Γ.Δ.
1435.73 +1,08%
ACAG
+0,63%
6.44
CENER
+0,27%
7.43
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
-0,62%
9.69
OPTIMA
+0,77%
10.44
TITC
+3,51%
28.05
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
-0,27%
1.488
ΑΒΕ
-3,87%
0.472
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.885
ΑΛΜΥ
+1,89%
2.7
ΑΛΦΑ
+2,64%
1.651
ΑΝΔΡΟ
+2,37%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+0,65%
12.37
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,33%
7.6
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
-0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+0,43%
2.35
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,79%
5.7
ΒΙΟΚΑ
+1,50%
2.71
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.215
ΒΙΟΤ
-8,03%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
+0,81%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-0,89%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,24%
16.34
ΔΑΑ
+1,05%
8.438
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,34%
11.37
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,43%
0.355
ΕΒΡΟΦ
+1,20%
1.69
ΕΕΕ
+0,96%
29.3
ΕΚΤΕΡ
-0,82%
4.25
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.86
ΕΛΙΝ
-2,44%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,21%
8.365
ΕΛΣΤΡ
+1,22%
2.49
ΕΛΤΟΝ
-0,85%
1.864
ΕΛΧΑ
-0,20%
1.954
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+2,22%
9.69
ΕΣΥΜΒ
-0,81%
1.225
ΕΤΕ
+2,82%
7.428
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.24
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,98%
1.958
ΕΧΑΕ
+0,58%
5.17
ΙΑΤΡ
+2,13%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+1,54%
0.462
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.63
ΙΝΚΑΤ
-1,20%
4.94
ΙΝΛΙΦ
-0,62%
4.81
ΙΝΛΟΤ
+2,65%
1.162
ΙΝΤΕΚ
+2,23%
6.41
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,90%
4.42
ΙΝΤΕΤ
-2,83%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+1,42%
3.56
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-2,40%
1.63
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.6
ΚΟΡΔΕ
+2,59%
0.554
ΚΟΥΑΛ
+0,85%
1.42
ΚΟΥΕΣ
-1,79%
5.5
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,45%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-0,69%
1.43
ΛΑΒΙ
+0,94%
0.855
ΛΑΜΔΑ
-0,99%
7.01
ΛΑΜΨΑ
-2,47%
31.6
ΛΑΝΑΚ
-6,48%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.065
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-1,02%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
-0,77%
3.87
ΜΙΝ
+1,56%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.38
ΜΟΝΤΑ
+2,32%
3.09
ΜΟΤΟ
+1,34%
3.035
ΜΟΥΖΚ
+3,36%
0.77
ΜΠΕΛΑ
+0,79%
28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,43%
38.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+5,81%
1.02
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,66%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
+0,81%
24.9
ΟΛΥΜΠ
+0,73%
2.75
ΟΠΑΠ
+0,60%
16.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,46%
0.871
ΟΤΕ
+0,50%
14.17
ΟΤΟΕΛ
-0,15%
12.96
ΠΑΙΡ
-4,05%
1.185
ΠΑΠ
+0,77%
2.62
ΠΕΙΡ
+2,18%
3.976
ΠΕΤΡΟ
+2,36%
8.68
ΠΛΑΘ
+1,50%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
+2,04%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+2,46%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
+6,12%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,03%
4.33
ΡΕΒΟΙΛ
+2,85%
1.625
ΣΑΡ
+2,60%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-0,97%
2.05
ΣΠΕΙΣ
-1,04%
7.62
ΣΠΙ
+0,26%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,27%
18.2
ΤΖΚΑ
-0,61%
1.63
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,69%
1.744
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-3,83%
0.352
ΦΛΕΞΟ
-1,82%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+3,45%
0.3
ΦΡΛΚ
0,00%
4.18
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Τοπαλίδου: Η ενοποιήση Beat – Free Now και το ενδεχόμενο μετονομασίας

Την είσοδο της BEAT στην πλατφόρμα της Free Now μέσα στο 2022, προανήγγειλε η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας Άσπα Τοπαλίδου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του powergame.gr κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης. Σύμφωνα με την κα. Τοπαλίδου «η ένταξη αυτή πιστεύουμε ότι θα προσφέρει οφέλη τόσο στους συνεργάτες οδηγούς μας στην Ελλάδα όσο και στους Έλληνες χρήστες του ΒΕΑΤ στο εξωτερικό και όχι μόνο σε επίπεδο ταξί αλλά σε όλο τον δίκτυο των μεταφορικών υπηρεσιών που είναι συνδεδεμένες με την Free Now». Στο εάν η ενοποίηση «μεταφράζεται» και σε αλλαγή της επωνυμίας της BEAT, η κα. Τοπαλίδου σημείωσε ότι είναι κάτι που θα συζητηθεί το επόμενο διάστημα με τον όμιλο.

Η Beat πέρα από το ταξί

Το δίκτυο μεταφορικών υπηρεσιών που προαναφέρθηκε είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο που ήδη εφαρμόζεται σε αρκετές χώρες που δραστηριοποιείται η Free Now και το οποίο επιθυμεί να φέρει και στη χώρα μας η BEAT όταν ξεπεραστεί ο σκόπελος του πλαισίου λειτουργίας της. Σύμφωνα με το μοντέλο που θέλει να αναπτύξει η εταιρεία, στο επίκεντρο είναι ο επιβάτης δημόσιων μέσων μεταφοράς που μπορεί να είναι δημόσια (αστικές συγκοινωνίες, τρένο), ιδιωτικά (ταξί) και διαμοιρασμού (ηλεκτροκίνητα πατίνια, scooter, αυτοκίνητα κ.α). Όλα τα παραπάνω καθώς και άλλες υπηρεσίες «κουμπώνουν» μέσα στην εφαρμογή της και ο επιβάτης έχει την εναλλακτική μίας μηνιαίας συνδρομής για όλα τα παραπάνω μέσα μεταφοράς ή την δυνατότητα να πληρώσει ακόμη και το εισιτήριο του τρένου μέσα από το app της Beat.

Η αλλαγή του μοντέλου είναι επιβεβλημένη σύμφωνα με την διοικητική ομάδα της BEAT καθώς ο σημερινός αριθμός ταξί στην Αθήνα (περίπου 13.000) δεν αρκεί να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες. Η BEAT συνεργάζεται ήδη με 8.000 οδηγούς ταξί και όπως είχε γράψει σχετικά πρόσφατα το powergame.gr μέσα από μία σειρά κινήτρων γίνεται προσπάθεια να παραμένουν όσο το δυνατόν πιο ενεργοί στην πλατφόρμα. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που έχει στην διάθεση της η εταιρεία το τελευταίο διάστημα έχει βελτιωθεί η κατάσταση, με αποτέλεσμα να εξυπηρετούνται 8 στις 10 κλήσεις από 7 στις 10 που ήταν στην αρχή του φθινοπώρου.

Κίνητρα για ηλεκτροκίνηση στα ταξί

Καθώς το ενιαίο δίκτυο μεταφορών κάτω από μία ομπρέλα έχει αρκετούς αστερίσκους για την ελληνική πραγματικότητα, η BEAT επικεντρώνεται το επόμενο διάστημα στην προσπάθεια της για στροφή του στόλου των ταξί των συνεργατών της στην ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα η ΒΕΑΤ παρουσίασε το πακέτο συνεργασιών της, με στόχο η αγορά και λειτουργία ενός ηλεκτρικού ταξί να καταστεί προσιτή. Με συνεργασίες που ρίχνουν το κόστος απόκτησης ακόμα και κάτω από 10.000 ευρώ σε συνδυασμό με τα νέα κυβερνητικά κίνητρα, η ψηφιακή πλατφόρμα επιχειρεί να βοηθήσει τους συνεργάτες της να επενδύσουν σε νέα οχήματα, αφαιρώντας ρύπους από το Κέντρο της πόλης.

Με δεδομένη την απόφαση της Κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρείες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1000 οδηγοί – συνεργάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια πρασινίζοντας την πόλη. Μάλιστα, η ΒΕΑΤ ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW, κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.

Προκειμένου να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιουργήθηκε ειδική ομάδα ΒΕΑΤ EV experts, στους οποίους οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες αλλά και δεδομένα για το πόσο συμφέρουσα είναι η επένδυση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!