Γ.Δ.
1428.83 +0,11%
ACAG
0,00%
5.83
BOCHGR
-8,25%
4.45
CENER
+0,52%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,21%
9.33
NOVAL
-1,34%
2.585
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+0,30%
33.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,66%
1.47
ΑΒΕ
+1,85%
0.496
ΑΔΜΗΕ
+1,05%
2.405
ΑΚΡΙΤ
-1,32%
0.75
ΑΛΜΥ
-0,33%
2.99
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.491
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.58
ΑΡΑΙΓ
+1,07%
10.39
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+1,71%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.72
ΑΤΤ
-9,62%
1.55
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
+1,62%
5.64
ΒΙΟΚΑ
+2,41%
1.7
ΒΙΟΣΚ
+1,32%
1.54
ΒΙΟΤ
-7,41%
0.25
ΒΙΣ
+6,06%
0.14
ΒΟΣΥΣ
+1,85%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.375
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,27%
17.6
ΔΑΑ
+0,58%
7.604
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+1,39%
11.67
ΔΟΜΙΚ
+1,64%
3.1
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
+1,31%
1.55
ΕΕΕ
+0,93%
32.48
ΕΚΤΕΡ
-0,61%
1.64
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
+1,80%
1.98
ΕΛΛ
+0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,21%
1.89
ΕΛΠΕ
+0,56%
7.135
ΕΛΣΤΡ
+0,75%
2.01
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.664
ΕΛΧΑ
-0,22%
1.834
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.175
ΕΤΕ
-0,63%
7.536
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,90%
5.5
ΕΥΡΩΒ
+0,58%
1.9815
ΕΧΑΕ
+1,24%
4.485
ΙΑΤΡ
+2,68%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+0,99%
0.307
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.37
ΙΝΛΟΤ
-0,73%
1.086
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΚΑ
+0,84%
2.985
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
+0,99%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+2,52%
0.407
ΚΟΥΑΛ
+1,00%
1.216
ΚΟΥΕΣ
+0,59%
5.11
ΚΡΙ
+0,77%
13.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.974
ΛΑΒΙ
+0,13%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-0,13%
7.69
ΛΑΜΨΑ
+0,52%
38.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.34
ΛΟΥΛΗ
+0,76%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
+1,79%
2.27
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,61%
3.28
ΜΙΝ
-3,81%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,95%
20.96
ΜΟΝΤΑ
-0,54%
3.66
ΜΟΤΟ
-0,19%
2.595
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
+2,10%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,55%
3.6
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,78%
33.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
-0,53%
0.756
ΞΥΛΚ
+0,73%
0.275
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,94%
21.5
ΟΛΠ
-0,73%
27.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.43
ΟΠΑΠ
+0,89%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.802
ΟΤΕ
+0,51%
15.83
ΟΤΟΕΛ
-0,93%
10.6
ΠΑΙΡ
+4,82%
1
ΠΑΠ
+0,87%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,05%
3.72
ΠΕΡΦ
+0,63%
6.42
ΠΕΤΡΟ
+1,76%
8.08
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.695
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.234
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
-1,50%
1.645
ΣΑΡ
+0,55%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,33%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,31%
1.635
ΣΠΕΙΣ
-1,61%
6.12
ΣΠΙ
+3,17%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
19.52
ΤΖΚΑ
0,00%
1.26
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,63%
1.606
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.35
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.286
ΦΡΛΚ
+1,18%
3.845
ΧΑΙΔΕ
-1,65%
0.595

Δύο βραβεία για τη ZeniΘ στα Influencer Marketing Awards 2022

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, διακρίθηκε και επιβραβεύθηκε για τις συνεργασίες της με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τη Φαίη Σκορδά κατά τη διάρκεια των Influencer Marketing Awards 2022. Η εταιρεία κέρδισε Silver βραβείο στην κατηγορία Most Effective Collaboration και Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Influencer Marketing for Product/Service Launch. Οι καμπάνιες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία αγγίζοντας εκατομμύρια καταναλωτές, ξεπερνώντας ευρωπαϊκούς μέσους όρους και διεθνή benchmarks!

Η Silver βράβευση αφορά την ανατρεπτική καμπάνια με την οποία η ΖeniΘ καλωσόρισε τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη στην #KoryfaiaOmada ενέργειας. Εκκίνηση της καμπάνιας αποτέλεσε η διάδοση της επικείμενης «υπογραφής συμβολαίου» του, η οποία απασχόλησε την κοινή αθλητική γνώμη, ενώ η ενέργεια κορυφώθηκε με μια «Συνέντευξη Τύπου» στην οποία ο διακεκριμένος αθλητής και προπονητής ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τη ΖeniΘ, την ομάδα που του εμπνέει εμπιστοσύνη. Η καμπάνια έκανε χατ τρικ σημειώνοντας τρεις πανηγυρικές “νίκες” σε επίπεδο Social Media, Digital Campaign και Total Campaign, καθώς ξεπέρασε κάθε στόχο, συμπεριλαμβανομένων διεθνών benchmarks (Benchmark in Energy & Utilities)!

Εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα

Η Bronze βράβευση αφορά την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας λανσαρίσματος του e-contract, της καινοτόμας υπηρεσίας της ΖeniΘ που επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη σύναψη online συμβολαίου για Ηλεκτρικό Ρεύμα και Φυσικό Αέριο. Ως πρόσωπα της καμπάνιας επιλέχθηκαν ο εμβληματικός Παναγιώτης Γιαννάκης και η αγαπημένη του κοινού Φαίη Σκορδά, οι οποίοι ηγήθηκαν μιας καμπάνιας που άγγιξε 4,6 εκατομμύρια καταναλωτές και εντυπωσίασε με την αποτελεσματικότητά της: ξεπέρασε τον Ευρωπαϊκό Μ.Ο. Nielsen DAR, σημείωσε best-in-class Ad Recall και best-in-class lift Favorability (YouTube), ξεπέρασε σε performance τον μέσο όρο του ενεργειακού κλάδου EMEA σε Ad Recall και Brand Awareness (Facebook), ενώ μείωσε το κόστος προσέγγισης νέων πελατών κατά 10%!

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Εμπορικός Διευθυντής της ΖeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Το influencer marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας μας, η οποία συμβαδίζει απόλυτα με την ψηφιακή εποχή. Η διπλή διάκρισή μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς επιβραβεύει τις ορθές και στρατηγικές πρακτικές μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα Marketing της ZeniΘ, καθώς και την Ogilvy για την υπέροχη συνεργασία, που είχε σαν αποτέλεσμα τα βραβεία αυτά».

H #KoryfaiaOmada της ΖeniΘ μετρά πάνω από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εγχώρια αγορά ενέργειας, έχοντας χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: Facebook, LinkedIn, Instagram και Twitter.

#ZeniΘ #KoryfaiaEnergeia #KoryfaiaOmada

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!