Γ.Δ.
1453.44 -0,11%
ACAG
-1,06%
6.53
CENER
+1,59%
7.69
CNLCAP
-4,24%
7.9
DIMAND
-1,47%
9.4
OPTIMA
-0,37%
10.64
TITC
+1,91%
29.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,13%
1.5
ΑΒΕ
+2,12%
0.481
ΑΔΜΗΕ
-1,13%
2.195
ΑΚΡΙΤ
+2,70%
0.95
ΑΛΜΥ
+2,50%
2.87
ΑΛΦΑ
-1,49%
1.6235
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
+1,65%
12.34
ΑΣΚΟ
+2,31%
2.66
ΑΣΤΑΚ
-2,41%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+6,25%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,41%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-1,56%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.66
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,39%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,72%
4.58
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.685
ΕΕΕ
+0,80%
30.18
ΕΚΤΕΡ
-0,77%
4.515
ΕΛΒΕ
+1,21%
5
ΕΛΙΝ
+2,47%
2.49
ΕΛΛ
+0,35%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.585
ΕΛΠΕ
-1,25%
8.27
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
+0,79%
1.794
ΕΛΧΑ
+0,93%
1.946
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,54%
1.315
ΕΤΕ
-1,06%
7.618
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,89%
2.002
ΕΧΑΕ
-0,58%
5.15
ΙΑΤΡ
+2,48%
1.655
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-4,36%
1.645
ΙΝΚΑΤ
+1,78%
5.14
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5
ΙΝΛΟΤ
+1,94%
1.156
ΙΝΤΕΚ
+1,43%
6.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
-1,89%
1.295
ΙΝΤΚΑ
+4,80%
3.71
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
344
ΚΕΚΡ
-0,95%
1.565
ΚΕΠΕΝ
+1,00%
2.02
ΚΛΜ
+1,26%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+2,90%
0.568
ΚΟΥΑΛ
-1,55%
1.394
ΚΟΥΕΣ
-1,33%
5.92
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,83%
10.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,44%
1.365
ΛΑΒΙ
-0,23%
0.858
ΛΑΜΔΑ
-0,86%
6.91
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-8,85%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+3,52%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,99%
4.1
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.99
ΜΕΡΚΟ
-1,30%
45.6
ΜΙΓ
+0,49%
4.09
ΜΙΝ
+0,79%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,88%
27.12
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
-0,17%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,84%
28.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,60%
3.31
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,11%
37.96
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-14,71%
0.29
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
-0,61%
24.6
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
-3,17%
15.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.896
ΟΤΕ
+0,35%
14.39
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.76
ΠΑΙΡ
-3,28%
1.18
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-1,26%
3.93
ΠΕΤΡΟ
-0,46%
8.58
ΠΛΑΘ
-1,10%
4.045
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.15
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,11%
4.595
ΡΕΒΟΙΛ
+1,26%
1.61
ΣΑΡ
+1,02%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+1,06%
0.383
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,28%
7.74
ΣΠΙ
+2,25%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,77%
18.37
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,81%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-2,43%
0.362
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.085
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Η Alitalia παραδίδει τη σκυτάλη στην Ita – Η απογοήτευση των εργαζομένων

Η Αlitalia θα πετάξει σήμερα το βράδυ για τελευταία φορά, μετά από αμέτρητες αεροπορικές συνδέσεις, οι οποίες είχαν αρχίσει το μακρινό 1947.

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της χώρας: ήταν ο επίσημος αερομεταφορέας των Ολυμπιακών Αγώνων της Ρώμης το 1960, ενώ τρεις δεκαετίες αργότερα τις στολές του προσωπικού κλήθηκε να σχεδιάσει ο Τζόρτζιο Αρμάνι.

Τον περασμένο αιώνα, η Alitalia ήταν η δωδέκατη αεροπορική εταιρία στον κόσμο. Από το τέλος των χρόνων του 1990 όμως άρχισαν τα προβλήματα, με τεράστια λάθη στις στρατηγικές επιλογές, όπως και την όλο και μεγαλύτερη ανάπτυξη των εταιριών χαμηλού κόστους.

Η Ita καλείται τώρα να καλύψει το μεγάλο αυτό κενό . Πρόκειται, πάντως, για δυο εντελώς αυτόνομες εταιρίες και, προς το παρόν, αποφασίσθηκε ότι η «νεογέννητη» Ita δεν πρέπει να ξεπεράσει τους 2.800 εργαζόμενους.

Τα αεροσκάφη της -όπως γράφει ο Τύπος- θα μπορέσουν πιθανόν να διατηρήσουν το σήμα του αερομεταφορέα που «συνταξιοδοτείται» σήμερα το βράδυ.

Τα συνδικάτα των εργαζομένων, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στους ξένους ανταποκριτές στην Ιταλία, εξέφρασαν την έντονη αντίθεση και απογοήτευσή τους.

Διαμαρτύρονται για το ότι στο εξής δεν θα εφαρμόζονται οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και για την απόφαση να μην επαναπροσληφθούν και να μπουν σε ταμεία ανεργίας 6.800 εργαζόμενοι.

«Δεν είναι αλήθεια ότι ήμασταν υπεράριθμοι. Ο πραγματικός στόχος είναι να χάσει η Ιταλία όλες τις σημαντικές αεροπορικές συνδέσεις, στην Ευρώπη και όχι μόνον», υπογραμμίζουν τα συνδικάτα.

Η ιταλική κυβέρνηση, όμως, υπενθυμίζει ότι η δημιουργία της Ita είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ότι στο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξή της προβλέπεται διπλασιασμός των αεροσκαφών μέχρι το 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!