Η New York Times Co. στον χώρο των ΜΜΕ ανακοίνωσε αποτελέσματα τρίτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, καθώς η στρατηγική της εταιρείας να συνδυάζει ειδησεογραφικό περιεχόμενο με παιχνίδια, συνταγές και podcast συνεχίζει να προσελκύει νέους συνδρομητές.
Τα κέρδη ανήλθαν σε 59 σεντς ανά μετοχή, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις της Wall Street για 55 σεντς. Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 700,8 εκατομμύρια δολάρια, επίσης πάνω από τις εκτιμήσεις των 691,5 εκατ. δολαρίων.
New York Times: Ρεκόρ συνδρομητών σε περιβάλλον πίεσης
Σε μια περίοδο αναταράξεων για τα μέσα ενημέρωσης, τα οποία αντιμετωπίζουν αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις Big Tech και επιθέσεις από την κυβέρνηση Τραμπ, η Times κατάφερε να προσθέσει 460.000 νέους ψηφιακούς συνδρομητές, υπερδιπλασιάζοντας τον ρυθμό αύξησης του προηγούμενου τριμήνου (230.000).
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση ψηφιακών συνδρομών από το τέταρτο τρίμηνο του 2020. Συνολικά, η εταιρεία αριθμεί πλέον 12,3 εκατομμύρια συνδρομητές (έντυπους και ψηφιακούς), ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για 12,2 εκατ.
Η μετοχή της Times σημείωσε άνοδο 2,4% στα 59,13 δολάρια στη Νέα Υόρκη.
Επένδυση New York Times στην καινοτομία και στην τεχνητή νοημοσύνη
«Ακόμα και σε ένα περιβάλλον όπου οι κινήσεις των μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών μειώνουν τη διαδικτυακή επισκεψιμότητα των εκδοτών, βλέπουμε ισχυρή και διαρκή ζήτηση για το περιεχόμενό μας», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Meredith Kopit Levien.
Η Levien πρόσθεσε ότι η εταιρεία επενδύει ενεργά στην επέκταση του οπτικοακουστικού περιεχομένου και στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, την προσωποποίηση της εμπειρίας των χρηστών και την αυτόματη αφήγηση άρθρων σε ηχητική μορφή.
Η στρατηγική της δέσμης προϊόντων
Το τελευταίο διάστημα, η Times δοκιμάζει νέους τρόπους συσκευασίας των ψηφιακών συνδρομών. Τον Σεπτέμβριο, παρουσίασε μια νέα οικογενειακή συνδρομή που επιτρέπει σε έως και τέσσερα άτομα να διαμορφώνουν ξεχωριστούς λογαριασμούς κάτω από το ίδιο πρόγραμμα.
Οι πελάτες που αγοράζουν πολλαπλά προϊόντα ή πακέτα συνδρομών αποτελούν πλέον το 51% της συνολικής βάσης χρηστών, έναντι 46% πέρυσι. Τα διαφημιστικά έσοδα έφθασαν τα 132,3 εκατ. δολάρια, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για 123,3 εκατ.
Η κρίση των ανταγωνιστών – Οι προοπτικές
Η επιτυχία της New York Times έρχεται σε μια περίοδο αναταραχής στην Washington Post, όπου ο ιδιοκτήτης Τζεφ Μπέζος έχει εφαρμόσει σειρά αλλαγών που προκάλεσαν αντιδράσεις. Μετά την ανακοίνωση ότι η εφημερίδα δεν θα υποστηρίζει πλέον προεδρικούς υποψηφίους, έως και 200.000 συνδρομητές (περίπου 8% του συνόλου) ακύρωσαν τη συνδρομή τους, σύμφωνα με το NPR.
Η Times προβλέπει αύξηση 8%–10% των εσόδων από συνδρομές στο τέταρτο τρίμηνο. Σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence, η εταιρεία είναι «σε τροχιά να επιτύχει τους μακροπρόθεσμους στόχους της για 15 εκατομμύρια συνδρομητές και 9%–12% ετήσια προσαρμοσμένη αύξηση κερδών έως το 2027».