Γ.Δ.
1451.34 +1,13%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
-0,53%
7.48
CNLCAP
+2,53%
8.1
DIMAND
-0,31%
9.58
OPTIMA
+2,72%
10.56
TITC
+0,89%
28.35
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,05%
1.49
ΑΒΕ
+3,21%
0.482
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
+1,60%
0.955
ΑΛΜΥ
-1,43%
2.76
ΑΛΦΑ
+0,31%
1.636
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.26
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,74%
8.12
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,62%
5.64
ΒΙΟΚΑ
-1,87%
2.62
ΒΙΟΣΚ
-1,59%
1.24
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-2,11%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,23%
16.46
ΔΑΑ
-0,33%
8.39
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,24%
11.44
ΔΟΜΙΚ
+0,11%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,15%
0.345
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+0,68%
29.66
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.56
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
-0,35%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,85%
8.335
ΕΛΣΤΡ
-2,03%
2.41
ΕΛΤΟΝ
-4,12%
1.768
ΕΛΧΑ
+1,16%
1.926
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,44%
1.26
ΕΤΕ
+1,22%
7.652
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.2
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,21%
2.014
ΕΧΑΕ
+0,39%
5.11
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+7,40%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-0,91%
4.92
ΙΝΛΙΦ
+1,25%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,07%
1.138
ΙΝΤΕΚ
+1,61%
6.3
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
4.3
ΙΝΤΕΤ
+5,93%
1.34
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
3.51
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.585
ΚΟΡΔΕ
+5,88%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+4,53%
1.432
ΚΟΥΕΣ
+6,88%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+4,29%
1.46
ΛΑΒΙ
+4,10%
0.864
ΛΑΜΔΑ
+0,88%
6.88
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-8,57%
0.32
ΛΕΒΠ
+3,57%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+4,15%
2.76
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-2,27%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+4,88%
3.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,38%
4.08
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,45%
26.72
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,01%
3.01
ΜΟΥΖΚ
-0,68%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,42%
28.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,69%
37.98
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-2,36%
0.29
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-7,88%
0.304
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,44%
22.4
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+0,35%
2.88
ΟΠΑΠ
+1,35%
16.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,79%
0.89
ΟΤΕ
+0,28%
14.26
ΟΤΟΕΛ
+0,16%
12.72
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,25%
3.97
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+1,38%
4.05
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,12%
4.51
ΡΕΒΟΙΛ
+2,21%
1.62
ΣΑΡ
+1,38%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.378
ΣΙΔΜΑ
+1,52%
2.01
ΣΠΕΙΣ
-3,27%
7.68
ΣΠΙ
-1,11%
0.712
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,77%
18.24
ΤΖΚΑ
-2,41%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.706
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,09%
0.37
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
-0,85%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Green Cola: Αύξηση τζίρου 13% και επέκταση στις ΗΠΑ

Σημαντική αύξηση σημείωσε το 2020, η Green Cola Hellas στον καθαρό κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 15,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 13% σε σχέση με το 2019 που ο αντίστοιχος κύκλος εργασιών είχε ανέλθει στα 13,4 εκατ. ευρώ.

Βασικές παράμετροι για την ενίσχυση των πωλήσεων της εταιρείας, ήταν η διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio, με την είσοδο στην αγορά των Green Mocktails σε 4 γεύσεις, Mojito, Μαστίχα, Pink Grapefruit και Ρόδι, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των Green Flavors, τα οποία 2 χρόνια μετά από το επίσημο λανσάρισμά τους, συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η εταιρεία αναμένει οι πωλήσεις της, για το σύνολο της χρονιάς του 2021, να «τρέξουν» εκ νέου με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, βασιζόμενη σε ένα πολύ καλό πρώτο οκτάμηνο πωλήσεων που έκλεισε στο +15% σε σχέση με το αντίστοιχο της περυσινής χρονιάς, παρουσιάζοντας πολύ καλές επιδόσεις τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και σε εξαγωγές σε χώρες που δεν διαθέτει ακόμη τοπική παραγωγή.

Ενισχυμένη παρουσία στην Αμερικανική αγορά

Στον δεύτερο πυλώνα ανάπτυξής της, αυτόν της επέκτασής της σε αγορές του εξωτερικού, η Green Cola ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στην αμερικάνικη αγορά, όπου διαθέτει και τοπική παραγωγή σε εγκαταστάσεις συνεργάτη της έξω από την Βοστώνη. Έχοντας ήδη από το 2020, παρουσία σε 3 μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα την Wholefoods, την Market Basket και την HEB και σε 9 πολιτείες όπως: τη Νέα Υόρκη, το Νιού Τζέρσεϊ, την Μασαχουσέτη, το Κονέκτικατ, το Τέξας , το Νιού Χαμσάιρ, το Βερμόντ, το Μέιν και το Ρόουντ ‘Αιλαντ, η Green Cola τοποθετήθηκε μέσα στο 2021 σε άλλα τρία σημαντικά δίκτυα, την Stop & Shop του ομίλου Ahold, την Meijer, αλλά και την United του ομίλου Albertson’s, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας την διανομή της στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη 6 μεσο-δυτικές πολιτείες των Η.Π.Α, όπως στο Μίσιγκαν, το Ιλινόι, την Ιντιάνα, το Κεντάκυ, το Οχάιο και το Γουισκόνσιν. Παράλληλα, επέκτεινε την παρουσία της στο online κανάλι πωλήσεων ώστε μετά την AMAZON είναι πλέον διαθέσιμη παναμερικανικά και μέσω της WΑLMART MARKETPLACE, του μεγαλύτερου παγκόσμιου retailer.

Αύξηση πωλήσεων στις Βαλκανικές χώρες και τη Μέση Ανατολή 

H Green Cola παράλληλα με την εδραίωση και διεύρυνσή της στην αμερικανική αγορά, συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο ανάπτυξής της και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων στις Βαλκανικές χώρες και τη Μέση Ανατολή, για τις οποίες η παραγωγή πραγματοποιείται από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ορεστιάδα.

«Η ανάπτυξη της εταιρείας εδράζεται σε δύο βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις: τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων που υπογράφουν την προσήλωση της GREEN COLA HELLAS στην ανάδειξη της πιο ‘υγιεινής πλευράς των αναψυκτικών’, η οποία αποτελεί την νέα παγκόσμια τάση κατανάλωσης, με την παράλληλη ενδυνάμωση της παρουσίας μας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπου υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης και μεγάλες ευκαιρίες. Εκεί εστιάζουμε και βάζουμε ήδη τις βάσεις για την ανάπτυξή μας και για το 2022», σημείωσε ο Γιάννης Χήτος, Πρόεδρος ΔΣ της Green Cola.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!