμαρχος της περιοχής, έστειλεεπιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπερταμείο, τονίζοντας τις κοινωνικές, οικονομικές και τουριστικές συνέπειες της απόφασης, ζητώντας, άμεση κυβερνητική παρέμβαση. Η επιστολή, κοινοποιήθηκε στους βουλευτές της Ν.Δ στην Κορινθία, ενώ, ο δήμαρχος, επικοινώνησε και με τους βουλευτές της Κορινθίας που είναι στην κυβέρνηση, ζητώντας την άμεση στήριξή τους, για την ανατροπή της απόφασης. Επίσης, ο Γιώργος Γκιώνης, ο δήμαρχος Λουτρακίου, υπέγραψε και την απόφαση διαμαρτυρίας, όλων των δημάρχων της Πελοποννήσου, κατά την συνέλευση της ΠΕΔ Πελοποννήσου, στην Τρίπολη. Παράλληλα, ετοιμάζεται και ψήφισμα προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο. Η Δημοτική Αρχή, αναφέρει, ότι, η προσπάθεια διεκδίκησης θα συνεχιστεί, με κάθε διαθέσιμο, θεσμικό μέσο, ώστε να διασφαλιστεί η διατήρηση των ΕΛΤΑ και η στοιχειώδης παρουσία των τραπεζικών υπηρεσιών, σ΄ ένα δήμο, που συνδυάζει επιχειρηματικότητα, τουρισμό και βιομηχανική δράση.

Ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπήσχετικά με το κλείσιμο «άνω των 200 καταστημάτων ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα», κατέθεσε ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σάκης Αρναούτογλου. « Η εξέλιξη αυτή αφήνει ολόκληρες περιοχές – όπως ο Δήμος Ζαγορίου στην Ήπειρο με 43 χωριά ή οι Δήμοι Ιεράπετρας στην Κρήτη, Βορείων Τζουμέρκων, Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας – χωρίς πρόσβαση σε τοπικό ταχυδρομικό κατάστημα. Παρόμοια φαινόμενα καταγράφονται και σε άλλες περιφέρειες», τονίζει και προσθέτει: «Η συρρίκνωση του δικτύου εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την τήρηση της υποχρέωσης καθολικής υπηρεσίας, η οποία αποτελεί θεμελιώδη αρχή της ευρωπαϊκής ταχυδρομικής πολιτικής και προϋποθέτει ίση πρόσβαση όλων των πολιτών, ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας, σε βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες. Ιδίως για ηλικιωμένους και ευάλωτες ομάδες της υπαίθρου, η απομάκρυνση των σημείων εξυπηρέτησης συνεπάγεται αποκλεισμό από βασικές συναλλαγές, οικονομικές υπηρεσίες και κοινωνική επικοινωνία».

Ερώτηση στην Κομισιόν για το κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ

Ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ ρωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «πώς διασφαλίζει ότι η Ελλάδα τηρεί τις υποχρεώσεις παροχής της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, ιδίως σε απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές, ενόψει των εκτεταμένων κλεισιμάτων καταστημάτων ΕΛΤΑ; Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει ώστε να αποτραπεί ο κοινωνικός και γεωγραφικός αποκλεισμός πολιτών λόγω της έλλειψης πρόσβασης σε βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες; Υπάρχει ευρωπαϊκή στρατηγική ή χρηματοδοτικά εργαλεία που μπορούν να στηρίξουν τη διατήρηση ή και τον εκσυγχρονισμό της παρουσίας του παρόχου καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας σε περιοχές με χαμηλή πληθυσμιακή πυκνότητα;».