Γ.Δ.
1445.94 -0,19%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.57
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
0,00%
9.68
OPTIMA
0,00%
10.66
TITC
0,00%
28.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.494
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.23
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.627
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.02
ΑΤΤ
0,00%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.44
ΔΑΑ
0,00%
8.458
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.36
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.595
ΕΛΠΕ
0,00%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.868
ΕΛΧΑ
0,00%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.157
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
7.656
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.017
ΕΧΑΕ
0,00%
5.13
ΙΑΤΡ
0,00%
1.64
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.447
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.6
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.78
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.14
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.275
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.525
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.585
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.565
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.526
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.38
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.43
ΛΑΒΙ
0,00%
0.846
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.82
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.06
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
0,00%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
1.035
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
0,00%
16.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.86
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.6
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.63
ΣΑΡ
0,00%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.02
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.6
ΣΠΙ
0,00%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.11
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.318
ΦΡΛΚ
0,00%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.67

Κλιάφας: Τα δύο δυνατά χαρτιά και το στοίχημα της οικογένειας Σαράντη

«Ξέρεις γιατί η αγορά των αναψυκτικών δεν έχει την δυναμική άλλων αγορών; Στο μυαλό των περισσότερων καταναλωτών τα αναψυκτικά είναι συνδεδεμένα με την ζάχαρη και τα συντηρητικά. Αυτό ήταν το πρώτο πράγμα θέλαμε να αλλάξουμε με τις νέες γραμμές παραγωγής. Ήταν το στοίχημα μας, καθώς όπως κάνουμε και σε όλα τα άλλα προϊόντα μας, ψάχνουμε να δώσουμε τις πιο υγιεινές προτάσεις στους καταναλωτές». Ο Μιχάλης Σαράντης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικά Γαλακτοκομεία – Όλυμπος, ξεκαθαρίζει στο powergame.gr, στο περιθώριο των εγκαινίων του νέου εργοστασίου της Κλιάφας στα Τρίκαλα, ότι δεν υπάρχει πίεση για να έρθουν γρήγορα τζίροι και μεγάλα μερίδια.

Από τα εγκαίνια της "Κλιάφας" © ΔΤ
Από τα εγκαίνια της “Κλιάφας” © ΔΤ

Στοίχημα το άνοιγμα της αγοράς αναψυκτικών

«Τα αναψυκτικά Οικογένεια Κλιάφας, αν και είναι σχεδόν εκατό χρονών, είναι για εμάς όπως και το νερό Δουμπιά, τα νέα μας “παιδιά”. Δεν μπορείς να βιάσεις και να πιέσεις καταστάσεις για να μεγαλώσει κάτι αφύσικα. Για εμάς το στοίχημα είναι το προϊόν να μεγαλώσει την αγορά, να φέρει αυτούς που δεν ήθελαν να πίνουν αναψυκτικά με ζάχαρη και συντηρητικά στα ψυγεία μας». Και μιας και ο λόγος για ψυγεία αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος έχει επενδύσει στην αγορά και στην τοποθέτηση σε σημεία μικρής λιανικής 600 ψυγείων που θα φιλοξενούν πέρα από τα αναψυκτικά Κλιάφας, τα νερά Δουμπιά, τους χυμούς, το τσάι και τα άλλα προϊόντα της Όλυμπος.

Παρόλο που η διοίκηση κρατάει χαμηλά τον πήχη δεν κρύβει την ικανοποίηση της από την έως τώρα πορεία. Ήδη τα μερίδια της στην αγορά σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να καταγράφονται (κινείται μεταξύ 1%-2%) και αυτό χωρίς ακόμα να έχει τοποθετηθεί στην μεγάλη κατηγορία των αναψυκτικών τύπου cola. Στην κατηγορία αυτή θα παρουσιάσει τις επόμενες ημέρες την BiBi cola σε regular και σε zero εκδοχή. Παράλληλα το επόμενο διάστημα θα υπάρξει έντονη διαφημιστική προβολή επικεντρωμένη στο ότι τα αναψυκτικά της Κλιάφα είναι χωρίς προσθήκη ζάχαρης και τα πρώτα χωρίς συντηρητικά που αποτελεί και το πρώτο δυνατό χαρτί, σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας.

Από τα εγκαίνια της "Κλιάφας" © ΔΤ
Από τα εγκαίνια της “Κλιάφας” © ΔΤ

Η δύναμη του δικτύου της Όλυμπος

Το δεύτερο δυνατό χαρτί που μπορεί να δώσει ώθηση στην νέα κατηγορία που έχει επεκταθεί ο όμιλος είναι το ισχυρό δίκτυο που διαθέτει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η δυναμική των εξαγωγών αλλά και των δύο θυγατρικών σε Βουλγαρία και Ρουμανία οδήγησαν το 2021 να είναι η πρώτη χρονιά που τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία παρουσίασαν περισσότερες πωλήσεις εκτός Ελλάδας. Δεν αποκλείεται και στα αναψυκτικά οι πωλήσεις εξωτερικού να ξεπεράσουν αυτές τις εγχώριας αγοράς. «Στην Βουλγαρία πριν μερικές εβδομάδες ξεκινήσαμε δοκιμαστικά τα αναψυκτικά Κλιάφας στέλνοντας παλέτες, τώρα έχουμε φθάσει να στέλνουμε κοντέινερ» αναφέρει ο Μιχάλης Σαράντης, ενώ εντυπωσιασμένος δηλώνει και από την αποδοχή που έχει το προϊόν στον χώρο των ελληνικών εστιατορίων σε Γερμανία, Βέλγιο και Ολλανδία. «Οι Έλληνες που είτε είχαν καταγωγή από την Θεσσαλία και τα άλλα σημεία που πήγαιναν τα αναψυκτικά Κλιάφα, αμέσως αγκάλιασαν το προϊόν όταν το είδαν στις διεθνείς εκθέσεις και το έβαλαν στα μαγαζιά τους».

Πέρα όμως από την ζεστή αγορά στο εξωτερικό κινήσεις αναμένεται να γίνουν και σε επίπεδο κρύας αγοράς «Μέχρι στιγμής δεν έχουμε αξιοποιήσει το πολύ δυνατό χαρτί μας που λέγεται σχέσεις με το λιανεμπόριο στην Ευρώπη. Όπως είναι γνωστό εμείς συσκευάζουμε κυρίως φέτα αλλά και ελληνικό γιαούρτι για τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, τόσο της Γερμανίας όσο και άλλων ευρωπαϊκών αγορών. Είναι μία μακρόχρονη σχέση εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού. Καθώς υπάρχει στις αγορές αυτές σημαντική ευαισθησία στο θέμα των συντηρητικών, θεωρούμε ότι τα αναψυκτικά Κλιάφα μπορούν να βρουν θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ της Ευρώπης».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!