Γ.Δ.
942.46 -1,58%
CENER
-1,10%
3.6
CNLCAP
+2,33%
8.8
TITC
-0,54%
14.62
ΑΑΑΚ
0,00%
9.7
ΑΑΑΠ
0,00%
3.56
ΑΒΑΞ
-3,15%
1.046
ΑΒΕ
0,00%
0.483
ΑΔΜΗΕ
-0,77%
2.58
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.62
ΑΛΜΥ
-1,38%
2.14
ΑΛΦΑ
-1,16%
1.28
ΑΝΔΡΟ
-1,88%
7.85
ΑΝΕΚ
-1,57%
0.094
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.108
ΑΡΑΙΓ
-0,18%
5.47
ΑΣΚΟ
-2,56%
2.28
ΑΣΤΑΚ
-1,67%
8.85
ΑΤΕΚ
0,00%
0.432
ΑΤΤ
-0,68%
0.174
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
1.125
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.372
ΒΙΟ
-2,41%
4.86
ΒΙΟΚΑ
-1,30%
1.52
ΒΙΟΣΚ
-3,38%
0.686
ΒΙΟΤ
-1,75%
0.56
ΒΙΣ
0,00%
1
ΒΟΣΥΣ
-3,00%
1.94
ΒΥΤΕ
-0,83%
3.59
ΓΕΒΚΑ
-2,73%
1.245
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,62%
9.7
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-1,35%
8.8
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+0,52%
0.774
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.29
ΔΡΟΜΕ
-2,64%
0.406
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.948
ΕΕΕ
-2,33%
30.96
ΕΚΤΕΡ
-1,18%
1.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.95
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-2,70%
0.504
ΕΛΙΝ
-4,10%
1.87
ΕΛΛ
-1,05%
18.78
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,30%
1.319
ΕΛΠΕ
-2,90%
6.7
ΕΛΣΤΡ
+2,83%
2.54
ΕΛΤΟΝ
-1,91%
1.795
ΕΛΧΑ
-3,45%
1.96
ΕΝΤΕΡ
-1,45%
5.42
ΕΠΙΛΚ
-6,35%
0.236
ΕΠΣΙΛ
-0,45%
4.4
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
0.63
ΕΤΕ
-1,82%
3.232
ΕΥΑΠΣ
+0,86%
4.68
ΕΥΔΑΠ
-1,76%
7.82
ΕΥΠΙΚ
-1,69%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
0.994
ΕΧΑΕ
-1,73%
3.98
ΙΑΤΡ
-4,26%
1.8
ΙΚΤΙΝ
-1,78%
0.774
ΙΛΥΔΑ
-3,14%
1.54
ΙΝΚΑΤ
+0,95%
2.13
ΙΝΛΙΦ
+0,45%
4.46
ΙΝΛΟΤ
-2,99%
0.65
ΙΝΤΕΚ
-4,42%
3.46
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
7.15
ΙΝΤΕΤ
-3,27%
0.888
ΙΝΤΚΑ
-3,04%
1.784
ΚΑΜΠ
-2,62%
2.23
ΚΑΡΕΛ
+0,70%
286
ΚΕΚΡ
-1,27%
1.868
ΚΕΠΕΝ
0,00%
3
ΚΛΜ
-1,15%
0.69
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-4,13%
0.441
ΚΟΥΕΣ
-1,94%
19.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.17
ΚΡΙ
-3,29%
8.22
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-2,00%
1.47
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.71
ΛΑΜΔΑ
-2,77%
7.195
ΛΑΜΨΑ
+0,95%
21.2
ΛΑΝΑΚ
-6,36%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.38
ΛΕΒΠ
0,00%
0.3
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.19
ΛΟΓΟΣ
-2,68%
1.09
ΛΟΥΛΗ
-0,80%
2.48
ΛΥΚ
-3,82%
1.51
ΜΑΘΙΟ
-1,79%
0.55
ΜΕΒΑ
-1,44%
2.05
ΜΕΝΤΙ
-1,06%
4.66
ΜΕΡΚΟ
-2,85%
47.8
ΜΙΓ
-4,96%
0.0345
ΜΙΝ
-2,96%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,09%
15
ΜΟΝΤΑ
+0,78%
0.645
ΜΟΤΟ
-2,77%
2.11
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.67
ΜΠΕΛΑ
-0,76%
14.44
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,46%
2.18
ΜΠΤΚ
+4,23%
0.74
ΜΥΤΙΛ
-2,23%
15.37
ΝΑΚΑΣ
-3,51%
2.2
ΝΑΥΠ
-1,83%
1.07
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.23
ΞΥΛΚ
-6,11%
0.246
ΞΥΛΠ
+3,31%
0.25
ΟΛΘ
-0,78%
25.6
ΟΛΠ
-1,81%
17.36
ΟΛΥΜΠ
-1,90%
1.756
ΟΠΑΠ
-2,06%
12.85
ΟΤΕ
-0,15%
16.9
ΟΤΟΕΛ
+0,52%
9.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
-4,61%
2.69
ΠΕΙΡ
-1,83%
1.449
ΠΕΤΡΟ
-1,32%
7.48
ΠΛΑΘ
-1,50%
6.57
ΠΛΑΙΣ
-1,22%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+1,65%
18.5
ΠΡΔ
0,00%
0.35
ΠΡΕΜΙΑ
-0,61%
1.63
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
9
ΠΡΟΦ
-1,78%
6.62
ΡΕΒΟΙΛ
-4,81%
1.285
ΣΑΡ
-1,14%
8.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.53
ΣΑΤΟΚ
-7,69%
0.06
ΣΕΝΤΡ
-5,02%
0.303
ΣΙΔΜΑ
-3,73%
2.58
ΣΠΕΙΣ
-4,00%
9.6
ΣΠΙ
+3,45%
0.75
ΣΠΥΡ
-18,40%
0.204
ΤΕΝΕΡΓ
-2,71%
12.9
ΤΖΚΑ
-3,04%
2.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
+9,71%
1.13
ΥΑΛΚΟ
+2,50%
0.123
ΦΙΕΡ
-1,08%
0.55
ΦΛΕΞΟ
+0,74%
6.85
ΦΡΙΓΟ
-3,33%
0.174
ΦΡΛΚ
-2,71%
4.305
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,17%
0.675
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Τοπαλίδου: Η ενοποιήση Beat – Free Now και το ενδεχόμενο μετονομασίας

Την είσοδο της BEAT στην πλατφόρμα της Free Now μέσα στο 2022, προανήγγειλε η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας Άσπα Τοπαλίδου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του powergame.gr κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης. Σύμφωνα με την κα. Τοπαλίδου «η ένταξη αυτή πιστεύουμε ότι θα προσφέρει οφέλη τόσο στους συνεργάτες οδηγούς μας στην Ελλάδα όσο και στους Έλληνες χρήστες του ΒΕΑΤ στο εξωτερικό και όχι μόνο σε επίπεδο ταξί αλλά σε όλο τον δίκτυο των μεταφορικών υπηρεσιών που είναι συνδεδεμένες με την Free Now». Στο εάν η ενοποίηση «μεταφράζεται» και σε αλλαγή της επωνυμίας της BEAT, η κα. Τοπαλίδου σημείωσε ότι είναι κάτι που θα συζητηθεί το επόμενο διάστημα με τον όμιλο.

Η Beat πέρα από το ταξί

Το δίκτυο μεταφορικών υπηρεσιών που προαναφέρθηκε είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο που ήδη εφαρμόζεται σε αρκετές χώρες που δραστηριοποιείται η Free Now και το οποίο επιθυμεί να φέρει και στη χώρα μας η BEAT όταν ξεπεραστεί ο σκόπελος του πλαισίου λειτουργίας της. Σύμφωνα με το μοντέλο που θέλει να αναπτύξει η εταιρεία, στο επίκεντρο είναι ο επιβάτης δημόσιων μέσων μεταφοράς που μπορεί να είναι δημόσια (αστικές συγκοινωνίες, τρένο), ιδιωτικά (ταξί) και διαμοιρασμού (ηλεκτροκίνητα πατίνια, scooter, αυτοκίνητα κ.α). Όλα τα παραπάνω καθώς και άλλες υπηρεσίες «κουμπώνουν» μέσα στην εφαρμογή της και ο επιβάτης έχει την εναλλακτική μίας μηνιαίας συνδρομής για όλα τα παραπάνω μέσα μεταφοράς ή την δυνατότητα να πληρώσει ακόμη και το εισιτήριο του τρένου μέσα από το app της Beat.

Η αλλαγή του μοντέλου είναι επιβεβλημένη σύμφωνα με την διοικητική ομάδα της BEAT καθώς ο σημερινός αριθμός ταξί στην Αθήνα (περίπου 13.000) δεν αρκεί να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες. Η BEAT συνεργάζεται ήδη με 8.000 οδηγούς ταξί και όπως είχε γράψει σχετικά πρόσφατα το powergame.gr μέσα από μία σειρά κινήτρων γίνεται προσπάθεια να παραμένουν όσο το δυνατόν πιο ενεργοί στην πλατφόρμα. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που έχει στην διάθεση της η εταιρεία το τελευταίο διάστημα έχει βελτιωθεί η κατάσταση, με αποτέλεσμα να εξυπηρετούνται 8 στις 10 κλήσεις από 7 στις 10 που ήταν στην αρχή του φθινοπώρου.

Κίνητρα για ηλεκτροκίνηση στα ταξί

Καθώς το ενιαίο δίκτυο μεταφορών κάτω από μία ομπρέλα έχει αρκετούς αστερίσκους για την ελληνική πραγματικότητα, η BEAT επικεντρώνεται το επόμενο διάστημα στην προσπάθεια της για στροφή του στόλου των ταξί των συνεργατών της στην ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα η ΒΕΑΤ παρουσίασε το πακέτο συνεργασιών της, με στόχο η αγορά και λειτουργία ενός ηλεκτρικού ταξί να καταστεί προσιτή. Με συνεργασίες που ρίχνουν το κόστος απόκτησης ακόμα και κάτω από 10.000 ευρώ σε συνδυασμό με τα νέα κυβερνητικά κίνητρα, η ψηφιακή πλατφόρμα επιχειρεί να βοηθήσει τους συνεργάτες της να επενδύσουν σε νέα οχήματα, αφαιρώντας ρύπους από το Κέντρο της πόλης.

Με δεδομένη την απόφαση της Κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρείες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1000 οδηγοί – συνεργάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια πρασινίζοντας την πόλη. Μάλιστα, η ΒΕΑΤ ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW, κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.

Προκειμένου να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιουργήθηκε ειδική ομάδα ΒΕΑΤ EV experts, στους οποίους οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες αλλά και δεδομένα για το πόσο συμφέρουσα είναι η επένδυση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!