Γ.Δ.
1272.42 -0,07%
ACAG
+0,81%
6.25
CENER
+0,43%
6.99
CNLCAP
-4,61%
7.25
DIMAND
+0,45%
11.1
OPTIMA
-0,13%
7.69
TITC
-0,40%
19.74
ΑΑΑΚ
0,00%
7.45
ΑΒΑΞ
-0,64%
1.564
ΑΒΕ
+2,69%
0.534
ΑΔΜΗΕ
-1,10%
2.255
ΑΚΡΙΤ
-5,23%
1.45
ΑΛΜΥ
+1,79%
2.85
ΑΛΦΑ
-1,13%
1.491
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.5
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,51%
11.74
ΑΣΚΟ
-0,84%
2.36
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.36
ΑΤΕΚ
-9,09%
0.3
ΑΤΡΑΣΤ
-0,78%
6.4
ΑΤΤ
+0,19%
10.66
ΑΤΤΙΚΑ
-9,92%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,56%
5.35
ΒΙΟΚΑ
+1,76%
2.89
ΒΙΟΣΚ
-3,67%
1.18
ΒΙΟΤ
0,00%
0.224
ΒΙΣ
0,00%
0.29
ΒΟΣΥΣ
-1,65%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-5,33%
1.865
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,60%
13.16
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-0,74%
10.77
ΔΟΜΙΚ
-3,90%
3.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
-1,75%
1.12
ΕΕΕ
+1,18%
26.55
ΕΚΤΕΡ
+0,75%
4.04
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
-4,66%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+4,07%
2.3
ΕΛΠΕ
-5,71%
7.26
ΕΛΣΤΡ
-2,32%
2.95
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
2.21
ΕΛΧΑ
+0,64%
1.894
ΕΝΤΕΡ
+0,30%
6.58
ΕΠΙΛΚ
+9,73%
0.124
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.52
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.07
ΕΤΕ
-0,33%
5.98
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.26
ΕΥΔΑΠ
-0,48%
6.19
ΕΥΡΩΒ
-0,37%
1.599
ΕΧΑΕ
-0,56%
5.31
ΙΑΤΡ
+1,08%
1.87
ΙΚΤΙΝ
+0,21%
0.48
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.44
ΙΝΚΑΤ
-0,66%
3.775
ΙΝΛΙΦ
-1,97%
4.48
ΙΝΛΟΤ
+1,94%
1.05
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.13
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+2,92%
1.41
ΙΝΤΚΑ
+0,33%
3.07
ΚΑΜΠ
+2,54%
2.42
ΚΑΡΕΛ
+1,94%
316
ΚΕΚΡ
+2,22%
1.845
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+1,36%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-2,69%
0.652
ΚΟΥΑΛ
+1,69%
0.6
ΚΟΥΕΣ
-2,44%
5.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.4
ΚΤΗΛΑ
+1,66%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,41%
1.05
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.758
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
+5,77%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.42
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-1,35%
2.93
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+1,44%
3.53
ΜΕΡΚΟ
-2,15%
45.6
ΜΙΓ
+0,78%
5.16
ΜΙΝ
+0,81%
0.496
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,99%
24.44
ΜΟΝΤΑ
+1,04%
1.94
ΜΟΤΟ
+0,65%
3.12
ΜΟΥΖΚ
+9,85%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+1,60%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
-0,78%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,33%
35.98
ΝΑΚΑΣ
+1,75%
3.48
ΝΑΥΠ
+4,90%
1.07
ΞΥΛΚ
-0,50%
0.398
ΞΥΛΠ
+5,88%
0.36
ΟΛΘ
-0,43%
23.1
ΟΛΠ
-2,96%
22.95
ΟΛΥΜΠ
-1,11%
2.68
ΟΠΑΠ
+1,37%
14.77
ΟΤΕ
+0,45%
13.33
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.56
ΠΑΙΡ
+2,46%
1.25
ΠΑΠ
+0,45%
2.25
ΠΕΙΡ
-0,64%
3.096
ΠΕΤΡΟ
+1,60%
8.88
ΠΛΑΘ
-0,36%
4.185
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-9,74%
0.352
ΠΡΕΜΙΑ
-0,83%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,72%
7.55
ΠΡΟΦ
-0,69%
4.32
ΡΕΒΟΙΛ
-2,89%
1.85
ΣΑΡ
+2,22%
7.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0295
ΣΕΝΤΡ
+1,83%
0.39
ΣΙΔΜΑ
-0,42%
2.38
ΣΠΕΙΣ
+3,61%
7.46
ΣΠΙ
+0,32%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-0,32%
15.55
ΤΖΚΑ
0,00%
1.94
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,73%
1.8042
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-4,05%
0.379
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.07
ΦΡΛΚ
-0,49%
4.08
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+8,53%
0.7

Westnet: Χρυσό βραβείο για την καμπάνια της AUX

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το Δελτίο Τύπου της Westnet αναφέρει:

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας προϊόντων τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποίησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.

Η Westnet βραβεύτηκε στην κατηγορία «Strategic Communications – Marketing/Promotion Campaign – Product Launch» για την πρωτότυπη καμπάνια «Out-of-the-bAUX», η οποία περιελάμβανε στοχευμένες ενέργειες – ραδιοφωνικά σποτ, outdoor διαφήμιση σε λεωφορεία και μετρό, προϊοντικές καταχωρήσεις – για την τοποθέτηση του brand AUX στην Ελληνική αγορά. Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του στους καταναλωτές και την καθιέρωσή του ως μία αξιόπιστη λύση στο χώρο του κλιματισμού, η καμπάνια βασίστηκε σε μια σειρά έξυπνων λογοπαίγνιων, εκπαιδεύοντας το κοινό σχετικά με τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που κάνουν την AUX μια ελκυστική πρόταση.

Αναφορικά με τη διάκριση, ο κ. Ηλίας Ρίζος, Commercial Manager Home Comfort, δήλωσε: «Μέσω της συνεργασίας της με τον κορυφαίο όμιλο AUX, η Westnet αναπτύσσεται πλέον δυναμικά και στην κατηγορία του κλιματισμού. Αποτελώντας τον αποκλειστικό διανομέα της AUX στην Ελλάδα, φέρνουμε στην αγορά προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαίου σχεδιασμού και υψηλών επιδόσεων. Η επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί μια δυναμική είσοδο σε μια κατηγορία που η Westnet θα συνεχίσει να επενδύει στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού».

Τα MarCom Awards αποτελούν ένα διεθνή θεσμό βραβείων που επιβραβεύει την αριστεία στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια και τη δημιουργικότητα των επαγγελματιών του κλάδου. Από την ίδρυσή τους το 2004, τα MarCom έχουν εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες διοργανώσεις στον κόσμο, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο περισσότερες από 6.500 υποψηφιότητες από δεκάδες χώρες.

Η διαχείρισή τους γίνεται από την Ένωση Επαγγελματιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Association of Marketing and Communication Professionals – AMCP), ένα διεθνή οργανισμό που ιδρύθηκε το 1995 και ο οποίος αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες των κλάδων μάρκετινγκ, επικοινωνίας, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων.

Η καμπάνια της Westnet υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία TRABAHO, ενώ προβλήθηκε από την Interbus, εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο της outdoor διαφήμισης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!