Γ.Δ.
1367.07 -1,70%
ACAG
-0,94%
6.3
CENER
-2,70%
6.85
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
-0,20%
9.84
OPTIMA
-0,51%
9.76
TITC
-1,13%
26.2
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-2,86%
1.358
ΑΒΕ
+0,40%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-1,86%
2.11
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
-1,75%
2.525
ΑΛΦΑ
-3,02%
1.5275
ΑΝΔΡΟ
-1,15%
6.88
ΑΡΑΙΓ
-2,62%
11.52
ΑΣΚΟ
-1,55%
2.54
ΑΣΤΑΚ
+0,81%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,55%
7.36
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-2,22%
2.2
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,87%
5.08
ΒΙΟΚΑ
-3,45%
2.8
ΒΙΟΣΚ
-4,78%
1.095
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-3,65%
1.585
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-3,90%
15.76
ΔΑΑ
+0,02%
8.182
ΔΑΙΟΣ
-2,23%
3.5
ΔΕΗ
-2,21%
11.07
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,02%
0.34
ΕΒΡΟΦ
-2,68%
1.455
ΕΕΕ
-1,13%
27.96
ΕΚΤΕΡ
-0,91%
3.81
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-1,69%
2.33
ΕΛΛ
-0,33%
14.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,80%
2.51
ΕΛΠΕ
-1,64%
8.095
ΕΛΣΤΡ
-2,50%
2.34
ΕΛΤΟΝ
-3,20%
1.816
ΕΛΧΑ
-0,88%
1.794
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,09%
9.25
ΕΣΥΜΒ
-1,24%
1.195
ΕΤΕ
-1,72%
7.086
ΕΥΑΠΣ
+0,61%
3.3
ΕΥΔΑΠ
-1,61%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-1,04%
1.81
ΕΧΑΕ
-1,30%
4.935
ΙΑΤΡ
-0,60%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,45%
0.444
ΙΛΥΔΑ
-3,90%
1.48
ΙΝΚΑΤ
-2,50%
4.885
ΙΝΛΙΦ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-1,15%
1.032
ΙΝΤΕΚ
-3,99%
6.01
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,45%
4.44
ΙΝΤΕΤ
-4,40%
1.195
ΙΝΤΚΑ
-1,06%
3.275
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
-4,02%
334
ΚΕΚΡ
+2,68%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.515
ΚΟΡΔΕ
-3,32%
0.524
ΚΟΥΑΛ
-2,50%
1.25
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-3,97%
1.33
ΛΑΒΙ
-3,90%
0.788
ΛΑΜΔΑ
-2,17%
6.31
ΛΑΜΨΑ
-2,44%
32
ΛΑΝΑΚ
-6,60%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.32
ΛΕΒΠ
+2,22%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,87%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.11
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.77
ΜΕΝΤΙ
-0,68%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-1,05%
3.77
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,07%
25.98
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.91
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-2,10%
26.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,73%
35.28
ΝΑΚΑΣ
-2,19%
2.68
ΝΑΥΠ
-0,60%
0.992
ΞΥΛΚ
0,00%
0.284
ΞΥΛΚΔ
-25,00%
0.0012
ΞΥΛΠ
-1,90%
0.31
ΞΥΛΠΔ
-77,27%
0.0025
ΟΛΘ
-1,35%
22
ΟΛΠ
-1,83%
24.15
ΟΛΥΜΠ
-3,09%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,46%
0.869
ΟΤΕ
-1,33%
14.07
ΟΤΟΕΛ
-1,22%
13
ΠΑΙΡ
+0,88%
1.15
ΠΑΠ
-1,92%
2.56
ΠΕΙΡ
-1,32%
3.744
ΠΕΤΡΟ
-5,56%
8.5
ΠΛΑΘ
-0,90%
3.84
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-3,06%
3.955
ΡΕΒΟΙΛ
-1,56%
1.58
ΣΑΡ
-1,23%
11.26
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,07%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
2
ΣΠΕΙΣ
+1,37%
7.38
ΣΠΙ
-6,88%
0.704
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-2,86%
17.65
ΤΖΚΑ
-3,29%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,19%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-5,91%
0.35
ΦΛΕΞΟ
-1,28%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-3,45%
0.28
ΦΡΛΚ
-2,91%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Westnet: Χρυσό βραβείο για την καμπάνια της AUX

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το Δελτίο Τύπου της Westnet αναφέρει:

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας προϊόντων τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποίησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.

Η Westnet βραβεύτηκε στην κατηγορία «Strategic Communications – Marketing/Promotion Campaign – Product Launch» για την πρωτότυπη καμπάνια «Out-of-the-bAUX», η οποία περιελάμβανε στοχευμένες ενέργειες – ραδιοφωνικά σποτ, outdoor διαφήμιση σε λεωφορεία και μετρό, προϊοντικές καταχωρήσεις – για την τοποθέτηση του brand AUX στην Ελληνική αγορά. Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του στους καταναλωτές και την καθιέρωσή του ως μία αξιόπιστη λύση στο χώρο του κλιματισμού, η καμπάνια βασίστηκε σε μια σειρά έξυπνων λογοπαίγνιων, εκπαιδεύοντας το κοινό σχετικά με τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που κάνουν την AUX μια ελκυστική πρόταση.

Αναφορικά με τη διάκριση, ο κ. Ηλίας Ρίζος, Commercial Manager Home Comfort, δήλωσε: «Μέσω της συνεργασίας της με τον κορυφαίο όμιλο AUX, η Westnet αναπτύσσεται πλέον δυναμικά και στην κατηγορία του κλιματισμού. Αποτελώντας τον αποκλειστικό διανομέα της AUX στην Ελλάδα, φέρνουμε στην αγορά προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαίου σχεδιασμού και υψηλών επιδόσεων. Η επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί μια δυναμική είσοδο σε μια κατηγορία που η Westnet θα συνεχίσει να επενδύει στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού».

Τα MarCom Awards αποτελούν ένα διεθνή θεσμό βραβείων που επιβραβεύει την αριστεία στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια και τη δημιουργικότητα των επαγγελματιών του κλάδου. Από την ίδρυσή τους το 2004, τα MarCom έχουν εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες διοργανώσεις στον κόσμο, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο περισσότερες από 6.500 υποψηφιότητες από δεκάδες χώρες.

Η διαχείρισή τους γίνεται από την Ένωση Επαγγελματιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Association of Marketing and Communication Professionals – AMCP), ένα διεθνή οργανισμό που ιδρύθηκε το 1995 και ο οποίος αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες των κλάδων μάρκετινγκ, επικοινωνίας, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων.

Η καμπάνια της Westnet υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία TRABAHO, ενώ προβλήθηκε από την Interbus, εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο της outdoor διαφήμισης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!