Γ.Δ.
1366.97 -1,71%
ACAG
-0,94%
6.3
CENER
-1,85%
6.91
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.87
OPTIMA
-0,41%
9.77
TITC
-0,94%
26.25
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-2,58%
1.362
ΑΒΕ
+0,40%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-1,40%
2.12
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
-1,36%
2.535
ΑΛΦΑ
-2,67%
1.533
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.98
ΑΡΑΙΓ
-2,37%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,78%
2.56
ΑΣΤΑΚ
+0,81%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,55%
7.36
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-2,22%
2.2
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,06%
5.07
ΒΙΟΚΑ
-1,72%
2.85
ΒΙΟΣΚ
-2,61%
1.12
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-3,65%
1.585
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-3,41%
15.84
ΔΑΑ
0,00%
8.18
ΔΑΙΟΣ
-2,79%
3.48
ΔΕΗ
-2,12%
11.08
ΔΟΜΙΚ
-0,44%
4.48
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,46%
0.335
ΕΒΡΟΦ
-2,01%
1.465
ΕΕΕ
-0,71%
28.08
ΕΚΤΕΡ
-1,30%
3.795
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-1,27%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.505
ΕΛΠΕ
-0,85%
8.16
ΕΛΣΤΡ
-0,42%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,92%
1.84
ΕΛΧΑ
-0,77%
1.796
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,42%
9.28
ΕΣΥΜΒ
-0,83%
1.2
ΕΤΕ
-1,89%
7.074
ΕΥΑΠΣ
+0,61%
3.3
ΕΥΔΑΠ
-1,43%
5.52
ΕΥΡΩΒ
-1,69%
1.798
ΕΧΑΕ
-1,60%
4.92
ΙΑΤΡ
-0,60%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+0,22%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-4,87%
1.465
ΙΝΚΑΤ
-1,50%
4.935
ΙΝΛΙΦ
-2,29%
4.69
ΙΝΛΟΤ
-0,96%
1.034
ΙΝΤΕΚ
-3,35%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,81%
4.34
ΙΝΤΕΤ
-2,40%
1.22
ΙΝΤΚΑ
-0,60%
3.29
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
-4,02%
334
ΚΕΚΡ
+2,68%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-1,32%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,37%
0.54
ΚΟΥΑΛ
-0,94%
1.27
ΚΟΥΕΣ
+0,58%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,88%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,53%
1.35
ΛΑΒΙ
-2,56%
0.799
ΛΑΜΔΑ
-1,71%
6.34
ΛΑΜΨΑ
-2,44%
32
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.32
ΛΕΒΠ
+2,22%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.11
ΜΕΒΑ
-2,12%
3.7
ΜΕΝΤΙ
-1,03%
2.89
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-1,57%
3.75
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,22%
25.94
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+1,04%
2.92
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-1,57%
26.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
35.36
ΝΑΚΑΣ
+2,92%
2.82
ΝΑΥΠ
-2,40%
0.974
ΞΥΛΚ
0,00%
0.284
ΞΥΛΚΔ
-25,00%
0.0012
ΞΥΛΠ
-1,90%
0.31
ΞΥΛΠΔ
-77,27%
0.0025
ΟΛΘ
-1,35%
22
ΟΛΠ
-2,85%
23.9
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,06%
16.23
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,46%
0.869
ΟΤΕ
-1,47%
14.05
ΟΤΟΕΛ
-0,61%
13.08
ΠΑΙΡ
0,00%
1.14
ΠΑΠ
+0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
-1,11%
3.752
ΠΕΤΡΟ
-4,00%
8.64
ΠΛΑΘ
-0,77%
3.845
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-2,45%
3.98
ΡΕΒΟΙΛ
-3,74%
1.545
ΣΑΡ
-0,53%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,27%
0.373
ΣΙΔΜΑ
+0,50%
2.02
ΣΠΕΙΣ
+1,37%
7.38
ΣΠΙ
-4,23%
0.724
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-1,54%
17.89
ΤΖΚΑ
-3,29%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.67
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-5,91%
0.35
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-3,45%
0.28
ΦΡΛΚ
-3,28%
3.985
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

P&G και Unilever προειδοποιούν για νέο γύρο ανατιμήσεων

Ο πολυεθνικός κολοσσός Procter & Gamble αύξησε τις τιμές κατά 5% σε 10 κατηγορίες προϊόντων που διακινεί λόγω των πιέσεων του πληθωρισμού, του κόστους των πρώτων υλών και των επιπτώσεων του πολέμου στην Ουκρανία. Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε καθαρές πωλήσεις 19,4 δισ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, αύξηση 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας να αυξάνουν τις πωλήσεις τους περισσότερο από 30%.

Η P&G θα πραγματοποιήσει τώρα πρόσθετες αυξήσεις τιμών σε κατηγορίες όπως η γυναικεία φροντίδα και η φροντίδα για το σπίτι.

Ενώ η αύξηση των πωλήσεων είναι εν μέρει αποτέλεσμα των αυξήσεων των τιμών, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jon Moeller είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης ότι η επιχείρηση βλέπει την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στην μάρκα. 

Ο CFO Andre Shulten πρόσθεσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι να επενδύει στην «ανωτερότητα» των εμπορικών σημάτων της, κάτι που πιστεύει ότι μπορεί να δώσει αξία για τον πελάτη. Ο Schulten ισχυρίστηκε ότι «η εξοικονόμηση από τη μετάβαση από το ζεστό σε κρύο πλύσιμο μπορεί σχεδόν να αντισταθμίσει το κόστος του Tide ή του Ariel», σε σύγκριση με την αγορά ενός φθηνότερου ανταγωνιστή.

Η P&G έχει επίσης δημιουργήσει διαφοροποιημένα επίπεδα τιμών, έτσι ώστε εάν οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν συναλλαγές λόγω περιορισμών στον προϋπολογισμό, να μπορούν να το κάνουν εντός των εμπορικών σημάτων της επιχείρησης αντί να στραφούν σε προϊόντα δικής τους επωνυμίας ή λευκής ετικέτας.

Οι μεγάλες αυξήσεις τιμών επέτρεψαν και στη Unilever να εμφανίσει ισχυρή ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, ενώ οι όγκοι μειώθηκαν ελαφρά. Η πολυεθνική θα συνεχίσει να μετακυλίει το αυξανόμενο κόστος για το υπόλοιπο του έτους όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών.

Η Unilever πέτυχε αύξηση του τζίρου κατά 7,3% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Ωστόσο, οι ισχυρές επιδόσεις αποδίδονται πλήρως στις αυξήσεις των τιμών: ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%. Η πολυεθνική αύξησε τις τιμές παγκοσμίως κατά μέσο όρο κατά 8,3%, αλλά στην Ευρώπη, οι αυξήσεις των τιμών περιορίστηκαν στο 5,4%.

Ιδιαίτερα τα προϊόντα οικιακής χρήσης σημείωσαν απότομη άνοδο των τιμών, έως και 12,5%, η οποία οδήγησε σε πτώση του όγκου κατά 2,89%. Στην κατηγορία ομορφιάς και περιποίησης, οι τιμές αυξήθηκαν κατά 7,4%, τα τρόφιμα και τα παγωτά αυξήθηκαν κατά 7,1%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!